Polecane posty

891511    1

Witam posiadam mfa 3080 z 87-88 roku nie pamiętam dokładnie.Chciałbym się dowiedzieć dlaczego on jedzie tylko 30 km/h a jak sobie patrze na aukcjach i te roczniki mają 40 km/h napisane i autorzy tych aukcji też tak piszą.Coś czytałem, że mogę mieć coś z tym wzmacniaczem.Ogólnie to pisali, że on się znajduje tu w tych 3 guzikach 4x4 blokada mostów i powinien być jeszcze ten przycisk a ja to mam zaślepione.Chciałbym się spytać czy idzie go odblokować do tych 40 km .I jeszcze jedno moje pytanko czy one oryginalnie miały tu kolo biegów guzik do przełączania zółw zająć. W załaczniku zaznaczyłem mniej więcej gdzie się to znajduje.

post-88635-0-39724400-1422390105.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

Obawiam sie że masz wersję bez wzmacniacza bo nie każdy go miał ;) Możesz mieć skrzynię 16x16 bez wzmacniacza ( jeśli sie mylę przepraszam ale 32x 32 mi nie pasuje bez wzmacniacza )  W każdym razie jeżeli go nie było to nic nie da sie zrobić ;)  A przełączanie żółw/ zając masz w dźwigni zmiany biegów ( 1234) jak pociagniesz na "luzie" w lewą stronę na max i powinna kontrolka od żółwia czy zajaca zmienic ie na przeciwną :) Jeśli masz przełacznik typu " on off" ( dwie pozycje) no to coś było przerabiane :) nie sugeruj sie tylko aukcjami bo one naprawde wychodziły w różnych wersjach ;)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    13

ciagnk pewnie z Francji, ma pgraniczenie prędkosci

trzba wymienic dwa kola zębate w przekładni -skrzyni biegów

koszt dosć znaczy - pytanie czy warto sie spieszyć z jazdą za tyle kasiory :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
891511    1

Mam znajomego elektryka i mogę mu zlecić zadanie naprawy tego przełączania żółw /zająć żeby się tylko pociągało wajchę i samo by się to przełączało czy takie coś jest możliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Takie coś jest na fakcie, tylko tym steruje centralka (komputer), pociągnięciem dzwigni dajesz impuls i centralka przerzuca. Jak centralka nawali to można przerobić na zwykły przełącznik i sobie włączać i wyłączać żółwia/zająca, chodzi tylko o to żeby raz był prąd a raz nie na elektrozaworze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    145

I trzeba uważać żeby nie przełączyć w czasie jazdy bo centralka to uniemożliwia a przy takim kombinowanym przełaczniku dochodzi to ryzyko, można skrzynię "poprawic" takim przełączeniem w czasie jazdy ;)


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    20

 Z tym przerobieniem na 40 km/h to jest trochę roboty. Musiałbyś zadzwonić do Korbanków tylko nie na centralę tylko na jakiegoś ich regionalnego przedstawiciela, to może Ci powie jak to wygląda. Ja jestem z małopolski i tu się kontaktowałem z serwisem (rozkręciła mi się skrzynia na "słynnej" zakrętce) Kierownik konkretnie wyjaśnił co mogło się stać i ile może kosztować,  mechanicy na miejscu konkretni i znający się na rzeczy. Robią konkretnia jak sztuka nakazuje, bez żanej "maniany" . Ja w zeszłym roku widziałem cały ten mechanizm dokładnie, tyle że ja mam ze wzmacniaczem (półbiegiem). W tym przypadku nic nie kupujesz tylko rozbierasz mechanizm i zamieniasz koła miejscami (3 satelity, koło główne i jeszcze jakiś wałek z 2 zębatkami się obraca) ewentualnie łożyska igiełkowe do wymiany. Roboty trochę jest bo musisz rozpołowić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
891511    1

Nie no z tym 40 km/h to ja nic nie będę robił bo ja nie jeżdżę i mi to zbytnio nie jest potrzebne po prostu sam do swojej ciekawości spytałem.Dzięki panowie za pomoc jedynie co będę się starał tą centralkę zółw/zając naprawić :P A jak już tego wzmacniacza nie ma to może dobrze miej rzeczy które się mogą zepsuć.Myślę, że temat do zamknięcia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Manys
      Witam.
      Mam problem z MF 3070 a mianowicie nie ciągnie przedni napęd, kontrolka działa jak powinna tzn. po wciśnięciu niby gaśnie potem po ponownym załączeniu się zapala ale napęd przedni nie ciągnie.
      Wszystko inne normalnie załącza i rozłącza, zamieniłem elektrozawory z blokadą i nic się nie zmieniło czyli zawór ok, stop działa, styki przejrzane, 
      Przeszukałem forum ale jest temat że nie rozłącza napędu dlatego piszę 
      Podejrzewam że może tarczki do wymiany
      Proszę o podpowiedzi 
    • Przez rogalik102
      Co się dzieje z napedem podczas orania. Rozłącza się
       
      VID_20240421155706.mp4
    • Przez Ajaa
      Witam pany mam pytanie nie działa mi ehr jak przełączam przycisk na automat i jest włączona blokada to wyłącza blokadę z panelu gdzie szukać przyczyny 
    • Przez ziolek1996
      Witam, 
      w moim MF 3065 wymieniamy końcówki wtryskiwaczy na nowe, pytanie jakie powinno być ustawione na nich ciśnienie??
    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj