Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Panowie mam mały problem, przy podnoszeniu wewnątrz siłownika przepuszcza olej a jak dam na max w góre to wywali olej przez otwór. Urządzenie nie jest cięzkie bo jest to pług do sniegu. Zdemontowałem go z ramy i nie wiem jak sie dostać do srodka, w górnej czesci siłownika przy tłoku(wokół oringa) są 3 małe wgłebienia, próbowałem to podważać i nic to nie daje. A rozkręcany nie jest bo na obudowie nie widać nc do rozkręcania. Jak mam sie za to zabrac?  

Opublikowano

Własnie to nie imbus. To coś takiego jak półksieżyc (tak to wygląda) mały płaski srubokręt w te wciecia wchodzi. Pierscieni tez nie widzę nigdzie. Szperam po internetach i nic nie moge znaleść na ten temat

Opublikowano (edytowane)

Wyczyść dobrze boki. Albo jest rozbierana druga strona siłownika albo ta. Nie widać jako tako żadnych pierścieni wydaje mi się że jest rozkręcane.  A musi być bo tłok ma większą średnicę niż tłoczysko więc coś musi być demontowalne co po odkręceniu da wewnętrzną średnice otworu taką jak cylinder.

Te trzy slady to mi raczej na zagniecenia wygląda celowe żeby unieruchomić zgarniacz. to ten pierścionek uszczelniający na około tłoczyska. 

Jeśli się okaże że jest rozkręcany to może się bez palnika nie obejść. Często jest to osadzane na kleju. Nie trzeba rozgrzewać mocno.

 

Głowica przez którą przechodzi tłoczysko jest dość gruba bo w niej są pakiety uszczelniające które maja najmniej 20 mm wysokości.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Od dołu tj dolna częsc wokół jest oblane spawem i nie wydaje mi sie ze ktoś to zrobił w stodole bo jest ładnie zalane i pokryte farbą.

 

A te małe wcinki wokół sa lekko wygiete w strone tłoczyska. Idę jeszcze popatrze wokół cylindra i przeczyszcze te naciecia które są wokoł ... Musze wymienić uszczelnienie w srodku bo strasznie leje a narazie mam podłaczenie tylko na jedną sekcje do podnoszenia, olej który sie nazbiera wewnątrz wywali górą 

Opublikowano

Kij narazie z przewodem.

 

Czy jest możliwość ze moze byc nierozbieralny? Dziwne to bo dolna część przy otworze jest zalana spawem. Może od tyłu składane w fabryce i tak to zrobione ze nie da sie rozebrać

Opublikowano

Przy glowicy nic nie widać zeby dało sie to wykręcić. Wewnątrz przez otwór widać pierscień z kolnierzem, domyslam sie ze tam siedzi uszczelniacz tłoka i to jest wieksze od zgarniacza zanieczyszczen wiec nie da sie to wyjąc przez gore


Tak jak widać na foto są te małe 3 wciecia i okrągłe wciecie to napewno zgarniacz w kolnierzu metalowym... Próbowałem kluczami dużymi "żabami" i nic...

Opublikowano (edytowane)

Wewnątrz jest pakiet. pakiet jest włożony w większej średnicy przetoczenie i nie jest zabezpieczony żadnym segerem. czasami jest od strony tłoka wbita tulejka która blokuje pakiet. Ale żeby to wyjąc i tak trzeba odkręcić tą głowiczkę. Kombinuj bo na pewno jest zdejmowana.

 

Tak łatwo tego nie odkręcisz i jak pisałem bez palnika pewnie się nie obędzie. Skręcone na kleju. Wystarczy trochę podgrzać i klej puszcza.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Wewnatrz jest. Widać otworem i jest wiekszej srednicy o tego zgarniacza brudu. Jutro w imadło to wkręce i zobacze czy ruszy cos a jak nie to podjade na BAZE moze oni cos poradza. Bede próbował i palnikiem w ostateczności. Nie spale nic w srodku? Wiadomo nie do czerwoności ale nie chce uszkodzić drugiego uszczelniacza.

 

A jest możliwość ze moglby byc nierozbieralny??

