Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Zetor był na tyle miły że na swojej stronie pokazał jak jest podłączony DPF, gdzie jest jego sterowanie i wszystkie duperele:

 

http://www.zetor.pl/informacje-o-eksploatacji-filtra-dpf

 

Oczywiście to tylko "w celach edukacyjnych i instruktażowych", kto by chciał usuwać ten świetny wynalazek... :D Ciekami mnie czy wprowadzając SCR pozbędą się DPF i EGR tworząc silniki na wzór tych z CNH, czyli samo SCR.

 

@huberttb- CR ma ten plus że spalanie silnika będzie mniejsze, a turbodoładowanie to dzisiaj raczej wymóg ekologii. W Forterrach starych 11641 siedział silnik SAME wolnossący, w 11741 jest już uturbiony żeby mógł spełniać wymogi...

Opublikowano

DPF łatwo usunąć bo zarządza nim inna jednostka sterująca super sprawa sam filtr również v jest rozbieralny wiec i łatwo go wyczyścić. Turbina podnosi sprawność silnika im silnik sprawność ma wyższą tym moc jednostkowa wyższa i spalanie niższe.

Opublikowano
Dnia 26.12.2014 o 12:23, Kamil1998 napisał:

Ale zaprzestanie całkowicie produkcji własnych silników chyba jest niemożliwe. Przecież musieli by zamknąć kawał fabryki,co jest nieopłacalne.

Co do nowych modeli to prawdopodobnie będzie to 6'cio garowy Crystal.

Zetor sprzedaje fabrykę w Czechach w Brnie deweloperowi przenosi produkcję do Indii  

https://ct24.ceskatelevize.cz/jihomoravskykraj/3619561-utlum-zetoru-v-brne-spolecnost-prodava-pozemky-a-presouva-vyrobu-do-indie

Opublikowano

kto oproc polakow kupowal zetory ?? nawet czesi  i slowacy nie szaleli- to ostatnio byla firma slowacka zts ,ja kupil od japonskiego funduszu..

cos kolo 2 tys ciagnikow skladali 

Opublikowano

Zetor 23.10.2023 sprzedał całą fabrykę w Czechach To bankrut

https://ct24.ceskatelevize.cz/jihomoravskykraj/3619561-utlum-zetoru-v-brne-spolecnost-prodava-pozemky-a-presouva-vyrobu-do-indie

Czytajcie Artykuł Zetor zamyka fabrykę w Czechach w Brnie hale sprzedaje deweloperowi przenosi produkcję do Indii To koniec Bankrut

Zetor 23.10.2023 sprzedał całą fabrykę w Czechach To bankrut

https://ct24.ceskatelevize.cz/jihomoravskykraj/3619561-utlum-zetoru-v-brne-spolecnost-prodava-pozemky-a-presouva-vyrobu-do-indie

Czytajcie Artykuł Zetor zamyka fabrykę w Czechach w Brnie hale sprzedaje deweloperowi przenosi produkcję do Indii To koniec Bankrut

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v