Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zalezy czy zostawiasz cos ze starej a jesli wlasnie z niej masz cos dobrego to zostaw a dokup to co masz popsute a jesli wszystko nowe to zaczynajac od przodu zarowki albo cale lampy, pradnice badz alternator, klakson, regulator napiecia pradnicy, przerywacz kierunkowskazow, puszke bezpiecznikow, dwuwskaznik, stacyjke, przycisk klaksonu, przelacznik kierunkowskazow, kontrolke do swiecy zarowej, plytki dwie do laczenia kabli na blotnik i maske i zarowki badz lampy na tyl

Opublikowano

Aha ja po mojej starej instalacji zostawiam takie rzeczy:

-Przełącznik świec żarowych

-lampy (halogeny,kierunkowskazy i stop)

-Alternator i Regulator (Chociaż nie wiem czy chodzi ale chyba wymienię bo wyjdzie może tylko z 20 zł)

-Rozrusznik

-Dwuwskaźnik mam tylko potrzebuje kontrolki do niego bo nie mam.

-Przycisk odpalania

-Puszkę bezpieczników(Muszę tylko kupić bezpieczniki 8a orginalnie są takie chyba)

-Klakson

Czyli muszę kupić :

-Stacyjkę

-Bezpieczniki

-Przełącznik kierunkowskazów

-Kontrolki (Świecy żarowej,alternatora,migaczy i świateł długich.

-Przerywacz kierunkowskazów

-I coś się znajdzie jeszcze na pewno.

A dostane w sklepie rolniczym do części maszyn rolniczych kontrolki do dwuwskaźnika ?

No to chyba wszystko ?

Opublikowano

Kontrolkę jako samą kontrolkę tylko do świec ( takie coś http://img21.imageshack.us/img21/6866/dsc06217y.jpg) a do ładowania (alternatora), migaczy, świateł długich masz na dwuwskaźniku miejsca na oprawkę z żarówką. Stacyjke polecę Ci z Lublina bo chińskie nie wytrzymują tygodnia a co do kontrolek a bardziej sprecyzowanie oprawek żarówek do kontrolek to powinieneś dostac, ja brałem kiedyś 10 to później się za łeb złapałem jak na paragon spojrzałem (50 zł za nie dałem), spytaj najpierw ile kosztują bo jak do 2zł to weź z 10 nie zginą a przydadzą się i do tych oprawek żarówki BA9s 2W nie większe bo stopią ci plastiki w dwuwskaźniku

Opublikowano

Aha to dobrze że dostane bo bym musiał kupywać cały dwuwskaźnik.No to wszystko to muszę mieć:

-Przełącznik świec żarowych

-lampy (halogeny,kierunkowskazy i stop)

-Alternator i Regulator (Chociaż nie wiem czy chodzi ale chyba wymienię bo wyjdzie może tylko z 20 zł)

-Rozrusznik

-Dwuwskaźnik mam tylko potrzebuje kontrolki do niego bo nie mam.

-Przycisk odpalania

-Puszkę bezpieczników(Muszę tylko kupić bezpieczniki 8a orginalnie są takie chyba)

-Klakson

-Stacyjkę

-Bezpieczniki

-Przełącznik kierunkowskazów

-Kontrolki (Świecy żarowej,alternatora,migaczy i świateł długich.

-Przerywacz kierunkowskazów

-I coś się znajdzie jeszcze na pewno.

To wszystko chyba ?

Opublikowano

przycisk odpalania jest w przełączniku świec żarowych chyba.

Jak robisz od podstaw to zamiast typowego przerywacza kierunkowskazów załóż elektroniczny i zrób w ciągniku światła awaryjne jak było w ostatnich wypustach trzydziestek.

Pamiętaj że jak robisz od podstaw to warto zrobić minus na masie.

Opublikowano

Minus już dawno mam na masie.

Ja przy włączniku grzania świec mam 3 wejścia na kable a są tam dwa wiec jeden z rozrusznika i będzie palić ?

(Jak coś mam 15 lat.Pewnie myślicie że się pcham tam gdzie nie trzeba.)

Opublikowano (edytowane)

Na włączniku świec (potocznie klamka) masz te trzy podłącza ułożone w trójkąt, jedno jest na prąd ze stacyjki (ozn. 15/54), drugie na kabel od świec + kontrolka (chyba 18), a trzeci do podłączenia kabla z elektromagnesu (rozrusznik, ozn. 30 lub 50, nie pamiętam dokładnie).

Co do Twojego pytania to tutaj masz wszystko już podane co i jak, schemat też Ci sie przyda:

http://www.agrofoto....nej-ursus-c330/

Edytowane przez lukasz222
Opublikowano

modzi tak pilnują żeby nie pisać postów bez sensu/nic nie wnoszących do tematu a sami to robią hahaha :D zależy czy masz na ciapku tura bo hydrauliczne powinno być lepsze do tura chociaż i elektryczne też podobno daje rade no ale jeśli nie masz tura to elektryczne wystarczy, ja nie polecę bo nie mam ani nie zamierzam założyć bo dobrze nasmarowany oryginalny układ i optymalne ciśnienie w gumach to prawie jak wspomaganie :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dlaczego nic nie wnoszących? Pytał czy ktoś poleca więc odpowiedziałem. Przecież jak chce to też mogę mu polecić. Dla mnie to jest wszystko jedno.

