Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co się orjętuje to 308 Vario nie ma. Jest 208 jak już. Jest 309 i za niego coś około 280 netto.

Tak jest zgadza się mój błąd nie zauwazyłem że zamiast 9 zrobiłem 8 :P. Dziękuję za podanie orientacyjnej ceny :P pozdrawiam :D

Opublikowano

@nunu85

czy popokazowy niezauwazylem, na pompowtryskach jest

gratis balast oryginal 1tona,

 

waham sie miedzy 4cylindrowym jd 6130m bo jest wiekszy od 6125m a roznica w cenie ok. 3tys, ogólnie 240netto

4 cyl. common rail i filtr czastek stałych

skrzynia 24P+24T

miekka oś

tuz + balast 900kg zelbet nieoryginał

4 pary hydrauliki

Opublikowano

Dobra cena

ps

Skąd ten traktor się wziął, jak w lutym byłem u dealera i chciałem takiego kupić, to nie dość , że nie miał, to jeszcze ponoć sprawdził w całeś sieci dealerskiej i juz nigdzie nie było dostępnego.

Także popokazowy jakis?

 

 

 

Wcale nie za tanio. Jak się potargujesz, to można za tyle wyrwać spokojnie (przynajmniej tego case, o jd sie nie wypowiadam)

 

 

Jak dzwoniłem to 230netto powiedzieli mi za 125 ale nie MC,Jakas zwykla wersja.

 

Powiedz mi podali Ci te ceny katalogowe czy juz po jakiś negocjacjach?

Opublikowano

te hasło ceny mocno naciągane, moze przy 10% modeli jest wogole podana cena netto

 

ale ogolnie mozna sie fajnie zorientowac w modelach, jaka moc i wyposazenie dostępne,

 

w kazdym razie ja sie troche rozczarowałem brakiem cen głownie interesujacych mnie modeli

Opublikowano (edytowane)

@nunu85

czy popokazowy niezauwazylem, na pompowtryskach jest

 

waham sie miedzy 4cylindrowym (...)

4 cyl. common rail i filtr czastek stałych

 

Szczerze, to ja bym sobie odpuścił właśnie ze wzgledu na filtr cząstek stałych. Nie wiem jak to sie w traktorach sprawuje, ale mam w aucie i tylko same problemy przez to (już dwa razy byłem w serwisie, bo wywalał błędy, ze zapchany, teraz szukam kogoś, żeby to w ogóle wyciać i wyrzucić z programu silnika). Chyba już ad blue będzie mniej problemowe (mam nadzieje) i przy tym przynajmniej nie powoduje zwiększonego spalania jak to jest w przypadku wypalania filtra cząstek stałych.

 

Ogólnie, jak szukasz czegos cięższego od maxxuma, to zainteresuj się Pumą 130 (niemal tonę cięższy, z większym wypasem i lepszą skrzynią). Idzie to wyrwać w cenie maxxuma (być może za 240 jak potrafisz sie dobrze targować, 250, to juz spokojnie), bo dealerzy maja teraz na to duże rabaty.

 

Jak dzwoniłem to 230netto powiedzieli mi za 125 ale nie MC,Jakas zwykla wersja.

 

Powiedz mi podali Ci te ceny katalogowe czy juz po jakiś negocjacjach?

 

Ja zgodziłem sie zapłacić za steyra profi 6125 (odpowiednik maxxuma 125 MC) cene 260 netto, ale z dość dużym wypasem (mieka oś, przedni tuz, skrzynia 17, dodatkowa para hydrauliki do tuza, hamulce pneumatyczne 1 i 2 obwodowe, koła 600, obciażnik 1t, mocniejsze siłowniki tylnego tuzu). Jakby z tego wszystkiego zrezygnował, toby w 230 spokojnie sie zmieścił.

 

Ogólnie to od tej ceny, którą mi powiedzieli na pierwszym spotkaniu do tego co było na zamówieniu spuścili koło 8kzł.

Aleto wszystko zalezy od handlowca. Są tacy jak mój, że od razu dają dobrą cene i nie bardzo chcą sie targować, a na drugim biegunie sa sprzedawcy, którzy walną cee zaporową, a potem co chwile jakiś dodatkwoy rabacik daja.

Ogólnie cena katalogowa, to śmiech na sali, bo coś koło 400 netto.

Edytowane przez nunu85
Opublikowano

Koledzy co do filtrów cząstek stałych. Generalnie jestem przeciwnikiem, jednak przy właściwym użytkowaniu nie powinno nic się dziać.

Mam w aucie juz ponad 200 tyś i nic się nie dzieje. Ważne aby przez zgaszeniem czy to ciągnika i czy samochodu patrzeć na chwilowe spalanie (W ciągnikach może być ciężko, ale powinna być kontrolka), które ewidentnie wskazuje na wypalanie się filtra.

Aby filtr dobrze się wypalił musi być odpowiednia temperatura spalin. Sterownik silnika zwiększa dawkę paliwa oraz zmienia ch-ke wtrysku, aby osiągnąć większą wartość

temperatury gazów wylotowych. W autach na postoju od razu widać. Normalne spalanie biegu jałowego bez klimy na ciepłym silniku powinno oscylować między 0,4 a 0,8 litra na godzinę. Dla wypalanie 4-5 litrów na godzinę. Wówczas nie wyłączymy silnika, bo kilka takich akcji i będzie serwis, a później pomysł o wycinaniu filtra.

