Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A w skrzyni i tylnym moście nie ma tego samego oleju?

Puściły simmering na półosi od strony mechanizmu różnicowego.

Hamulce to są słabe bo pedał idzie w podłogę czy po prostu nie hamują?

Jak masz olej na okładzinach to mogą one być nowe ale i tak hamowania nie będzie.

Opublikowano

Trzeba zlokalizować wyciek czy zwolnica czy most jest mokry. Jak zwolnica to jak z

simeryng jest nie uszkodzony to łożysko lub ostateczności pół oś na łożyskach przemieszcza się w zwolnicy i wysuwa się z krawędzi uszczelnienia. Miałem tak w c360 ale że pół oś była do wymiany i założyłem z większą wargą na simeryng i z szerszym wytoczeniem pod łożyska i jest wreszcie spokój. :D Pozdrawiam

Opublikowano

z zwolnic to wycieka z tych pochw ale ale te uszczelki już mam i je wymiemie a z mostów to cieknie na uszczelkach podobno jest za dużo oleju i wywala gdzie jest jakiś bagnet lub cos żeby sprawdzić ile jest oleju w moście ??

Opublikowano

To jak ty wlewałeś olej do skrzyni? Którędy? I nie sprawdziłeś jego poziomu?

Wlew oleju jak i miarka kontrolna jest na deklu skrzyni przed dźwignia zmiany biegów, Odkręca się kluczem chyba 22-24.

A mógłbyś rozjaśnić swoja ostatnia wypowiedz bo mało co z niej rozumiem, to skąd w końcu kapie?

I napisz jakie uszczelki : papierowe, oring, simmering. Bo kawy nie piję i nie mam fusów żeby sobie wywróżyć o co chodzi.

Opublikowano

Wlewałem tak jak ty mówisz koło skrzyni jest taka nakrętka z bagnetem na klucz 30 i tam wlałem

Wycieka z mostu pod akumlatorami jest skręcony most i właśnie cała prawa częśc jest mokra na tym składaniu poprzeni właściciel mówił ze jest za dużo oleju i temu most jest mokry

i wycieka z pod zwolnic i całą felge mam w oleju cieknie najbardziej wtedy gdy ciągnik robi na przchyłach

i chce sie jeszcze zapytać jak chce wymienić te uszczelki z tych wzolnic to musze spuszczać olej ze skrzyni

jeszcze cieknie mi z pod wałka WOM i mam juz ten simmering i go wymienie tylko czy musze spuszczać olej ze skrzyni i z mostów ??

Opublikowano
Wlewałem tak jak ty mówisz koło skrzyni jest taka nakrętka z bagnetem na klucz 30 i tam wlałem

Ten bagnet to jest miarka oleju.

 

cieknie mi z pod wałka WOM i mam juz ten simmering i go wymienie tylko czy musze spuszczać olej ze skrzyni i z mostów

 

Nie musisz, wystarczy postawić ciągnik przodem w dół, żeby olej przelał się do przodu.

Sam simmering to nie wszystko, jest jeszcze uszczelka pod ten "dekielek". Ja kupiłem simmering a okazało się że miałem minimalnie pęknięty właśnie ten dekielek (za długą dałem śrubę gdy przykręcałem jarzemko do przekaźnika - nie wszystkie mam na zatrzask).

Opublikowano

Witam

Zakładam nowy temat ponieważ nie mogłem znalisc nic podobnego a zależy mi na czasie otóż tak jak w temacie w mojej 30-tce leci dym / para z pod korka tam gdzie olej sie wlewa. Wymieniona została uszczelka pod głowicą ale nadal leci co to może być za przyczyna?

Opublikowano

może masz kiebski olej wlany do silnika bo chodzi o olej silnikowy tak ? albo jest woda w oleju .... bo olej nie paruje napewno tylko woda ....zobacz na korku gdzie sie spuszcza olej odkręć go i jesli jest tam woda to woda wypłynie pierwsza ponieważ jest cięzejsza i osaiada na dnie tylko nie odpalaj ciągnika przez 10 godz aby olej mógł sie ustać i rozdzielić z wodą:)

  • Like 1
Opublikowano

Pytanie w jakim stanie silnik, w sensie kiedy ostatnio był remont. I jak ma sie sprawa z temperatura silnika (czy szybko sie grzeje itp) i kontrolką oleju (czy na zagrzanym silniku zaczyna świecić pomimo tego że olej jest). Bo u mnie ostatnim razem oba ciągniki w taki sposób "dopominały się" o remont.

Opublikowano (edytowane)

Panowie nie straszcie jego zaraz remontem. A ten dymek tak swobodnie leci czy jest pod ciśnieniem?

Zimą jest duża różnica temperatur i dlatego tak to wygląda.

Edytowane przez lemysz1
Opublikowano

nie strasze go tylko mówie co i jak. Najpierw dym potem zacznie bryzgać olejem i spadnie ciśnienie i moc. ja tak rok temu miałem i niemogłem sobie z tym poradzić przy wykopkach

(ciągnik kopcił a nie jechał)

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie Panowie tak jak mówicie coś nie tak z silnikiem... :(

 

post nic nie wnoszący do tematu +1 punkt ostrzeżeń

Edytowane przez Marcin91
Opublikowano (edytowane)

Silnik nie był przegrzany czasem jeśli tak zrobiły się progi na tulejach pierścienie są dość zużyte brak kompresji i i dlatego pojawia się ten dymek z pod korka wlewu oleju zmierz ciśnienie oleju na wale jakie będziesz miał i się okaże czy silnik do remontu ;)

A z odmy nie leci olej z dymem ?

Edytowane przez galinek3140
Opublikowano

Ja tak załatwiłem silnik przelewając gorącą wodę przez blok, o-ring na tulei puścił i jak się olej rozgrzał to okapująca woda na olej parowała jak z parowozu. Ostatecznie kupiłem drugi silnik, bo i tak tamten był do całkowitego remontu.

galinek3140 ciapek nie ma odmy. Jedynie otwór wlewu oleju po wyjęciu korka może być odmą.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie koniecznie głowica, przyczyn może byc sporo zatem sprawdż na początek czy to para, czy dym.

 

Czyli tak jak koledzy wcześniej pisali, może być zużycie lub uszkodzenie pierścieni, zużycie lub uszkodzenie tulei, uszkodzenie głowicy, uszkodzenie uszczelki pod głowicą, a nawet brak oleju w silniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v