Polecane posty

JUMIKO    62

W tych sprzętach to dość częsta przypadłość z tym dymieniem z resztą tak samo jak w c-360 gniazda, prowadnice i zawory w głowicy.

Gdyby była pęknięta tuleja to pojawiały by się bąbelki w chłodnicy, uszczelka pod głowicą to olej w chłodnicy albo płyn w oleju, można sprawdzić kompresję (ciśnienie sprężania) ale najpierw upewnić się że głowica jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tuleje pękają w różnych miejscach, nie tylko w górnej części, a uszczelka też może przepuszczac w dowolnym miejscu.Nie raz bywało tak,że płyn oraz spaliny dostawały się do oleju i dodatkowo płyn wydmuchiwany był z chłodnicy.

Poczekajmy na więcej informacji

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

u mnie było podobnie, powodem było zbyt małe ciśnienie oleju i wał się zacierał coś z pompa oleju było nie tak przerywała(musiałem zrobić kapitalny remont, cały silnik do roboty )od tamtej pory sprawdzanie ciśnienia oleju to standard,zawsze sprawdzałem tylko poziom oleju i przy pracy silnika raz tylko luknąłem jakie jest ciśnienie oleju potem już nie za co musiałem trochę siana wyłożyć:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duszek1    1

Witam. W tamtym roku na wiosnę silnik został lekko przegrzany. Po tym zdarzeniu zaczął wyrzucać olej korkiem. Z czasem wyrzucał coraz więcej. Silnik jest dwa lata po remoncie generalnym, max 3 lata (dokładnie nie wiem bo to nie mój ciągnik). I teraz pytanie, co należy wymienić? Same pierścienie? Głowica do remontu?

Silnik nie stracił na mocy, ciśnienie oleju ok,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

zobacz czy nie ma wody w oleju ;) jeśli jest to wiadomo :)


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duszek1    1

W oleju raczej nie widać, bardziej w wodzie widać olej. Bo korek od chłodnicy trochę jak by w oleju zabrudzony, nie wielkie ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Jak olej się dostaje do chłodnicy lub woda do oleju to nie jest to związanie z pierścieniami.

Ja bym obstawiał uszczelniacz cylinder lub pęknięta tuleja albo blok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Nie wiem w ogóle co to za pytanie. Nikt tu nie jest jasnowidzem, żeby wiedzieć co trzeba zrobić bez diagnostyki. Nie ma co medytować, tylko ściągnąć głowicę i zobaczyć co jest grane. Skoro olej pływa w układzie chłodzenia, to gdzieś jest nieszczelność, którą niestety musisz sprawdzić sam. A co do porady z wymianą pierścieni to gdzie tu sens? Co mają pierścienie do układu chłodzenia? Mogą powodować zwiększone spalanie oleju albo przedmuchy do skrzyni korbowej, a nie obecność oleju w płynie chłodzącym.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duszek1    1

Wyrzucało olej, co prawdopodobnie powodowały zużyte pierścienie, czy też tuleje. Po zdjęciu głowicy próg był wyczuwalny ale ze względu na koszty zostały wymienione tylko pierścienie i uszczelka pod głowicą.

Puki co ciągnik wykonał sporo prac polowych i oleju nie widać.

Mala reanimacja silnika się powiodła, na jak długo nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fanbizon82    0

Witam

Wiem ,że jest kilka podobnych tematów ale mój przypadek jest inny.Od kilku tygodni zauważyłem ,że w C 330 dmucha spalinami po zdjęciu korka wlewu oleju. I teraz moje pytanie co może być przyczyną? Oleju nie ubywa , wody również nie ,jest czysta nie widać w niej oleju.Jak silnik zimny to trzeba go trochę pokręcić żeby zapalił,ale jak ciepły to pali od strzała .Czy to wina głowicy(gniazd zaworowych) uszczelki pod głowicą ? Czy może pierścienie???? Ciągnik otrzymałem w spadku i dopiero go poznaję,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

przedmuchy po miedzy tłokiem pierścieniami a tuleją, jest to oznaka wyeksplatowania silnika.Zbyt duza nieszczelność skutkuje utratą kompresji z tego problem z uruchomieniem zimnego silnika.Dokładnie potwierdzić można tą usterkę sprawdzając ciśnienie sprężania , i sprawdzeniu ciśnienia sprężania z próbą olejową. jeżeli po zalaniu trochę oleju na tłok ciśnienie wzrośnie to oznacza nieszczelność właśnie na pierścieniach.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Sprawdzić ciśnienie sprężania jak najbardziej , ale ja na początek proponowałbym sprawdzić ustawienie zaworów


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Co ma do tego ustawienie zaworów

 

prawdopodobnie pierścienie , potem prowadnice zaworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Prowadnice na pewno nie są za dobre i jeśli zawory[wydechowe ] są podparte to dmucha spalinami z korka jak pisze autor ,

A w jaki sposób spaliny dostają się do korka przez pierścienie ? zwłaszcza że oleju nie ubywa ?


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

za szczelność gazów i zgarnianie oleju odpowiadają rożne pierścienie tak wiec możliwe jest że będzie miał przedmuchy a nie będzie brał oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Nie rozumie jeżeli zawór jest podparty to dlaczego ma dmucha,c do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielj001    0

Prowadnice na pewno nie są za dobre i jeśli zawory[wydechowe ] są podparte to dmucha spalinami z korka jak pisze autor ,

A w jaki sposób spaliny dostają się do korka przez pierścienie ? zwłaszcza że oleju nie ubywa ?

 

 

korek jest odpowietrzeniem skrzyni korbowej a pierścienie uszczelniają komorę całkowitą cylindra od skrzyni korbowej. czyli spaliny przedostające sie przez pierscienie bez problemu dotrą do korka.

Edytowano przez danielj001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Najciekawsze że tylko sprężające pierścienie są lipne , a olejowe super skoro oleju nie ubywa :D

Zapewne jest to zbiór różnych czynników


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Z tym ubywaniem to pewnie jeszcze nie zauważył

pozatym nic sie pewno nie dzieje bo pisze o spalinach przy zdjetym grzybku (jakis przedmuch i to na zimnie musi byc)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam taki problem z c330 gdyż od pewnego czasu zauważyłem żę po cięzkiej robocie na wolnych obrotach dymi z korka wlewu oleju, nie to żę cały czas tylko podymi troche i przestanie, dodam że nie bierze oleju. Właśnie nie wie czy jest to wina głowicy, uszczelki z pod głowicy , czy potrzebny jest remoncik silnika ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekNHts    15

kolega wyżej dobrze mówi że jest to wina pierścieni są już zużyte i zamiast żeby dym wypychał do góry to pierścienie zaciągają go pod cylinder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj