Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zrobiłem remont silnika w mojej c-360, po uruchomieniu silnik pracuje jak zegarek, zaniepokoil mnie metaliczny hałas z okolic rozrządu, postanowiłem to sprawdzić, okazało się ze źródłem halasu jest koło napedzajace pompę wtryskowa które miało luz , wszystkie koła były wymienione na nowe ze starych zapasow, kupiłem nowy zestaw ze skropolu i dalej to jedno kolo ma luz jakiś 1mm i dzwoni, nie wiem już co mam zrobić, koło chodzi razem z osią i nie widać luzu na klinie, wałek jest stary,ktoś ma jakieś pomysły?

 

Opublikowano

Ja też założyłem nowy komplet kół rozrządu,cechowanych logiem Ursus i tez słychać dzwonienie . Wydaje mi się ,ze to wszystko musi się dotrzeć ,albo faktycznie nie ma dokładności w wykonaniu części. U mnie po jakims czasie koła ciszej pracują .

Opublikowano

Już poskladalem wszystko, wymieniłem wałek napedzajacy pompę wtryskowa, łożyska są nowe klin też, nigdzie nie ma luzu tylko na tym jednym kole od pompy,próbowałem je zamienić ale wyszło to samo jak otworze korek od oleju to słychać dzwonienie-trzeszczenie, najbardziej jak dodam dużo gazu i obroty opadają to słychać takie rzezenie i to mnie niepokoi

 

Opublikowano

Podepnę sie pod ten temat

Mam pytanie jak wyjąć wałek rozrządu????

Tak od czasów sianokosów zauważyłem że coś tak metalicznie stuka mi w silniku. Wszystko w nim robiłem ale wałka rozrządu nigdy nie rozbierałem(rok 79). Pewnie muszę wyjąć popychacze i szklanki i pytanie w którą stronę wychodzi wałek, w stronę rozrządu, jak jest zabezpieczony, ciężko się go wyciąga???

Opublikowano

Witam. Problem polega na tym że odkręciła się nakrętka osi wału koła pośredniego. Oś się cofnęła a przeciwwaga w nią uderzyła i z osi zrobiła się "fajka" i przy okazji urwało kawałek bloku na którym trzymała się oś. Czy da się coś z tym zrobić? Proszę o szybkie odpowiedzi. Z góry dzięki.

Opublikowano

Witam' mam pytanko czy jest mozliwość wymiany samego wałka rozrządu bez zawożenia do szlifierza? Oraz co zrobić gdy znaki na kole zamachowym są słabo widoczne i nie ma sie pewności co do ich lokalizacji???

Opublikowano

powiedzcie mi panowie w którym miejscu i dokładnie na jakiej wysokości jest znak do koła zamachowego w okienku w obudowie skrzyni  bo u mnie nic nie ma

a u znajomych też tych znaków nie mogłem znależć

 

 

Bo musze ustawic kąt wtrysku na znaki i rurke bo coś ciężko pali zimny

 

Opublikowano

Najlepiej wyjmij pierwszy wtryskiwacz włóż śrubokręt i ustaw tłok na samej górze i wtedy szukaj znaku na kole zamachowym,

jak nie będzie to obróć jeszcze raz kołem zamachowym o 360o ponownie ustaw tłok na samej górze i musi pokazać się znak na kole.

Jak to nie pomoże to musisz zaznaczyć swoje znaki:

-wykręć pierwszy wtryskiwacz

-odkręć pokrywę klawiatury ostatniego cylindra

-w momencie gdy na ostatnim cylindrze będą mijać się zawory włóż śrubokręt do pierwszego cylindra i ustaw dokładnie tłok w GMP (Górny Martwy Punkt)

-z włożonym śrubokrętem kręć w odwrotną stronę co pracuje silnik i cofnij tłok o jakieś 3-5mm, wtedy zaznacz na kole znak, znak ten będzie oznaczać moment w którym ma rozpocząć się początek wtrysku.

-postępuj zgodnie z instrukcją ustawienia zapłonu.

Opublikowano (edytowane)

wiem jak ustawić zapłon bo tych silników zrobiłem wiele tylko zawsze ustawiam zapłon na czuja i chodzi super a teraz u mnie coś nie gra i chciałem sprawdzić na rurkę ale nie mam znaku na skrzyni !!!

Edytowane przez Borekk17

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez damianzb9613
      Witam ,czy po wymontowaniu pompy paliwowej i wyjęciu koła zębatego napędzającego pompę czy przestawi się rozrząd (zapłon) . Po wymontowaniu pompy silnikiem nie było kręcone (został w tym samym miejscu )silnik MWM D226-4( cztery cylindry ).A jak się przestawił to jak go poprawnie ustawić(najlepiej bez zdejmowania przedniego dekla ).
    • Przez marcinnowo233
      Witam chciałbym swój wał łakowy przerobic na mozliwosc transportu na kołach. Im mam takie pytanie czy wystarczy siłownik o grubosci tłoczyska 56mm i długosci złoznego 80 cm a rozłozonego 130 cm . Moj wał ma wymiar 90 cm wysokosci i 2500cm szerokosci i jest zalewany woda. Chciałbym kola dorobic na wzor tego wałuhttp://allegro.pl/wa...4115726801.html . Bo wydaje mi sie jego konstrukcja w miare prosta i ekonomiczna. I tutaj moje pytanie czy siłownik da rady podniesc ten wał i czy wysuw siłownika nie bedzie za krótki ?
    • Przez pronarek82
      Witam,po remoncie rozrządu, oczywiście wszystkie koła poustawiane na znaki, przy próbie odpalenia silnik ciężko się kręci. Co może być tego przyczyną. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v