Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
denis667

Problem po założeniu nowej instalacji

Polecane posty

denis667    0

Witam właśnie zakładam ciągne od nowa instalacje w ursusie c-330.

Co do niej kupić oprócz bezpieczników,kabli,lamp i migaczy ?

Jakie przyciski itp. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daryjusz10    1

hmm... nie wiem może stacyjkę, przełącznik migaczy, lampkę sygnalizującą grzanie świec, tylne gniazdo...


Jeśli pomogłem klikaj w zieloną strzałkę obok mojego posta :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

A jakieś przekaźniki ?

A jakieś jeszcze są przełączniki ?

Bo chce kupic wszystko do instalacji bo od nowa zakładam i nie chce czegoś zapomnieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil927    169

zalezy czy zostawiasz cos ze starej a jesli wlasnie z niej masz cos dobrego to zostaw a dokup to co masz popsute a jesli wszystko nowe to zaczynajac od przodu zarowki albo cale lampy, pradnice badz alternator, klakson, regulator napiecia pradnicy, przerywacz kierunkowskazow, puszke bezpiecznikow, dwuwskaznik, stacyjke, przycisk klaksonu, przelacznik kierunkowskazow, kontrolke do swiecy zarowej, plytki dwie do laczenia kabli na blotnik i maske i zarowki badz lampy na tyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Aha ja po mojej starej instalacji zostawiam takie rzeczy:

-Przełącznik świec żarowych

-lampy (halogeny,kierunkowskazy i stop)

-Alternator i Regulator (Chociaż nie wiem czy chodzi ale chyba wymienię bo wyjdzie może tylko z 20 zł)

-Rozrusznik

-Dwuwskaźnik mam tylko potrzebuje kontrolki do niego bo nie mam.

-Przycisk odpalania

-Puszkę bezpieczników(Muszę tylko kupić bezpieczniki 8a orginalnie są takie chyba)

-Klakson

Czyli muszę kupić :

-Stacyjkę

-Bezpieczniki

-Przełącznik kierunkowskazów

-Kontrolki (Świecy żarowej,alternatora,migaczy i świateł długich.

-Przerywacz kierunkowskazów

-I coś się znajdzie jeszcze na pewno.

A dostane w sklepie rolniczym do części maszyn rolniczych kontrolki do dwuwskaźnika ?

No to chyba wszystko ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

Kontrolkę jako samą kontrolkę tylko do świec ( takie coś http://img21.imageshack.us/img21/6866/dsc06217y.jpg) a do ładowania (alternatora), migaczy, świateł długich masz na dwuwskaźniku miejsca na oprawkę z żarówką. Stacyjke polecę Ci z Lublina bo chińskie nie wytrzymują tygodnia a co do kontrolek a bardziej sprecyzowanie oprawek żarówek do kontrolek to powinieneś dostac, ja brałem kiedyś 10 to później się za łeb złapałem jak na paragon spojrzałem (50 zł za nie dałem), spytaj najpierw ile kosztują bo jak do 2zł to weź z 10 nie zginą a przydadzą się i do tych oprawek żarówki BA9s 2W nie większe bo stopią ci plastiki w dwuwskaźniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Aha to dobrze że dostane bo bym musiał kupywać cały dwuwskaźnik.No to wszystko to muszę mieć:

-Przełącznik świec żarowych

-lampy (halogeny,kierunkowskazy i stop)

-Alternator i Regulator (Chociaż nie wiem czy chodzi ale chyba wymienię bo wyjdzie może tylko z 20 zł)

-Rozrusznik

-Dwuwskaźnik mam tylko potrzebuje kontrolki do niego bo nie mam.

-Przycisk odpalania

-Puszkę bezpieczników(Muszę tylko kupić bezpieczniki 8a orginalnie są takie chyba)

-Klakson

-Stacyjkę

-Bezpieczniki

-Przełącznik kierunkowskazów

-Kontrolki (Świecy żarowej,alternatora,migaczy i świateł długich.

-Przerywacz kierunkowskazów

-I coś się znajdzie jeszcze na pewno.

To wszystko chyba ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

przycisk odpalania jest w przełączniku świec żarowych chyba.

Jak robisz od podstaw to zamiast typowego przerywacza kierunkowskazów załóż elektroniczny i zrób w ciągniku światła awaryjne jak było w ostatnich wypustach trzydziestek.

Pamiętaj że jak robisz od podstaw to warto zrobić minus na masie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Minus już dawno mam na masie.

