Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam :) chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? :) bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 :) do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie :)

Opublikowano

najekonomiczniejsza jazda jest, kiedy silnik uzyskuje max. moment obrotowy, przy wyższych obrotach rośnie tylko moc(czas wykonanej pracy na tle jednostki czasu), szybkość(prędkość obrotowa) i spalanie(zużycie paliwa) :)

Opublikowano

Witam!!! Mam dwie zagadki w ursusie 1204. Pierwsza polega na luzie w układzie kierowniczym. Otóż jadąc po szosie przednie koła chodzą od pijane od boku do boku. Niby nigdzie luzów nie ma ponieważ 2 lata temu robiłem przód i wszystko jest ok, a w tym roku robiłem serwomechanizm i tez działa. Jak wezmę przód do góry do widać jakiś niewielki luz w serwomechanizmie, tylko ze naprawiając serwo zębatki tyły w dobrym stanie, mi się wydaje że to przez sła zbieżność, może ktoś ma wymiary jakie powinny być z przodu i tyłu żeby ustawić zbieżność.

 

Drugi problem to dziwnie przerywający dźwięk z tłocznika. Ciągnik na wysokich obrotach kicha i puszcza lekki dymek z tłumika. Myślałem że to przez pompę paliwowa ale sekcje wyglądają na ok ponieważ paliwo nie idzie do regulatora obrotów, regulator rozebrałem i wygląda na ok!!! Pozostały tylko końcówki wtryskiwaczy ale moimi zdaniem na wysokich obrotach by nie kichał. Może muszę wyregulować regulator obrotów czy może jednak sekcje w pompę CZEKAM NA OPINIE

Opublikowano

a może lepiej tą pompę zawieżć tam gdzie regeneruja pompy wtyrskowe i gościu wrzuci na maszyne i wszystkie sekcje wyreguluje równo tak jak powinny być, taka moja prppozycja

Opublikowano

Masz przestawiony zapłon.Popuść pompę i odepchnij ją od bloku na max i dokręć,jak będzie lepiej to zostaw a jak gorzej to w drugą stronę.Jak nie będzie poprawy to do remontu ją masz.

Co do przodu to może łożyska na zwrotnicach poszły.Ponieś przód wysoko i szukaj luzu.A końcówki drążków są dobre.Zbieżność ja mam z 5mm mniej z przodu kół jak z tyłu.

Opublikowano

czyli zbieżność mam dobrą bo jak mierzyłem to też wyszło ok 5mm, z zapłonem może być bo na jesieni poszło mi sprzegiełko to pompę wyjąłem i może źle ustawiłem ale powinien kichać od początku jak wymieniłem sprzęgiełko a nie dopiero na wiosnę i coraz gorzej z czasem

Opublikowano

Odnośnie luzu.Ja miałem w 385 że ciągnik ciężko utrzymać było na szosie i też wszystkiego próbowałem. A serwo też miałem po wymianie, Ale wyjąłem pojechałem do sklepu i przymierzyłem do nowego i nowe nie miało luzu a to moje stare miało minimalny. No i to wystarczyło. Wymieniłem Serwo i jedzie prościutko:) Najlepiej jeśli jest jeszcze na gwarancji to jedź do sklepu i wymień tylko sprawdź luz na tym że tak powiem ramieniu... żeby nie było takich samych problemów. A ja do tego doszedłem w ten sposób Że podniosłem przód zablokowałem widełki w serwie. Poszedłem do koła i zacząłem nim skręcać i przyglądałem się na to ramię od serwo i było widać ze rusza się.

Opublikowano

No właśnie dzisiaj tez do tego doszedlem, tak samo podnioslem przod i poruszalem kolami i widać ze luz jest na serwie i nic sie nie da z nim zrobic, jedyniw wyjąc serwo i wymienic bebechy z niego albo sprzedac dziada... ale szkoda bo od A do Z jest po kapitalnym remoncie .....

Opublikowano

A może warto wspomaganie wymienić na orbitrol. Bo na regenerowane serwo wyda się z 500 zł A tak to 500zł przeznaczyć i dołożyć trochę kasy i czasu i cieszyć się prawdziwym wspomaganiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v