Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, podepnę się do tematu żeby nie tworzyć nowego. 
Mam JD6430 Comfort, jakiś czas temu zauważyłem, że gdy włączę światła pozycyjne to automatycznie włączają mi się tez światła awaryjne. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są w porządku. Ostatnio zmieniłem tez włącznik świateł awaryjnych i sam włącznik świateł bo kolega ma ten sam model w związku z czym zamieniliśmy się przełącznikami. Nic to kompletnie nie dało. Co może powodować to że na pierwszym zakresie włącznika od świateł włączają się tez awaryjne na pozostałych pozycjach włącznika od świateł wszystko jest dobrze. 

Opublikowano

pod bezpiecznikami jak patrzysz na tył ciągnika z lewej strony masz wtyczkę z pomarańczowymi przewodami jednopinowa. Rozłącz ja i wszystko wróci do normy. Tam obok będzie jednopinowa szary przewód i jednopinowa pomarańczowy przewód bliżej środka to te zostaw. Jeśli ta po lewo masz wypięta to wyślij zdjęcie jak masz powkladane bezpieczniki.

  • Thanks 1
Opublikowano

te wtyczki 1 pinowe? ta co rozlaczyles to właśnie światła w wersji amerykańskiej u nich kierunki mrugają na postojowych. Te dwie pozostałe za podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Jak są wpięte pasującymi kolorami to wersja europejska jak odwrotnie to nasz tablice na prawym błotniku i anglika

Opublikowano

Co ile mtg wymieniacie pas napędowy silnika ? Ja mam 4550 mtg w 6630 comfort i nadal orginalny ,  osprzęt gra też jak trzeba myślę , aby kupić jakiś na zapas tylko czy warto iść w orginalny ?

Opublikowano

Witam,

mam JD 6310 z 2001r. Mam problem z TLS.

Po odpaleniu podnosi się do góry po chwili (ok. 5s)  opada i na postoju najczęściej jest na dole, a w czasie jazdy pracuje góra dół.

W temperaturze otoczenia do 20 st. nie ma większego problemu, natomiast już powyżej 20 i w pracy cięższej   (prasa belująca)  zaczyna grzać się olej i płyn w chłodnicy. 

pojawiają się czerwone kontrolki od oleju skrzyni i żółty "!".

Był jeden Pan z serwisu stwierdził, że to wina siłowników od TLS. Namordowałem się niemiłosiernie żeby je wybić, zawiozłem do warsztatu gdzie specjalizują się tylko w siłownikach. Włożyłem je po regeneracji. Mechanik przyjechał wszystko skalibrować, ale nic się nie zmieniło. Miał przyjechać po I sianokosach i do dziś dnia nie może dotrzeć, a za pasem prasowanie słomy i będę miał dalej problem.

Proszę o podpowiedz jak i co zrobić lub polecenie kogoś kto to zrobi.

Ewentualnie pytanie czy można jakoś odłączyć TLS, żeby nie pracował?

Brat próbował pod przewód wkładać 1 grosz żeby zamknąć przepływ oleju, ale nie jestem przekonany czy to dobry pomysł i czy tak można pracować.

Powiat. Przasnyski woj. Mazowieckie 

Opublikowano
Dnia 20.04.2021 o 08:26, ariss napisał:

te wtyczki 1 pinowe? ta co rozlaczyles to właśnie światła w wersji amerykańskiej u nich kierunki mrugają na postojowych. Te dwie pozostałe za podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Jak są wpięte pasującymi kolorami to wersja europejska jak odwrotnie to nasz tablice na prawym błotniku i anglika

Dzięki ariss! Właśnie dzięki Twojej podpowiedzi rozwiązałem ten sam problem.Po rozłączeniu tych pomarańczowych po lewej awaryjki przestały migać na pozycyjnych.Ale nie mam oświetlenia tablicy rejestracyjnej.Te dwa pozostałe piny bliżej środka mam połączone siwy z pomarańczowym,siwy z pomarańczowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v