Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Seweryn

Pronar P7-Informacje o nowej serii

Polecane posty

Seweryn    0

Wiecie cokolwiek na temat tych ciągników? Najbardziej interesuje mnie moc, wyposażenie i cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

jezeli sie nie myle to nie P7 tylko P5 ale nic na ich temat nie wiem bo cena za wersje standardowe mnie przeraziła i nic wiecej sie nie dowiadywałem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    557

poszukaj czegos zachodniego tylko gadaj juz konkretnie, za bardzo podobne pieniadze mozna juz kupic JD czy NH, nie sugeruj sie tym co jest w cenniku tylko tym za ile moga ci sprzedac ciagnik - roznice sa bardzo duze

 

jak 2 lata temu chcialem kupic ciagnik to MF 5445 wychodzil duzo duzo taniej niz zetor fronterra 9641

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pioter    44

p5 mają 80 i 100km silniki perkins albo iveco a p7 chyba tylko 80 nie jestem pewien..przedni i tylny most,skrzynia ZF silniki juz pisałem,EHR Bosh..cena tego ciągnika jest wysoka bo te części to swiatowa czołówka i ciągnik posiąda wysoki standard.z starego pronara zostaje tylko to że u nas jest składany a z tym to już bywa róznie..jak bym miał teraz kupować ciągnik 100km to bym się mocno zastanowił nad p5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

pronar P7 ma silnik IVECO o mocy 80 i 90KM i układ napędowy CARRARO (mechaniczny) i z tego względu pewnie będzie tańszy niż model P5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

byłem na stronie pronara.modelem p7 pronar zostawia ursusa daleko w tyle!skrzynia 24/24 możliwy rewers elektrohydrauliczny i jednostopniowy power shift, silnik iveco.tylko zdziwił mnie rozmiar opon a raczej średnica przód 20 tył 30-pewnie traktor będzie miał mniejsze wymiary od p5 tylko ciekawe jaka cena??

a p8 to ten kameleon z agroshow ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronar5135    1

Pronar P7

5112 - 125 782 zł brutto

5122 - 132 858 zł brutto

 

 

Pronar zostawia w tyle Ursusa i Zetora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronar5135    1

siema jak ktoś bym miał foty Pronara P7tylko nie te co na stronie pronara tylko inne to bym był wdzięczny jak ktoś by mi przesłał na E-maila ozi.c3@wp.pl :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Skoro jest temat o p5 to może ktoś wypowie się na temat p7. Podwozie carraro silnik iveco cena za 82km około 120 tyś, duża zwrotnośc i małe rozmiary, chociaż te koła przód 360/70/20 i tył na 30' to mi bardzo przypomina lampo, może coś o tych silnikach iveco wiecie?> B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Skoro jest temat o p5 to może ktoś wypowie się na temat p7. Podwozie carraro silnik iveco cena za 82km około 120 tyś, duża zwrotnośc i małe rozmiary, chociaż te koła przód 360/70/20 i tył na 30' to mi bardzo przypomina lampo, może coś o tych silnikach iveco wiecie?> :)

silniki z pewnoscią bardziej ekonomiczne i przede wszystkim mieszcące sie w normie spalin a nie tak jak d-243 B) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Widział ktoś na żywo p7 bo na 20' przód i 30 tył małe się wydają ale wymiary to ma mają jak proxima.

Za 120 tyś to był by farmtrac 80km, czy kioti nawet 90km też carraro tyle że z silnikiem perkinsa, lepszy ten perkins czy iveco?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

na farmatraca i kiotti nie patrz :) kup naj zyklejszego 82SA albo cos z zetora B) z resztą ja sie nie znam :) ale 120tys za pronara nie warto dac w tym przypadku to zetor ,,pewniejszy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

No tak zetor najpewniejszy, ale jak przekonac ojca że proxima mało pali jak sam w to nie bardzo wierze, fakt że z odpowiednimi maszynami spalanie jest rozsądne, ale przy hodowli są maszyny niezastąpione i czasami trzeba polatac ze zgrabiarka lub rozrzutnikiem 3t, lub jakiś lekki transport, a wtedy będzie łykac z 6l na godz gdy np. farmtrac lub p7 mogło by poniżej 4l schodzic, czy nie jest tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    63

Podobno te Iveco palą jeszcze mniej niż perkinsy, zresztą wystarczy porównać spalanie w p5 według producenta, a jak jest w praktyce to niewiem bo nikt w okolicy nie ma z iveco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
No tak zetor najpewniejszy, ale jak przekonac ojca że proxima mało pali jak sam w to nie bardzo wierze, fakt że z odpowiednimi maszynami spalanie jest rozsądne, ale przy hodowli są maszyny niezastąpione i czasami trzeba polatac ze zgrabiarka lub rozrzutnikiem 3t, lub jakiś lekki transport, a wtedy będzie łykac z 6l na godz gdy np. farmtrac lub p7 mogło by poniżej 4l schodzic, czy nie jest tak?

