Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
adam2820

obrót łyżki belarus jumz problem z ciśnieniem

Polecane posty

adam2820    0

Witam

 

mam problem z białoruśką a dokładnie z obrotem łyżki, nie jestem pewien jaki to rodzaj białoruśki ale ma ona dwa niezależne układy hydrauliczne jeden do pracy łyżką a drugi zasilany z jednej pompy do sterowania łapami, pługiem z przody i do obrotu....

 

układ od obrotu jest sterowany rozdzielaczem P80 2/1 222 i nie wiem czy tu tkwi problem tzn z jednego otowru rodzielacza idzie przewod do przednich komór siłowników od obrotu...... czy tam ma być stale podawane ciśnienie???? czy może jest w rozdzielaczy zawór który tym reguluje. potem prześle schemat jak to wyglada w mojej koparce bo nie moge znalez takiego w sieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    692

Witam

 

mam problem z białoruśką a dokładnie z obrotem łyżki, nie jestem pewien jaki to rodzaj białoruśki ale ma ona dwa niezależne układy hydrauliczne jeden do pracy łyżką a drugi zasilany z jednej pompy do sterowania łapami, pługiem z przody i do obrotu....

 

układ od obrotu jest sterowany rozdzielaczem P80 2/1 222 i nie wiem czy tu tkwi problem tzn z jednego otowru rodzielacza idzie przewod do przednich komór siłowników od obrotu...... czy tam ma być stale podawane ciśnienie???? czy może jest w rozdzielaczy zawór który tym reguluje. potem prześle schemat jak to wyglada w mojej koparce bo nie moge znalez takiego w sieci

 

Ile sekcji ma rozdzielacz . W rozdzielaczu jest zawór przeciążeniowy który przepuszcza olej do powrotu ale to nie jest przyczyna . Może być za mało oleju w zbiorniku lub może być wyłączona pompa ręcznie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    295

odkręć te dwie śrubki na klucz 14 i przeczyść to ustrojstwo przy rozdzielaczu i dokręć o 1/4 obr zawór przy rozdzielaczu .A najlepiej wywal te rozdzielacze i wstaw polskie od cyklopa przyjemnie się pracuje i wszystko podnosi na silniku tyko 800obr a osprzęt targa tony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adam2820    0

Problem ustał po wymianie uszczelnien w . lownikach jednak po dniu pracy z malym ubytkiem oleju znowu spadl lancuch obrotu i tu moze racja zbyszka ze maloo oleju

 

A jaki model tego rozdxielacza polskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    295

model rozdzielacza to nie wiem dokładnie jaki to jest symboli i typ ale taki jak posiada cyklop i kombajn Bizon .Ale cena za trzy sekcje to 1200zł .ja mam osprzęt rolniczy i jest wszystko OK .No ten łańcuch w budowlanej to chyba wada Fabryczna bo każdy na to narzeka i w cyklopie znajomy miał to samo że łańcuch przeskakiwał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    692

Ten łańcuch spada w pracy czy gdy jeździsz . Czy zabezpieczasz sprzęt kopiący ten z tyłu żeby w czasie jazdy nie bujał się ?

Symbol rozdzielacza muszę sprawdzić .

Stary rozdzielacz pewnie masz ruski 2/1 222 a nowy musi być 3/1 444 . Można go kupić na allegro ale bym polecał zamówić go w sklepie .

Edytowano przez Zbyszko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryk122
      Witam,
      Zakupiłem traktor Case 1056xl z Holandi który nie był nigdy rejestrowany ,aby go zarejstrować w PL musi przejść szczegółowy przegłąd tzw "zerowy" 
      Niestety diagnosta nie potrafi znaleść numeru seryjnego nabitego na traktorze i bardzo się o to czepia.
    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez Galik
      Czy miał ktoś może problem z wymontowaniem widocznego na zdjęciach elementu który jest na wieloklinie.. Ściągaczem po polaniu WD 40  nie chce się zdjąć.



    • Przez marcin21n
      witam mam kolejny problem z case. olej w skrzyni jest strasznie gorący po przejechaniu ok 15km. przewody od zalaczania przedniego napędu też. czy to tak ma być? pozdrawiam
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.