Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakub jeśli to pukanie tak nachodzi mu i w dodatku tak metalicznie jak blach o blachę to jet na pewno tulejka na korbowodzie

popychacze nie mają ty nic do rzeczy

dla pewności bym jeszcze sprawdził wtryski czasem się zcierają ale to rzadko jest

tulejki kto Ci wciskał sam czy jakiś warsztat

Opublikowano

sworznie w tłoku zawsze mają być ciasno a w korby wchodzić tak nie za leko ale ręką je się wkłada a w tłoka nie trzeba grzać

i to morze być przyczyna zrobiło jajo

Opublikowano

Nie raz rozbierało się klamory i sworzeń w tłoku się obracał a w tulejce korbowodu siedział ciasno i nie walił tylko na 90 procent tulejka na korbie ale odkręć dekle klawiatury i obracaj wałem albo odpal i będzie widać czy zawór któryś się nie wiesza.Jak nie to rozbiórka tylko dobrze zlokalizować który korbowód.

Opublikowano

witam po remoncie

ciągnik zaczął klepac gośćiu który mi to robił powiedział że to ustanie wymienił pierścienie panewki i dwie głowice bo 2 sam wcześniej kupiłem nowe . a traktor tak już chodzi około 4 lat i tak klepał aż ostatnio wypalił uszczelke głowicy a że nie wiedziałem która to zmieniłem wszystkie na oryginały i po tym tak strasznie klepie że w kabinie nie można wytrzymać zawory ustawione tak jak ma być i nic nie pomaga

Opublikowano

Wedle mnie jest przestawiony o ząbek na rozrządzie.Jak były stare głowice i zawory siedziały głębiej w głowicy to nie przeszkadzało a po założeniu nowych tłok haczy o zawory przy zmianie zaworów wydechowego z ssącym

Opublikowano

A zapomniałem dopisać że jak zmieniałem uszczelki na 3 tłokach są zawory odbite . znajomy mówił żeby zwiększyć luz i będzie dobrze

ustawione na wszystkich po 0.4

 

przed wymiana uszczelek tak nie klepał

 

rozrzad nie ruszany od około 17 lat

 

bo tylko panewki korbowodu zmieniane

Opublikowano

Jak zawory są odbite to tak jak pisałem walnięty jest o ząbek na rozrządzie i tłok wali w zawór.Odjedź przodkiem i rozkręcaj do rozrządu.Nie raz już się z tym spotkałem i przypuszczam że będzie walnięty na kole od wału i kole pośrednim.

Opublikowano

przecież rozrzad nie ruszany od 17 lat a na kołach zębatych nie może przeskoczyć o ząb a przed 4 laty chodził cichutko i nie klepał dopiero po zaczął może być to przez to że tuleje są nad wymiarowe bo też je 4 lata temu zmieniał

 

 

Opublikowano (edytowane)

W starych głowicach zawory siedziały głębiej bo były już wyrobione gniazda i nie przeszkadzało.Po założeniu nowych zawory są na zero względem głowicy.odpal silnik i przyłóż rękę na pokrywę klawiatury.Jak będzie czuć ostre walenie to zaglądaj do rozrządu.Jak pisałem że nie raz się już tym spotkałem o dobrze że jest takie forum że można się takich rzeczy dowiedzieć bo pamiętam mój pierwszy taki problem z tym silnikiem też nowe zestawy głowice po regeneracji korbowody nowe panewki i tu ZONG.Zwaliłem głowice i tu ślady na tłokach.Też myślałem że korbowody albo głowice źle zrobione ale rozebrałem rozrząd i kręciłem z dwie godziny żeby zgrać rozrząd i okazało się że jest walnięty o ząbek a było 15-16 lat temu.Teraz już wiem o co biega.Sprawdź jeszcze czy koło rozrządu od wałka nie jest luźne i czy nie wyrobił się klin.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano (edytowane)

bo te tuleje to mój ojciec kupił za czasów kółka rolniczego były po szlifie wraz z tłokami a może być przez to że nie ma

dystansów pod tuleja

 

ale czemu on tak klepie po wymianie uszczelek bo głowice mają 4lata

Edytowane przez Borekk17
Opublikowano

Jak pisałeś że 4 lata temu zmieniłeś 2 głowice i klepał.Mechanik powinien to sprawdzić ale przypuszczam że dał większy luz na zaworach i z głowy.przypuszczam że dźwignie zaworowe też będą wyklepane a nawet laska popychacza może być zbita.Rozrząd w c 360 jest trudno sprawdzić czy jest dobrze.bo zgrane znaków po ustawieniu odbywa się dopiero po 165 razie ale ja w to się nie bawię tylko obracam wałem aby wszystkie znaki ustawiły się do koła pośredniego biorę liniał i środek koła wałka rozrządu do środka koła pośredniego musi przejść przez znak na kole od wałka następnie środek koła pompy i środek koła pośredniego ma przejść też przez znak koła pompy i środek wału i środek koła pośredniego też ma przejść przez znak na kole wału.Odjedź przodkiem ściągaj dekiel i patrz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v