Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 minut temu, GABBER85 napisał:

a u  mnie na zimnym ma ciśnienie  6  a na ciepłym 5 , a zaczał zaraz po remoncie na niebiesko dymić , pod obciążeniem  przy ciezkeij orce dym troche ciemniejszy ale głównie niebieski,  czy  to moze być przez podrobione wtryski , pompe czy co innego  ???

c360 po remoncie 1400 MTH  co to moze być, od ok 1200 Mth dymi , zawory regulowane przy 800mth, mocny jest

Dymienie i ciśnieniem oleju nie ma dużo wspólnego. 

Oleju dużo ubywa?

Niebieski kolor to chyba olej. 

Może pierścienie, tuleje, albo po trzonkach zaworów olej leci. 

A jak ten niebieski wpada kolorem w szary, to może i coś z układem paliwowym.

 

 

  • Thanks 1
Opublikowano
4 minuty temu, Alchemik napisał:

Oleju dużo ubywa?

Niebieski kolor to chyba olej. 

od wymiany  do wymiany ze 3 litry, dziwne bo byl delikatnie docierany, nie pałuje sie ciagnika, i prawie od zawsze kopcił, cisnienie i siłe ma

Opublikowano
3 minuty temu, GABBER85 napisał:

od wymiany  do wymiany ze 3 litry, dziwne bo byl delikatnie docierany, nie pałuje sie ciagnika, i prawie od zawsze kopcił, cisnienie i siłe ma

Mogły dawno pierścienie się zapiec albo popękać.

Opublikowano
56 minut temu, Alchemik napisał:

Delikatnie docierany?

W jaki sposób?

po staremu czyli 50 mth  po kilka godzin dziennie stal na obr 800-900 i przejazdzka, czasami cos przyciągnął po placu

Opublikowano
5 godzin temu, Szymi6 napisał:

Przed zmiana mial 4bary

Po zgaszeniu silnika od razu zapala sie kontrola od cisnienia oleju pompa i zawor sa nowe panewki byly dobrane po numerze katalogowym 

 

Do tego typu wiechci panewki się mierzy a nie bezmyślnie zakłada po numerze. Trafiały się o różnych wymiarach przy tym samym numerze. 

Dwa jak było 4 atm a nie 0,4 to po kiego uja to było ruszać?

  • Like 2
Opublikowano
15 godzin temu, Szymi6 napisał:

Witam, mam problem z c360 po wymianie samych panewek bez szlifu wału traktor po rozgrzaniu nie trzyma ciśnienia i mruga kontrolka od ciśnienia oleju. Zalany olejem turdus, wal nie ma rys mechanik kazal zalozyc nowe panewki i powiedzial ze bedzie cianienie ok.

A co na to ten pseudo mechanik który Ci to spitolił? :D Niech poprawia... lub lepiej może niech poprawi ktoś kto się zna a nie on xd

Kontrolka mruga, ale nie podałeś dokładnego ciśnienia po naprawie.

 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Szymi6 napisał:

A czy da sie wlozyc panewki glowne bez wyciagania walu?

Co wy tam odpierd*lacie z tym ciągnikiem, miał ciśnienie i co?

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

witam , spotkał się ktoś z was z sytuacją że po odpaleniu silnika po dłuższym postoju potrzeba czekać ok  5 do 8 sekund aby kontrolka ciśnienia oleju oleju zgasła , silnik z7201 , olej turdus 15w40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v