Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zetor Forterra 110 HSX - 212590 brutto 172837 netto.

Zetor Forterra 120 HSX - 218990 brutto 178040 netto.

 

Ceny bez negocjacji w podstawowym wyposażeniu.

- przedni tuz - 9931 brutto

- radio - 484 brutto

- przednie błotniki skrętne - 1340 brutto

- amortyzowana kabina - 4050 brutto

- lampa ostrzegawcza - 257 brutto

- kabina LUX - 10824 brutto

- szersze opony przód 420/70R24 - 2118 brutto

- szersze opony tył 520/70R38 - 3900 brutto

- dolna listwa zaczepu - 1200 brutto.

 

Myślę,że do pozostałych modeli HSX ceny opcji dodatkowych są takie same jak do 110 tak jak podałem.

-

Opublikowano (edytowane)

puma 130 - amortyzowana kabina, oś, opony tył 600, przód 480, FPS 19x6, klimatyzacja, siedzenie na poduszce powietrznej(pneumatyczne), obciążniki przód 900kg, nie wiem co tam jeszcze istotnego dla Was, ale cena za takie wypos 250netto, co Wy na to ?? Moim zdaniem dobra oferta ale szkoda że nie np 230, to bym się pewnie nawet nie zastanawiał.. ;)

Edytowane przez skywalker89
Opublikowano (edytowane)

JD 5R:

5080R- 173tys netto

5090R- 185tys netto

5100R- 193tys netto

Od nowego roku ceny o 2% w górę, cennik już w PLN, nie ma cen w Euro.

 

A i w końcu się dowiedziałem ile kosztuje dopłata za AutoQuadPlus- ok 4tys zł, obciązniki 700kg 3tys (210netto za 1 walizkę).

Edytowane przez kris14
Opublikowano

co do pumy to mam w podobnej cenie tylko ze dodatkowo tuz i wom ale brak osi wychodzi 260 a znów u innego dilera zakupiłem za 259 130 cvx w identycznym wyposażeniu wiec jest sie z czego jeszcze targowac. Odnośnie tej pierwszej mam namiary na nia moge ją komuś odstąpić.

Opublikowano

JD 5R:

5080R- 173tys netto

5090R- 185tys netto

5100R- 193tys netto

Od nowego roku ceny o 2% w górę, cennik już w PLN, nie ma cen w Euro.

 

A i w końcu się dowiedziałem ile kosztuje dopłata za AutoQuadPlus- ok 4tys zł, obciązniki 700kg 3tys (210netto za 1 walizkę).

Te ceny są po jakiś negocjacjach, czy podane od dealera tak z biegu ??

Opublikowano

JA tydzień temu za new hollanda t 5.105 klima obciążniki przód 400kg skrzynia dual comand 3 wyjścia hydrauliczne opony przód 440 tył 540 prędkości 3 wałka wom pompa hydrauliczna 80+40 bez pneumatyki dałem 156000 netto .Czy to dobra cena.

Opublikowano

jeśli chodzi o 6130R to coś w okolicy 300 tys netto.

Opublikowano

A mnie dealer za 6130 R powiedzial ze moze wyjdzie 270 netto bo na R jest jakas promocja Porównywałem miedzy 6150 M(około 280 neeto) i wyszło ze 6130 R wyjdzie taniej Rozmowa była z marszu, orientacyjnie

Opublikowano

bardzo dobra a z jakiej miejscowosci?

Primator CZYŻEW mówili że mają w tej cenie bo facet zrezygnował i wzioł t 5.115 miałem brać t5.95 ale różnica była tylko 2500tyś więc łyknołem tego

Opublikowano

A teraz inne z innej beczki. Jaka różnica w cenie ciągnika mogła by być zamawiając dużo mniejsze ogumienie. Np. normalnie ciągnik by był np, tył 540/65 R38 a przód 440/65 R28 a ja bym chciał np. tył 420/85 R34 a przód 340/85 R24 w dodatku felgi skręcane nie spawane. Wiec ile zł by cena mogła pójść w dół?

Opublikowano

Cześć wszystkim.

jestem świeżo zarejestrowany na forum, choć czytywałem sobie od dawna.

 

Niemniej potrzebuję waszej rady.

Otóz rozglądam sie za traktorem koło 120-130KM. Załozenia są takie, żeby było 6 garów, miękka os i przedni TUZ.

 

I dostałem dziś ofertę od dealera Case/ Steyr na Steyra 6125 profi classic.

Poza osia i TUZem miałbym skrzynie 17x16, reszta standard.

 

Czy 252kzł netto to wysoka/akceptowalna/ średnia czy może promocyjna cena jak za ten traktor?

Opublikowano

puma 130 - amortyzowana kabina, oś, opony tył 600, przód 480, FPS 19x6, klimatyzacja, siedzenie na poduszce powietrznej(pneumatyczne), obciążniki przód 900kg, nie wiem co tam jeszcze istotnego dla Was, ale cena za takie wypos 250netto, co Wy na to ?? Moim zdaniem dobra oferta ale szkoda że nie np 230, to bym się pewnie nawet nie zastanawiał.. ;)

tu masz ogłoszenie 233netto nowa puma 130

wyposażenie musisz porównać sam

http://otomoto.pl/case-ih-puma-130-powerbuster-klima-tier-4-A266713.html

pewnie coś idzie urwać z ceny

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v