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

Wyczyść go i zobacz, czy nie ma gdzieś śladu gdzie mógłby być rozkręcany na dwie części. Może był rozbieralny u dołu, ale ktoś zaspawał bo gwint nie trzymał. U góry raczej jest nierozbieralny bo widać, że króciec jest przyspawany bardzo wysoko i nie ma za wiele miejsca na gwint. Może dasz radę zrobić zdjęcie drugiej strony tego siłownika (tam gdzie jest zaspawany).

Opublikowano (edytowane)

Ostatnie dwa doł.

Nawet nie ma zadnych numerów na siłowniku zebym mógł określic jakiej jest produkcji. Wiem ze z jakiegos kombajnu do buraków pochodzi 


Czysciłem to jak widać, lałem fosolem zeby dobrze przeżarło brud i za cholere nie widać zeby to było skręcone do kupy

post-65714-0-44436200-1418320794_thumb.jpg

post-65714-0-25663300-1418320804_thumb.jpg

post-65714-0-54442100-1418320813_thumb.jpg

post-65714-0-58946100-1418320826_thumb.jpg

post-65714-0-25577800-1418320836_thumb.jpg

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

Górne przyłącze jest wysoko bo w nim idzie kanalik w dół a samo tłoczysko zaczyna się niżej. Palnikiem się nie przejmuj. Nie trzeba grzać aż do spalenia pakietów które i tak masz do wymiany. Po odkręceniu góry uszczelniona powinna być zwykłym oringiem. Nawet gdyby to był jednostronny siłownik to góra musi być demontowalna. Na tłoczysku jest wtedy zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoczyska seger lub większa średnica.

Opublikowano

Jutro spróbuje to rozebrać. Potraktuje to też palnikiem jeśli sie nie da na zimno. Czekam moze jeszcze ktoś coś pomoze w tym temacie


Schmotzer- chyba znalazłem od czego to moze pochodzić. Niemieckie tak mi sie wydaje. 

Opublikowano

Byłem dziś u znajomego z tym silownikiem i też nie wie jak rozebrać. Być może trzeba ciąć tu gdzie sprawne bo innej opcji nie ma. Ma taka kombajn z tego typu silownikami i sa tej samej budowy. Dał mi jednostronny jeśli dobry będzie to kupię a jak nie to kupię przewód i wkrece do mojego dwustronnego i olej będzie szedł bezpośrednio w skrzynie przelewka

Opublikowano (edytowane)

Możesz rozciąć. Ogólnie to miejsce gdzie siłownik można skrócić, zmienić mocowanie i ciort wie co jeszcze. Natnij spawy i rozbierz od drugiej strony.

Ale na bank coś jest rozkręcane bo ja osobiście nie spotkałem jeszcze jednorazówki.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

zazwyczaj jest jakaś możliwość rozebrać bez cięcia, jeden facet u znajomego ślusarza opowiadał jak w zakładzie zajmującym się regeneracją siłowników rozcięli mu a potem dopiero dowiedzieli się że jednak jest rozbieralny bez drastycznych metod (specjaliści :blink: )

Opublikowano (edytowane)

Byłem dziś u drugiego znajomego. Padł mu siłownik (lał) pojechał z nim tak jak kolega wyzej pisze do specjalistów i powiedzieli ze trzeba ciąc zeby sie dostać do srodka. Wrócił, uzył dwóch srubokrętów, przez otwór króćca wypiął zabezpieczenie i odrazu sie rozpadł w dwie częsci. Nie chciałbym ciąc bo fajny siłownik, mocny. Musi sie dac jakos rozebrać bez cięcia i nacinania.

 

Założyłem ten jednostronny, poki co trzyma i zero wycieków tylko właśnie sie huśta cały pług jak heder w bizonie... 


seweryn20 nie wiem czy ciecie coś mi mi da, a jak dostane sie do tych uszczelnień w środku? Moze trzeba bedzie ciąć ucho przy tłoku zeby go wyjąc całkiem i dostac sie do uszczelniaczy? Sam nw


 

Edytowane przez damianXXL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez orczyk79
      sprzedam nieużywany siłownik hydrauliczny ys-5/75 - stan jak na zdjeciu. Kupiony tutaj: https://podniesto.pl/produkty/hydraulika-silowa/silowniki - ciagle jest na gwarancji. Cena do negocjacji.  Odbiór okolice Nowego Dwóru Mazowieckiego. Stan jak na zdjęciu.
       
      Zainteresowanych prosze o kontakt na priv.

    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v