Wszystko pięknie z wycinaniem, tylko kto wie jak stacje diagnostyczne będa restrykcyjnie podchodzić do badań i okaże się, że auto ma normę E4 a spalina mają E3 to co

zabieramy dowód ? To tylko hipoteza.

 

Jednak autem łatwiej jest po prostu ten filtr przeczyścić, bo można na niższym biegu dać mu w kość. Ciągnikiem gorzej.

 

Ponadto silniki z DPF są lekko zamulone bo niestety muszą mieć cyrkulację spalin i "oddychają" częściowo spalinami. Silniki z SCR tego problemu nie mają,

bo zasysają czyste powietrze i tu jest ich przewaga.Pozdro

Opublikowano

Piters182 ja mam katalog ciągników z TopAgrar-u, kupiłem na targach w Kielcach ze zniżką dla klubowicza za 25zł. Są modele od ok.70KM wzwyż, 26 marek: Belarus, Case IH, Challenger, Claas, Crystal, Deutz-Fahr, Farmer, Farmtrac, Fendt, JCB, John Deere, Kioti, Kubota, Lamborghini, Landini, Lindner, Massey Ferguson, McCormick, New Holland, Pronar, Same, Steyr, TYM, Ursus, Valtra, Zetor. Są dane techniczne-silnik, przekładnia WOM, układ hydrauliczny i podnośnik, ogumienie, masy, wyposażenie podstawowe, opcjonalne, ceny ciągnika ale nie wszystkie. Jeśli chcesz mogę sprawdzić czy jest model który Cie interesuje. Czy ktoś zna może cenę Case Farmall 95U?

Opublikowano

Tak, mam dokładnie ten katalog. Zależy co oczekujesz od tego katalogu, przy każdym modelu są dane techniczne tak jak wyżej napisałem, a dodatkowo na końcu katalogu są tabelki z danymi technicznymi wszystkich ciągników i można łatwo i szybko porównać poszczególne modele. Natomiast nie ma tu żadnych opisów dot. tego jak ciągnik w pracy się sprawuje, ile spala tzn. typowych testów. Jeśli masz jakieś pytania to pytaj.

Opublikowano

Witam ime moze kosztowac Lamborghini R3 :

85 konne

100 konne

i ile trzeba dopłacic za wersje gs?

 

 

 

Lamborhini:

 

R2 70 - 106 tys (72km)

R2 80 - 110 tys (82km)

R2 90 - 116 tys (85km)

 

R3 Evo 85 DT E3 - 126 tys (85km)

R3 Evo 100 DT E3 - 148 tys (99km)

R3 Evo 110 DT E3 - 144 tys (110km)

 

R4 100 DT E3 - 184 tys (99km)

R4 110 DT E3 - 191 tys (109km)

 

Ceny są netto czy brutto jak myslicie?

Opublikowano

forterra 100 hsx z takim wyposazeniem to koszt 188000 zl brutto po rabacie

 

 

 

proxima 80 z tym wyposazeniem 135000 zl brutto + 26000 zl brutto ladowacz

 

kontakt w razie pytan o zetora 609320234

 

my za proxime 110 plus daliśmy 162000zł brutto z rocznika 2012 tyle ,że z grudnia a zakupiona była teraz w marcu, wyposażona dodatkowo w:

-szersze tylne ogumienie czyli 18,4r/34

-zew sterowanie tylne podnośnikiem

-dolna listwa +piton fix

-radio+2 głośniki :D

-klima

-270kg na przód

-po 2 talerze na tył(obciążniki)

-podgrzewacz płynu

-dodatkowe reflektory

-siedzenie grammer

-kogut

to chyba wszystko

 

teraz żeby tylko dobrze się sprawowała ta nasza proxa

Opublikowano

zastanawia mnie fakt czy mozna kupic agrofarme tą 99KM (chyba 420) klima+ rewers elektrohydrauliczny+lepsze siedzienie+ szersze oponki+haki za jakies 180brutto?

i jeszcze jedno czy wszystkie agrofarmy maja sprzęgło w oleju? czy to faktycznie przekłąda sie znaczącą przedłużeniem żywotności sprzegła co do konkurencyjnych marek typu NH seri T5 lub tańszej TD Case Farmale A i U jak i także bracia z DF Same i Lambo czy jest to samo??

Opublikowano

donborys-mozesz napisać co to zaogloszenie i czy warto się tym interesować

 

O takich ogłoszeniach jest specjalny temat, więc tego nie ma co zaśmiecać ;)

O co może chodzić w tym ogłoszeniu.

 

donborys-mozesz napisać co to zaogloszenie i czy warto się tym interesować

 

 

O co może chodzić w tym ogłoszeniu.

Jestem nowy także nie wiem o co chodzi,a zainteresowało mnie ponieważ szukam ciągnika dia siebie i nie ukrywam,że cena mnie skusiła

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v