Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no gdy jest zimny to jeszcze trzyma ciznienie a po 15 minutach pracy na wolnych obrotach niema nic a na gazie to tylko troszke sie wskazówka dzwiga a silnik buł już robiony 3 razy własnie z powodu braku ciśnienia!!!

Opublikowano

my w mf 235 2 razy silnik rozbieralismy, wszystk nowe wsadzilismy a sie wkoncu okazało ze oszukiwał czujnik( po odpaleniu nei swieciła sie kontrolka po pewnym czasie zaczynała mrygac a potem jzu sie swieciła, objawy nie wskazujące ze czujnik jest popsuty

Opublikowano

Zegar na pewno dobrze pokazuje. U mnie walnięty był czujnik, ale jak wkręciłem zegar to od razu wiedziałem jakie dokładne mam ciśnienie. Ciężko coś doradzić w tej sytuacji :huh:. Ktoś źle przeprowadził remont...

Opublikowano

a czy przypadkiem wałek rozrządu nie ma zbyt dużych luzów w bloku-kolega pracuje w POM i silniki perkinsa(właśnie te z MF235,MF255,3P tarpana, widlaków i jeszcze inne zastosowania) często remontuje i z tego co pamiętam(ale jak chcecie to mogę się dokładnie na jutro dowiedzieć) w kilku przypadkach jak szlifierz dał ciała właśnie z łożyskowaniem wałka rozrządy trzeba było zwiększać ciśnienie otwarcia zaworu bezpieczeństwa w pompie olejowej aby większe ciśnienie na pompie zniwelowało spadki ciśnienia na wałku rozrządu-ale mówił mi to kiedyś tak więc jak chcecie mogę się jeszcze czegoś dowiedzieć

Opublikowano

Ja w swoim 3512 zaraz po remoncie tez miałem problem z ciśnieniem oleju ,świeciła kontrolka po nagrzaniu silnika i to nawet na wysokich obrotach ,ale wystarczyła tylko wymiana czujnika i wszystko ok

Opublikowano

pomóc to może ci nie pomoge ale cie pociesze ja żeby doprowadzić kapitalny remont w mf-255 do końca czyli to takiego stanu żeby wszystko bylo ok. rozbieralem silnik trzy razy to wszystko przez ''zajebi... czesci'' ale teraz jest ok poza tym że nowiutka pompa wtruskowa po kilku MTG już pojechala do reklamacji wyciek paliwa ale co zrobic takie życie no albo części

Opublikowano

nio troche kosztował!!! szlif wału +2 razy panewki i 3 korbowody i do tago 3 komplety uszczelek i kupa nerwów :P nio i jeszcze drugi silnik z tarpana za 1000zł

Opublikowano

pytam,bo mieliśmy podobny przypadek przy remoncie . Też nam żle złożyli-nie zadbali o czystośc przy składaniu silnika i już po nie całych 10mth kontrolka od oleju sie świeciła!!! I zaprowadziliśmy go do poprawki to powiedziął ze żle go docieramy,ale tata sie wku.wił kazał mu wykręcić wał i zawiózł tam gdzie robili szlif to mu właśnie powiedzieli ze wał był złożony z jakimiś opiłkami i dlatego tak sie stało. I musiał zrobić drugi remont, ale menda policzył sobie za części i drugi nowy wał kazał kupic bez potrzeby!!! Ku przestrodze ten partacz nazywa sie Kwiatkowski T. mieszka w PIOTRÓWKU!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

Te czujniki cisnienia oleju w 3512 to jakies badziewia i buble sa ja juz mam cale pudelko szwankujacych czujnikow co chwile zakladam nowy juz sie nawet nie przejmuje ze swieci kontrolka cisnienia oleju bo przyjezdrzam do domu zmieniam czujnik i wszystko gra. Ludzie doradzcie mi co zrobic teraz znow swieci jak sie zagrzeje to do 1000 obrotow lekko swieci silnik mialem w specjalistycznym zakladzie kapitalke robiona 1000mtg temu robiona wiec jest sprawny chodzi igla tylko te czujniki mnie strasza ciagle

Opublikowano

W moim mf kontrolka oleju zaczeła wariować, więc ojciec wstawił wskaźnik ciśnienia oleju i okazało się , czujnik albo coś innego było popsute. Radze wstaw se licznik, będziesz mógł na biżaco kontrolować ciśnienie oleju. oto mój : http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/12317...48_69_27426.jpg ( ten czarny po lewej)

Oto przykładowy nowy : http://www.allegro.pl/item540496063_wskazn...u_ursus_mf.html

W moim Mf zrobiliśmy kapitalke bo jak silnik sie zagrzał to ciśnienie na liczniku spadało do zera. Wymieniliśmy wszystkie części oprócz pompki oleju , złożyliśmy silnik i okazało się , że na zimno ciśnienia wogle nie było, zmieniliśmy popke oleju i już wszystko było git , ciśnienie wynosiło na min. obrotach ok. 3.5 a obecnie na max. obrotach dochodzi do 4. ;)

Cena wskaźnika wacha się od 30 do 100zł. Sam licznik dorwiesz za 30 zł , a za gotowy komplet z wężykiem i inymi elementami montażu musisz dać od 50-100żł.

Opublikowano

Dawno tu nie bylem zalozylem wskaznik zamiast czujnika no i sie zalamalem po ok 1000 mtg od remontu cisnienie wynosi 3 atm jak sie zagrzeje to 0.5 atm :P bede tak jezdzic niestety kasy na remont niema zobaczymy jak dlugo wytrzyma tylko w opryskiwaczu i rozsiewaczu jezdzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v