patrz ty robisz jak ja przed kilkalaty sowjego 82SA to byl ciagnik kupiony ,,w ciemno" teraz jak bys kupowal to mozesz zapytac o opinie innych -nie?? i tak samo z P7 -bardzo malo jest uzytkownikow i tez nie znasz opini o nich. (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi)

a propo zetora (nie posiadam takiego traktora) ale moje zdanie jest takie -jak mu nie bedziesz ,,wstawial" to on bardzo malo bedzie palil -a jak bedziesz mial ciezką noge to on nie bedzie sie dusił tylko wir w zbiorniku sie zrobi B)

P.S to jak bedą lekkie prace dla niego to kup proximie 6441 ichyba mniej spali niz P7 :) (by najmniej mi sie tak wydaje)

no i zetor sprawdzona maszyna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Marcin974 i jak się 82SA sprawuje- kupił byś go jeszcze raz gdybyś miał tylko (a może aż) 96 tyś na nowy ciągnik?>

Co do 6441 to ma minimalnie mniejszą dawke paliwa od 8441 a więc spali minimalnie mniej a jak będzie miała bardzo ciężko łyknie nawet więcej od 8441. Jeśli iveco ma palic nawet mniej od perkinsa to może mniej palic nawet od małej proximy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    0
patrz ty robisz jak ja przed kilkalaty sowjego 82SA to byl ciagnik kupiony ,,w ciemno" teraz jak bys kupowal to mozesz zapytac o opinie innych -nie?? i tak samo z P7 -bardzo malo jest uzytkownikow i tez nie znasz opini o nich. (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi)

a propo zetora (nie posiadam takiego traktora) ale moje zdanie jest takie -jak mu nie bedziesz ,,wstawial" to on bardzo malo bedzie palil -a jak bedziesz mial ciezką noge to on nie bedzie sie dusił tylko wir w zbiorniku sie zrobi B)

P.S to jak bedą lekkie prace dla niego to kup proximie 6441 ichyba mniej spali niz P7 :) (by najmniej mi sie tak wydaje)

no i zetor sprawdzona maszyna :)

 

Zgadzam się z marciem, zreszta mam zetora 7245 i moje zdanie jest takie, że nie ma czegoś z niczego. U mnie ten traktor chodzi wciężkiej robocie (pług, uprawki, etc...) i moim zdaniem pali rozsądnie, ale i czasmi używam go do przetsąsacza (bo napęd 4x4 i mogę wjechać tam gdzie 360 nie da rady albo zniszczył bym nia darń) i radykalnie widać miejsze zużycie, natomiast jak ktoś ma ciężką nogę .... no to potem trzeba za to płacić ..... zreszta można zawsze się pobawić z dawką na pompie, ja tak zrobiłem w 360 (bo robi po lekku w gosp.) i naprawdę spalanie jest symboliczne, a jak trzeba cieżej to tylko wiiększy wydatek na pompie i można do pługa.....

Natomiast w nowoczesnych ciągnikach nie jest już tak łatwo a szczególnie jak już jest elektronika .... jest to fajne jak działa, ale jak się skrzaczy, albo chcialo by sie samemu to trzeba umieć albo .... zapłacić "frycowe" ;-))))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

A to może nie jest tak, że proximy i niektóre nowe ciągniki mają troche na wyrost nastawianą dawke paliwa, a można to zniwelowac dokładniejszą regulacją nie tracąc znacząco na mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
keram7719    0

Nie ma czegoś takiego jak wydatem ustawiony na zapas, jak jest za dużo paliwa to poprostu idie w dym :-)

Poprostu ilosć paliwa ma być dostosowana do pojemnosci silnnika (a własciwie ilości powietrza w cylinndrze - bo jak jest turbo to jest go tam więcej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Marcin974 i jak się 82SA sprawuje- kupił byś go jeszcze raz gdybyś miał tylko (a może aż) 96 tyś na nowy ciągnik?>

Co do 6441 to ma minimalnie mniejszą dawke paliwa od 8441 a więc spali minimalnie mniej a jak będzie miała bardzo ciężko łyknie nawet więcej od 8441. Jeśli iveco ma palic nawet mniej od perkinsa to może mniej palic nawet od małej proximy

ja jezeli mialbym dac 120tys za pronara to wybalbym (a nawet dolozyl troche miedzi) zetora ale gdy bym mial 90tys to nie ogladalbym sie na farmataca tylko odrazu pronara to jest najlepszy ciagnik w swojej klasie

mozecie mi nie wierzyc ale czesci do niego to tansze jak do c-360

a patrzac na to z drugiej strony to nie ma ciagnikow bezwaryjnych -moj 82SA obecnie sie nie psuje ale mial kilka usterek fabrycznych (czesc zostala fabrycznie naprawiona, czesc z mojej kieszeni)

a co najwazniejsze to non stop (doslownie non-stop) na opale chodzi -przyznam sie zajrzalem do odstojnika pierwszy raz od nowosci (po 1200mth) to caly brudu i na spodzie byl zardzewialy B)

ale wszystko przepali :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swat24    63

A ilu konny ten traktor ma być bo za 120tyś to już p5 80KM można kupić na mostach niemieckich ZF i z ehr w standardzie, silnik do wyboru perkins lub iveco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×