Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam problem posiadam Ciagnik Fiat 880-5 i w ukladzie paliwowym pojawil sie czarny olej nie wiem Skad ale paliwo cale czarne w zbiorniku paliwa oraz przewodach jak ktos Wie co to za przyczyna z Gory dziekuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    86

jedyne połączenie to przez pompę paliwową a jaką posiadasz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa orginalna Ciagnik z 1984 r Boscha nie pamietam modelu przypuszcam ze jakas uszczelka poszla i olej przedostal Sie do paliwa , Chyba pompe trzeba zdemontowac i do kontroli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    86

chodziło mi o to czy rzędowa czy rotacyjna

 

mniemam że posiadasz rotacyjną która to sama się smaruje a dokładniej olej napędowym/paliwem (rzędowa olejem silnikowym )

tagże trudno tu o dopływ oleju no mógł symering puścić ale to wtedy on wylatuje do silnika prędzej

 

a jak tam pomka zasilająca możę jej membrana przepuszcza

a może ktoś ci dolał oleju :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jest to rotacyjna tez mnie to zdziwiło skąd tam olej może to zabawne ale przypuszczam ze jakiś wścibski Sąsiad dolał do zbiornika oleju pozostaje zdemontować pompę i do pompiarza się wybrać sprawdzić bo Cięgnik jest bardzo oszczędny i dobrze się nim pracuje bez poważniejszych problemow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Przez norbi222
      Czy ktoś wie jak spuścić olej hydrauliczny z tego ciągnika?
    • Przez kamilekw1221
      witam. Jaki polecacie olej do silnika John Deere i o jakich parametrach, oraz ile go wchodzi do silnika. I jakim olejem zalać przednie zwolnice i jak to zrobić bezproblemowo oraz ile go tam wchodzi? Proszę o pomoc ;)
    • Przez Bocian1520
      Witam. Mam problem z MF 399 bardzo grzeje mi sie olej hydrauliczny. Sprawdzane były juz hamulce skrzynia most i chyba wina lezy w pompie lub jakimś zaworze dławiącym .... Moze miał ktos podobny problem??? Pozdrawniam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.