Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po mojemu to silnik wymaga już remontu w niedługim czasie. Ale szukał bym wyjścia zmieniając olej, z tego co piszesz masz zalany kiepski olej który traci właściwości przy dużych temperaturach ( zaraz uniosą się dumą wyznawcy że superol i turdus jest idealny :) ) chyba że masz już zalane coś konkretnego....

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak silnik jest dobry, to będzie zalany zwykłym Superolem CA i ciśnienie będzie ok. a Ty myślisz że kiedyś to na czym ciągniki chodziły?

Opublikowano

W sprawnym oczywiście, ale jeśli silnik słaby to dobry olej podniesie ciśnienie i sezon-dwa jeszcze polatasz. Co mnie obchodzi kiedyś... kiedyś eternit był super a dziś co? Nie było wyboru więc lało się co było... Zobacz nawet jakie przebiegi osiągały żuki, nysy czy warszawy - 100tys do remontu głównego to był często super wynik

Opublikowano (edytowane)

Ja miałem dokładnie ten sam problem co ty i odkręciłem misę olejową i zatkałem zawór w pompie olejowej nitem ( zawór który upuszcza sobie żeby za dużo oleju nie było on jest chyba na śrut ) Ja tego śrutu nie miałem w ogóle i dopiero panewki wymień na nowe dopiero ciśnienie jest większe kontrolka świecić nie będzie ale bez kapitalki się nie obejdzie tak jak mi tak jak pewnie tobie.wał porysowany był pięknie

 

 

 

Ile ten zegar ma atmosfer http://moto.allegro....2089332942.html ???

coś ten zegar ....................

Edytowane przez PIOTREK44
Gość Profil usunięty
Opublikowano

ale chłopaki jak jest za duże ciśnienie to też jest nie dobrze

Opublikowano (edytowane)

Nowa pompa olejowa silnika ma ustawiony zawór na 6 atm. oczywiście żeby uzyskać takie ciśnienie trzeba mieć wał w porządku i panewki korby i główne. Ja u siebie zamontowałem zegar mechaniczny od dużych ursusów tj.1224 itp. mianowicie potrzebowałem do tego zegar 79zł, wąż hydrauliczny M12 o dł. 1,25mb za 29zł, oraz króciec (BB-czyli gwint-gwint, jeśli jest AB to oznacza złączka hydrauliczna ma z jednej str. nakrętkę czyli A a z druiej gwint czyli B to taka ciekawostka) M10(w bloku silnika) a z drugiej str. M12 na wąż hydrauliczny za 5,50zł no i wiadomo jakiś kabelek i żarówka do podświetlenia zegara. Niektórzy montują takie sprytne trójniczki które mają wyjscie na czujnik i wąż, ale mi osobiście wystarczy zegar.

Mój ursus 355 po kapitalnym miał ciśnienie przy 800obr 6atm. a jak dostał więcej gazu dochodziło do 7atm. teraz już trochę godzin zrobił i przy 800obr ma 4,5atm a na większym gazie dochodzi do 6atm. Wiadomo że ciśnienie na gorącym silniku traci trochę ciśnienie bo olej jest rzadszy, ale ciśnienie u mnie jest akurat zadowalające.

Mam nadzieję że pomogłem komuś z tym zegarem bądź trójnikem.

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

Nowa pompa olejowa silnika ma ustawiony zawór na 6 atm. oczywiście żeby uzyskać takie ciśnienie trzeba mieć wał w porządku i panewki korby i główne. Ja u siebie zamontowałem zegar mechaniczny od dużych ursusów tj.1224 itp. mianowicie potrzebowałem do tego zegar 79zł, wąż hydrauliczny M12 o dł. 1,25mb za 29zł, oraz króciec (BB-czyli gwint-gwint, jeśli jest AB to oznacza złączka hydrauliczna ma z jednej str. nakrętkę czyli A a z druiej gwint czyli B to taka ciekawostka) M10(w bloku silnika) a z drugiej str. M12 na wąż hydrauliczny za 5,50zł no i wiadomo jakiś kabelek i żarówka do podświetlenia zegara. Niektórzy montują takie sprytne trójniczki które mają wyjscie na czujnik i wąż, ale mi osobiście wystarczy zegar.

Mój ursus 355 po kapitalnym miał ciśnienie przy 800obr 6atm. a jak dostał więcej gazu dochodziło do 7atm. teraz już trochę godzin zrobił i przy 800obr ma 4,5atm a na większym gazie dochodzi do 6atm. Wiadomo że ciśnienie na gorącym silniku traci trochę ciśnienie bo olej jest rzadszy, ale ciśnienie u mnie jest akurat zadowalające.

Mam nadzieję że pomogłem komuś z tym zegarem bądź trójnikem.

Opublikowano

Otóż mam taki problem, zrobiłem remont silnika w URSUS C360 3P przed żniwami i całe żniwa ładnie działał było ciśnieni wszystko temperatura w normie. Teraz w październiku pojechałem na pole i okazało się że ma niskie ciśnienie. Na początku myślałem że to czujnik wysiadł,a ale nie kupiłem nowy nawet z zegarem. Chodzi mi o to że na zimnym silniku jak go zapale to ciśnienie ma w normie, później dopiero jak pojadę w pole to spada prawie do zera. Wymieniłem dodatkowo uszczelkę pod głowicą i filter olejowy i dalej to samo. Zastanawiam się czy to nie czasami pompa olejowa?

Proszę o szybka odpowiedź.

Dziękuje

Opublikowano

Witam.Ja mam taki problem w c360 kontrolka oleju mi świeci jak lekko silnik sie rozgrzeje tak po 5 minutach gdzieś,nawet na wysokich obrotach nie gaśnie,a wcześniej tak nie miałem,olej był wymieniany na żniwa i jest w normi, czy to coś poważnego? :unsure:

Opublikowano (edytowane)

Wszystko to co już było opisane w tym temacie: czujnik, brak oleju, pompa, smok, zawór albo remont.

Nikt nie wskaże co jeśli po pierwsze nie sprawdzisz ciśnienia jakie masz.

Więc wykręć czujnik i wkręć zegar, i zrób kilka pomiarów na różnych obrotach i temperaturze.

Potem dopiero można coś gdybać.

 

Edit:

Po pierwsze to poziom oleju.

Ale zapewne sprawdzone.

Edytowane przez mtracz
Opublikowano

Mam pytanko :

mam c-360 wskazówka od zegara ciśnienia oleju wskazuje zero (nawet przy dużych obrotach) Czy przyczyną może być filtr wkręcony od zetora?

Opublikowano

Poluzowany lub pęknięty smok pompy. Poluzowana lub pęknięta rurka od pompy do głównej magistrali olejowej. Awaria pompy w rożnych postaciach.

Miska w dół i może być od razu widać.

Opublikowano (edytowane)

Jestem niedzielnym użytkownikiem URSUska 360-3P. Używam go kilka razy w roku. Odpaliłem go po kilku miesiącach, odpalił na raz, wszytko niby ładnie pięknie ale jak zwiększę obroty to kontrolka oleju zaczyna mrugać jak szalona? Co może być przyczyną ?

Edytowane przez KRISTOFORn
Ortografia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v