Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam :) Zamierzam w najbliższym czasie zamontować nagrzewnicę od żuka do mojego ursusa :)

I mam małe pytanie do którego przewodu podłączyć zasilanie nagrzewnicy bo powrót montuję do dolnego przewodu na dole chłodnicy ? Na obrazku przewody nr 1 , 2 , 3 . Czy ktoś posiada nagrzewnicę jak spisuje się w jesienne chłodne dni czy warto ją zakładać i czy trochę choć nagrzeje ? Czy na przewodzie od zasilania nagrzewnicy zamontować zawór do przymykania ciepłej wody ? 

 

 

post-2664-0-34658300-1414097726_thumb.jpg

 

 

Czekam na odpowiedzi a postępy prac będę umieszczał w formie zdjęć tak by każdy mógł coś takiego wymodzić w swoim 3P i ursusie tej serii :)

Opublikowano

Ja bym się wpiął do przewodu 3. Jak kabina nie ma bardzo dużych nieszczelności to można zakładać bo taka nagrzewnica to dobra sprawa w chłodne dni. Zawór warto założyć bo nie ma sensu żeby w letnie upały nagrzewnica dalej grzała.

Opublikowano

Jest oryginalne wyjście na nagrzewnicę. W termostacie z prawej strony, jest korek wkręcony, na kwadrat w środku, wykręć go i wkręć nypla, do niego wąż, Tak mieli Tarpany. Ja miałem nagrzewnicę, pomagało w zimie, ale jak się dłużej jeździło, bo ten silnik nie lubi się nagrzewać, szybko ją schładzało, trzeba dobrze kabinę uszczelnić i dużo jeździć.

Dobrze by było jeszcze na kolektor wydechowy zrobić osłonę i doprowadzić te powietrze do nagrzewnicy, wtedy zdaje to ładnie egzamin.

Ja tak miałem zrobione.

Opublikowano

Jeszczę kilka poprawek ale już próba była :)
 

post-2664-0-77483700-1414319056_thumb.jpg

 

post-2664-0-58643300-1414319080_thumb.jpg

 

Zasilanie :

 

post-2664-0-10668100-1414319202_thumb.jpg

 

Powrót :

 

post-2664-0-10015700-1414319189_thumb.jpg

 

Nagrzewnica przed kierownicą w ogóle nie przeszkadza wcale nie wchodzi w pole widzenia :) 

Koszty poniesione : 

Nagrzewnica : 50 zł

Opaski : 20 zł

Wąż Fi16 6m : 72 zł

Trójnik miedziany i redukcja x 2 : 60 zł

Elektryka : 18 zł 

Razem 220 zł :)

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v