Opublikowano

On właśnie nie pytał sprzedawców tylko nas bo sprzedawca powie że to raj na ziemi mimo że to będzie kit jakich wiele obecnie, a jako że znasz się na elektryce elektronice i ogólnie tych tematach, mogłeś mu powiedzieć dobre strony tego wspomagania

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to wspomaganie elektryczne ma same dobre strony. Prostota konstrukcji, bezobsługowe (poza kalibracją czujnika skrętu), bo nie trzeba wymieniać oleju, nie ingeruje w układ kierowniczy. Ale tylko jak jest zamontowane w pojeździe, dla którego jest wyprodukowane, czyli w samochodzie.

Opublikowano

Witam, założyłem w trzydziestce nową instalacje "LSM Lublin" traktor po 12 godzinach ładowania nie potrafi ukręcić rozrusznikiem, odpala tylko przy podniesionym odprężniku, natomiast prądnica grzeje się do tego stopnia że stopiły się 2 kable wychodzące z niej do regulatora prądnicy, wymieniłem je na większy przekrój, myślałem że poprostu dali za cienkie, niestety nic to nie daje, nie wiem kompletnie gdzie szukać przyczyny, prosze o pomoc

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sprawdziłeś czy wszystko jest dobrze podłączone? Robiłeś pomiary po założeniu instalacji?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to masz awarię w układzie ładowania. Prądnica i regulator do sprawdzenia.

Opublikowano

Witam.Prawdopodobnie podłączyłeś żle układ ładowania,i prądnica na postoju pobiera prąd.Jak zdejmiesz pasek klinowy to prądnica zacznie sie obracać.Moja rada na Twój problem "ALTERNATOR" zamontuj będziesz zdrowszy.Pozdrawiam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dobrze się czujesz? Radą na naprawę układu ładowania jest montaż alternatora? A jak mu się przebije opona to polecisz mu zamontować gąsienice?

Opublikowano (edytowane)

Witam , problem rozwiązany, głowny powód - akumulatory, ale prądnice zamieniłem na alternator, co już dawno chciałem zrobić. Pozdrawiam

Edytowane przez bartolinii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Seweryn
      Wiecie cokolwiek na temat tych ciągników? Najbardziej interesuje mnie moc, wyposażenie i cena.
    • Przez brzozak2
      http://www.deutz-fahr.de/deutsch/agritechnika/agroplus.php
      Czy wiadomo już cos wiecej o tej serii ciagnikow??
      ceny, wyposazenie, moce i inne parametry
    • Przez ZF9641
      Podzielcie się jakiej wysokości opłaty wprowadzają wasze gminy za wywóz śmieci i w jaki sposób będą ją naliczać.W mojej gminie w tej chwili mamy umowy po 25 zł miesięcznie za kosz 120litrów.Od lipca przyszłego roku wchodzi miesięczna opłata około 15 zł od osoby na miesiąc.W wieloosobowych rodzinach będzie to znaczący koszt.Drenaż naszych kieszeni nie zna granic
    • Przez Xeon
      Witam,
      Planuję postawić oborę (uwięzową) na 30-36 krów dojnych. Obecnie posiadam starą oborę, w której trzymam 10 krów dojnych.
      Obecną oborę chcę przerobić na dojarnię. Oborę chciałem tak usytuować, aby móc połączyć ze starą częścią, przeznaczoną na dojarnię.
      Załączam szkic sytuacyjny rozmieszczenia budynków z zaznaczoną oborą (na pomarańczowo i niebiesko)

       
      Co do samej obory, to interesuje mnie coś takiego (bez dojarni): http://www.agroprojekty.pl/upload/projekty/b48d20ef511cd7ab09284a7477a29033.jpg
      Jednak w żaden sposób nie pasuje, żeby zmieścić je zaznaczonych miejscach.
      Uważam, że 15,6m szerokości to za dużo. Wg. mnie można by ją zwęzić do 14,5 - 14,8m jednak nadal nie upchnę jej w zamierzonych miejscach.
       
       
      Poradźcie proszę co i gdzie można zmienić, aby miało to ręce i nogi?
      Oczywiście są to na razie wstępne przymiarki.
       
      Dzięki
    • Przez Tomek260294
      Witam, potrzebuję pomocy, mam kompletny zanik prądu na całym kombajnie(żadnej reakcji, akumlator w porządku). Ostatnie przygotowania do żniw, pozostało mi tylko podłączenie halogena oświecającego rurę wysypową, (dziś nie sprawdzałem ale prawdopodobnie jest H3 o zbyt dużej mocy bo jak podłaczyłem halogen to 2 razy spaliłem bezpiecznik, podłączając bezpośrednio bez przekażników, ale powinno wytrzymać), spróbowałem się więc podłączyć pod zapalniczkę i wszystko zgasło, kontrolki się nie odzywają, nie ma wcale prądu... miał ktoś taką przygodę>?? może stacyjka się spaliła>?? dodam, że już wcześniej nie łączyła, nie miałem światła drogowego(prawego) poruszałem wsówkami(od kabli lamp drogowych) przy stacyjce i działało wszystko ok, teraz znów był ten sam problem...

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v