Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak traktor to JD ;) 6115M to dobry ciągnik rozważaliśmy zakup takowego ale wybór padł na claasa axiona 830.. i wcale tak dużo jeleń nie pali jak go malują.. jakiś stereotyp. wiadomo ze jd 6830 (chip - 177km) wraz z pługiem obrotowym 5skib łyknie te 16l na ha ale i robota raz dwa zrobiona. ;)

Opublikowano

No dobra, niech ten jeleń pali mniej albo więcej, z tym filtrami lub bez, ale czy jeśli pojedziesz z pługiem na głębokość 15cm to on więcej spali niż w orce na 30cm, bo według tego co tu czytam to na 30cm będzie bardziej obciążony a co za tym idzie wtedy mniej spali, według opinii jednego z użytkowników forum, bez urazy ale to stwierdzenie jest nie hallo. Nie od dziś wiadomo że nowe normy spalin i zastosowane rozwiązania wpływają na zwiększenie zużycia paliwa.

Opublikowano

Źle odebrałeś @mikcom20. Bardziej obciążony w sensie maszyną która wykona większą wydajność w jednostce czasu (3 skiby i hektar w 1h 20min, a 4 skiby i hektar w 1h. Tu chodziło bardziej o to, gdyż niektórzy twierdzą, że silniki DPS palą w lekkiej pracy większe ilości paliwa w stosunku do konkurencji :) Co do reszty się zgodzę, normy emisji tworzone przez chorych polityków UE potrafią bardzo zawyżać spalanie ;)

Opublikowano

Nie wiem jak to wygląda w nowoczesnych ciągnikach ale znajomy miał MF z lat 90,zamienił go na JD (Też model z lat 90) o podobnej mocy i np:przy orce spalanie w obydwu jest porównywalne ale już przy transporcie zboża od kombajnu (Gdzie połowa roboty to jazda na pusto) MF spala mniej niż JD.

 

Opublikowano

żeby traktor kubota uzyskał status ciągnika demonstracyjnego diler musi go zarejestrować i udokumentować 20 pokazów w ciągu pół roku więc 8h ten ciągnik napewno nie miał

Opublikowano

A gdzie wyczytałeś że ta kubota była zarejestrowana? Upór w desperackiej obronie kuboty jest godny podziwu na tym forum. Ale gdybyś zadał sobie trud i doczytał uważnie to byś zauważył, że założyciel tematu chce kupić ciągnik na dotacje z ue. A na PROW używanego nie kupisz. Co prawda na młodego rolnika można kupować ciągniki do 5 lat. Ale autor napisał, że ma we wniosku cenę 190 tys netto jako limit maksymalny. A do młodego rolnika limitów cen nie ma. Kupujesz jaki chcesz musisz udokumentować ileś tam procent dotacji MR. Więc zakładam, że traktor kupiony będzie na modernizację. A co za tym idzie musi mieć status nowy nie używany czytaj nie może być zarejestrowany.

Opublikowano (edytowane)

Wybór padł na John Deere'a 6105M. Dziś byliśmy złożyć zamówienie. Termin realizacji to koniec kwietnia(być może początek, ale nic jeszcze nie wiadomo). Wyposażenie podobne jak w 6115M, dochodzi tylko skrzynia 24/24 AutoQuad Eco, zaczep PitonFix i przednia felga zmienia się na R24. wyp 001.bmpwyp2 001.bmp  

Edytowane przez kubazwlkp
Opublikowano

Poczytaj opinie o oponach tej marki że szybko się ścierają ciągnik wpada w drgania itp. a JD lubi tą marke wepchnąć zwłaszcza do seri M. Mam 2 valtry, na jednej są continentale a drugiej treleborgi to przy tych conti to jest lipa nie wspominając już o firestone.

Opublikowano

Wybór padł na John Deere'a 6105M. Dziś byliśmy złożyć zamówienie. Termin realizacji to koniec kwietnia(być może początek, ale nic jeszcze nie wiadomo). Wyposażenie podobne jak w 6115M, dochodzi tylko skrzynia 24/24 AutoQuad Eco, zaczep PitonFix i przednia felga zmienia się na R24. attachicon.gifwyp 001.bmpattachicon.gifwyp2 001.bmp  

 A jaką cenę udało się wynegocjować za ten ciągnik?  Bo jestem zainteresowany kupnem takiego samego w twej samej konfiguracji. 

Bardzo był bym wdzieczny za odpowiedz.

Opublikowano

220tyś netto :) Nic więcej nie dało się wynegocjować, nawet drugiego koguta :P

Naprawdę warto teraz wziąć autoquada z eco, ponieważ różnica pomiędzy nią, a powrquad 16/16 to 4-6 tyś netto ;)

Opublikowano

Jak specyfikacja ciągnika podana przez dealera nie jest szczegółowa? Kilka postów wcześniej są załączniki ze skanami z konfiguratora gdzie wszystko jest podane jak na tacy.

Opublikowano

Zastanawia mnie czy dobrze zrobiłem, że wybrałem przód R24. Zmienić na R28? Jak myślicie?

Według mnie to zostawić przód R24 ale z oponami 480/70. wtedy opony nie dużo różnią się szerokością od opon z tyłu no i przód ma lepsze zaparcie. 

 

Chyba ze bedzie chodził przy opryskiwaczu no to wtedy jak najwęższe.

Opublikowano

Jeżeli wziął bym R28 to czy maska nie będzie pochylona do tyłu? Widziałem to w 6R. Wygląda to tak jak w starych zetorach 12145. Trochę śmiesznie to wygląda :P

Opublikowano
pajakk

   w JD do wszystkiego jest dopłata.... wiem bo interesowłem sie modelem 6110MC. Za najtanszą wersje tylko na szerokich kołach cenili 240 brutto ostatecznie. JD mało pali ? u mnie JD robi tylko w turze, a ponizej 5 litrów na godzine i tak nie zejdzie. (JD 82KM) a kubota 106 KM da rade zejść nawet do 3,5 litra. Wiekszy ciągnik pali mniej, dziwne co nie ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v