Ja przy włączniku grzania świec mam 3 wejścia na kable a są tam dwa wiec jeden z rozrusznika i będzie palić ?

(Jak coś mam 15 lat.Pewnie myślicie że się pcham tam gdzie nie trzeba.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2370

Na włączniku świec (potocznie klamka) masz te trzy podłącza ułożone w trójkąt, jedno jest na prąd ze stacyjki (ozn. 15/54), drugie na kabel od świec + kontrolka (chyba 18), a trzeci do podłączenia kabla z elektromagnesu (rozrusznik, ozn. 30 lub 50, nie pamiętam dokładnie).

Co do Twojego pytania to tutaj masz wszystko już podane co i jak, schemat też Ci sie przyda:

http://www.agrofoto....nej-ursus-c330/

Edytowano przez lukasz222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denis667    0

Aha Dziękuje wszystkim. :)

 

Wiem że pytanie nie na temat ale nie chce otwierać nowego tematu czy te wspomagania elektryczne są dobre i czy je ktoś poleca ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprzedawcy je polecają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

modzi tak pilnują żeby nie pisać postów bez sensu/nic nie wnoszących do tematu a sami to robią hahaha :D zależy czy masz na ciapku tura bo hydrauliczne powinno być lepsze do tura chociaż i elektryczne też podobno daje rade no ale jeśli nie masz tura to elektryczne wystarczy, ja nie polecę bo nie mam ani nie zamierzam założyć bo dobrze nasmarowany oryginalny układ i optymalne ciśnienie w gumach to prawie jak wspomaganie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dlaczego nic nie wnoszących? Pytał czy ktoś poleca więc odpowiedziałem. Przecież jak chce to też mogę mu polecić. Dla mnie to jest wszystko jedno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

On właśnie nie pytał sprzedawców tylko nas bo sprzedawca powie że to raj na ziemi mimo że to będzie kit jakich wiele obecnie, a jako że znasz się na elektryce elektronice i ogólnie tych tematach, mogłeś mu powiedzieć dobre strony tego wspomagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to wspomaganie elektryczne ma same dobre strony. Prostota konstrukcji, bezobsługowe (poza kalibracją czujnika skrętu), bo nie trzeba wymieniać oleju, nie ingeruje w układ kierowniczy. Ale tylko jak jest zamontowane w pojeździe, dla którego jest wyprodukowane, czyli w samochodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartolinii    2

Witam, założyłem w trzydziestce nową instalacje "LSM Lublin" traktor po 12 godzinach ładowania nie potrafi ukręcić rozrusznikiem, odpala tylko przy podniesionym odprężniku, natomiast prądnica grzeje się do tego stopnia że stopiły się 2 kable wychodzące z niej do regulatora prądnicy, wymieniłem je na większy przekrój, myślałem że poprostu dali za cienkie, niestety nic to nie daje, nie wiem kompletnie gdzie szukać przyczyny, prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdziłeś czy wszystko jest dobrze podłączone? Robiłeś pomiary po założeniu instalacji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartolinii    2

wszystko podłączyłem według schematu, wszystke światła, kierunkowskazy, działają, niestety pomiarów jako takich nie robiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to masz awarię w układzie ładowania. Prądnica i regulator do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1996leda    0

Witam.Prawdopodobnie podłączyłeś żle układ ładowania,i prądnica na postoju pobiera prąd.Jak zdejmiesz pasek klinowy to prądnica zacznie sie obracać.Moja rada na Twój problem "ALTERNATOR" zamontuj będziesz zdrowszy.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobrze się czujesz? Radą na naprawę układu ładowania jest montaż alternatora? A jak mu się przebije opona to polecisz mu zamontować gąsienice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartolinii    2

Witam , problem rozwiązany, głowny powód - akumulatory, ale prądnice zamieniłem na alternator, co już dawno chciałem zrobić. Pozdrawiam

Edytowano przez bartolinii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Hubert12011
      Witam, w mojej valtrze wyskoczyły 2 kody błędu 
      001639--31--000
      i 008019--08-003
      Valtra seria t 183 2011r czekam na odp. z góry dzieki 
    • Przez mateusz7745
      Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną
    • Przez Autofan
      Co sądzicie o dwóch nowych modelach Zetora Utilix i Hortus które miały premierę na targach Agritechnica w Hannowerze:
      http://www.zetor.cz/zetor-utilix
      http://www.zetor.cz/zetor-hortus
      Jak się podoba wam Major w nowej stylistyce?
      http://www.zetornewshape.com/cs/
       
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
×