Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwne rozumowanie "mateusz1995". Jeździmy ciągnikami które w najlepszym wypadku mają 10 lat a najczęściej 20 i ponad. Nie ma co się dziwić że się psują a części do nic są drogie.

Jeśli ma się kupę kasy to się kupuje ciągnik mało używany (młody) i też nie ma pewności jak ktoś tam nim jeździł i co się w nim może zepsuć. A jak się ma jeszcze wiekszą kupę kasy to się kupuje nowy

Przykład. Sąsiad ostatnio testował MF 7619 za 400 tyś netto i nie spodobały mu się pułbiegi bo obecnie ma Fenda 714 Vario. Teraz na testy przyjedzie Fendt 720 Vario za 550tyś netto. On na ciągniki nie narzeka bo ma wzystkie od nowego. Ale jak mu serwis przyjedzie tylko filtry i olej w silniku zmienić to ponad 2tysia płynie i mówi że jest OK.

I powiem wam jeszcze jedno. Ci co kilka lat temu kupili nowego zetora jakoś teraz rozglądają się za używanym MF czy fendem :))

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Witam powie ktos ile kosztu mniej wiecej remont skrzyni w mf 3125 wraz z sprzeglem ? i oczywiscie razem z robocizna mniej wiecej ! bo nie wiem czy naprawiac czy spzedac zepsuty' jest to skrzynia bez pol biegow

Edytowane przez Szarmancki
Opublikowano

Hej

U Korbanków w Pasłęku robocizna kosztuje teraz w okresie zimowym 80 zl normalnie 100. Na skrzynie przeznaczone jest 50 godzin także rachunek jest prosty. Ceny częsci możesz sprawdzić na stronie Korbanków.

Opublikowano

witam. mam tak problem sprawa dość prosta po remoncie silnika mf 3115 1006.6 silnik nie odpala biały dym tylko leci podczas rozruchu. moje pytanie czy rozrząd a konkretnie koło pompy wtryskowej ma być na znaku oznaczonym L czy na tym drugim znaku? ktoś z was poradzi? a może jest zapowietrzony?

Opublikowano

Te oba ciągniki różnią się już całkiem konstrukcyjnie. Inne mosty inne skrzynie. 36 jest mocniej skonstruowany. Mają tylko ta sama kabinę i z tego co się spotkalem bo troszkę massey naprawiam po klientach 36 są mało awaryjne. Zależy dużo jak kto uzytkuje

Opublikowano

Witam posiadam MF 3115. Od pewnego czasu mam problem, a mianowicie na zimno wszystko jest ok a jak się rozgrzeje to bardzo powoli chodzi podnośnik i wspomaganie.  Co to może być? Proszę o pomoc, może miał ktoś taką sytuację? Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

tak na równo z ciągnikiem gdzieś będzie, nie miałem styczności z tym modelem ale zapewne podobnie jak inne czyli około 230-240 zależy jakie opony i na felgach jaki rozstaw jest ustawiony bo jest regulowany

Edytowane przez Maniek101
  • Like 1
Opublikowano

Troche nie na temat ale chcialem sie spytac czy ktos ma nr tel do jakieś firmy naprawiajacej sterownik skrzyni biegów . Kupilem 3070 i raz dziala a raz nie dziala przekaźnik przełączanie polowych i wyłączenie przedniego napędu. I szukalem przy bezpiecznikach elektrozaworach wszedzie jak go tchnie to jest prad na elektrozaworach a jak nie ma pradu to wszedzie. Wchodzi w moduł prad ale nie wychodzi tam gdzie wiazka idzie na elektrozawory i jedyne co zostalo to sterownik i szukam firmy co naprawi mi to . Chwalą firme agroelektronix ale nie moge nigdzie nr tel znalesc ktoś posiada moze ?

Opublikowano

Zależy jak chcesz to zrobić. 

Raz chciałem naprawić autotronik 2 i napisałem do jednego gościa, to mi powiedział że bierze 2000, bo wymienia co tylko jest możliwe i ma wtedy pewnosc 

Opublikowano

Witam mam problem z modelem 3085 nagle przestały świecić kontrolki od połbiegów po zgaszeniu ciągnika i przekręceniu stacyjki w pozycje 1 są tylko biegi polowe nie ma połbiegów nie świeci kontrolka od napędu ani od skrzyni, po zapaleniu nie chodzi też WOM miał ktoś do czynienia z takim przypadkiem? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez KamilMF
      Kupował ktoś z użytkowników forum dokumentację od tego sprzedającego ? Chciałbym wiedzieć czy te tłumaczenia są dobre. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-serii-5400-serwisowa-instrukcja-napraw-j-pol-CID751-IDJOmxl.html
    • Przez Danioboss
      Cześć. Mam problem z Fergusonem 3610. Podczas przełączania na zająca czuć jakby bieg był załączony ale nie jedzie na żółwiu jedzie prawidłowo czasami nie chce ruszyć na 1 biegu. Elektrozawór sprawny. Wymieniony czujnik żółw zajac. Kontrolki świeca się prawidłowo. Cisnienie na gniazdach diagnostycznych w normie. Rok temu zalany nowy olej wraz z filtrem. Wszystko w miarę chodziło.
    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v