Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kiedyś czytałem tu na forum że olej lux lepiej kręci na mniejszych obrotach???

Standardowo polecają boxol ale on potrzebuje większych troszkę obrotów żeby kręcić na małych obrotach. Kiedyś przed boxolem kupiłem olej do wspomagania na stacji benzynowej i on kręcił bardzo dobrze na małych obrotach.

Czy może wiecie jaki to olej był a kupowałem go na stacji paliwa pks????

Opublikowano

ja leje taki czerwony kosztuje cos ok. 12 zl za litr nie pamietam nazwy i na wolniutkich obrotach moge krecic a na luxie to nie moglem ukrecic. ale serwo to nie to samo co orbitrol i tak az lekko sie nie kreci.

Opublikowano (edytowane)

A masz też serwo???

i gdzie go kupowałeś??? w motoryzacyjnym???

 

A do wspomagania jest lepiej gdy olej jest rzadszy czy gęstszy??

 

//Kolego nie cytujemy poprzedniego postu. Zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowane przez Balzak
Cytowanie
Opublikowano

a wiec tak. ja mam we wszystkich moich ciagnikach serwo i do wszystkich wlewam ten czerwony olej(troche drogo wychodzi ale za wygode trzeba zaplacic) bo przedtem jak lalem lux to sie ciezko krecilo a nawet jak hydrauliczny lalem to tez ale juz byla mala roznica. kupuje go w sklepie z czesciami w mojej miejscowosci lub na stacji benzynowej. i zauwazylem ze im rzadszy tym lepszy. ten czerwony jest prawie tak rzadki jak woda(no moze przesadzilem ale ja bardzo rzadki kisiel) i musisz miec bardzo szczelne serwo bo on raz dwa wylatuje przez takie szparki gdzie lux nie mial szans.

Opublikowano

serwo mam szczelne tylko mi którędyś wylatuje olej ale to raczej pompą bo jak zatrzymam ciągnik to zawsze mi nakapie olej tą dziurą ze skrzyni pośredniej. Ale to nawet jak miałem starą pompę teraz mam drugi rok inną i nią wylatuje. Na początku to nie sądziłem ze to ona mi leje olej ale gdy wymieniłem pompę podnośnika a pewnego dnia straciłem wspomaganie na polu to już wiedziałem to ona... a nigdzie indziej mi olej nie leci... chyba że może on wyparować może???

Ja chyba kupie boxol i do niego w sklepie motoryzacyjnym olej uniwersalny na dolewkę i razem go zmieszam i zobaczę może będzie lepiej heh....

Opublikowano

o wlasnie Hipol ATF. ja polecam bardzo ten olej. normalnie tak leciutko sie kreci ze chyba kupie sobie galki na kierownice. a mieszac to raczej nie bardzo bo nie wiadomo czy wyjdzie gesty czy rzadki. a ten olej co ci wylatuje to moze przez uszczelniacz w skrzyni posredniej. tez mialem taki przypadek, wymienilem i juz nie cieknie.

Opublikowano

uszczelniacze to ja miałem wymieniane z dwa lata temu i po wymianie także leci.

spróbuje z tym hipolem ATF. Jeszcze moze mi tylko olej lecieć z pompy podnośnikowej ale ona też była wymieniana i po jej wymianietakże kapało ze skrzyni pośredniej. Ja raczej obstawiam pompę od wspomagania bo tylko z tego mi oleju ubywa.

dzięki za rady.

Opublikowano

właśnie odpaliłem ciągnik po remoncie silnika i postanowiłem wypróbować Hipol ATF i pięknie kręci nie ważna czy niskie czy wysokie obroty. Żałuje tylko że wcześniej nie wiedziałem o tym Hipolu ATF. Jeśli ma się sprawne serwo bez wycieków to gorąco polecam ten olej. Dzięki za rady.

Opublikowano

zgodzę się. Też kiedyś miałem hydrol wlany ale to jak miałem stare serwo i mi ubywał olej potem wymieniłem serwo i mi w sklepie powiedzieli że boxol się wlewa i tak wlałem, ALe teraz na tym HIpolu wydaje mi się że lepiej kręci bo małe obroty a ja sobie jednym palcem ze tak powiem bez problemu kręcę kierownicą, więc nic więcej mi do szczęścia w wspomaganiu nie trzeba.

a CO do przecieków jeśli są to trzeba wyjąć serwo poluzować tą wielką śrubę z wierzchu żeby to ramie się w dół kilka cm wyciągnąć i wymienić po prostu uszczelniacze i skręcić i załatwi sprawę. JA wymieniłem na nowe serwo ponieważ miało także luzy i nie jechał prosto było trzeba cały czas uważać.

Opublikowano

Mam taki malutki problem ze wspomaganiem w 385. Otóż jak spuszczę olej z wspomagania i wleję go od nowa to zauważyłem że wspomagania działa super nie ważne czy się rozgrzeje działa bardzo fajnie. Ale wystarczy że postoi z dzień olej w zbiorniku to wspomaganie też jest ale gorsze tzn ciężej chodzi... Olej jest prawie nowy, stan także....

co to może być???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v