Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Koledzy mam pytanko i może ktoś miał tak samo...

Dla czego wygania mi olej przez korek wlewowy zwolnicy tam gdzie jest otwór odpowietrzający?? Dodam że oleju nie jest za dużo bo do tego otworu co pokazuje poziom i olej to Agrol - U

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z ursusem c 330m wczoraj zostawiłem ciągnik na górce na jakims biegu polowym i kazałem synowi jechac dodomu a ten nacisnal na sprzęglo i traktor jakies 20 metrow toczyl sie z gorki i osiągnal dosc duza predkosc i jak go odpalil to az kola cofnelo i cos strzelilo i teraz podczas ruszania slychac jakis stukot po prawej stronie i traktor strasznie szarpie a pózniej jest wszystko normalnie jaka to moze byc przyczyna ???

Myślalem ze to moze tarcza sprzeglowa sie skrzywiła

Edytowane przez goldi123
Opublikowano

może łożysko w zwolnicy się rozleciało albo coś innego się w zwolnicy stało, mi się rozleciało i śruty z łożyska blokowały tryby w zwolnicy i ciągnikiem szarpało

Opublikowano

A ja mam takie pytanie ,ponieważ jestem zielony w tym temacie.Gdzie się zmienia biegi szosowe na terenowe w ursusie c-330?Czy to nazywa się reduktor?

powinien być schemat układu biegów przy drążku zmiany. najprościej wytłumaczę to tak: masz ciągnik na luzie przerzucasz wajchę w górę i masz biegi polowe.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Chciałbym odświeżyć temat zwolnicy w c330. Mam następujący problem z zwolnicą. Podczas orki posypały się łożyska w zwonicy, na których jest osadzona półoś i niestety wybiło dziurę w obudowie. Zakupiłem więc nową obudowę i wszystko poskładałem i niestety mam problem. Bęben hamulcowy nie jest wyśrodkowany, z jednej strony trze w obudowę zwolnicy, a z drugiej ma za duży luz. Półoś jest prawidłowo osadzona na łożyskach, zresztą nie da się w tym miejscu krzywo nabić łożysk Po wsadzeniu pochwy na zwolnicę siemering jest z jednej strony przyciśnięty a z drugiej jest tam 2-3 milimetrowy luz, dlatego dalej tego nie składałem bo olej z skrzyni i tak wyleje się na hamulce.

I mam w związku z tym pytanie do Was, czy może to być wina obudowy, która nie jest idealnie wykonana. Półoś jest raczej prosta. Dla lepszego zrozumienia problemu zamieszczam zdjęcia zwolnicy.

 

post-56141-0-10903800-1346790582_thumb.jpg

 

post-56141-0-01845000-1346790314_thumb.jpg

 

post-56141-0-04502600-1346790357_thumb.jpg

 

 

 

Z jednej strony bęben trze o obudowę z drugie jest za duży luz. Jeśli ktoś miał podobny problem to nie pomoże, nie wiem za bardzo jak rozwiazać tą sytuację.

Edytowane przez Dziki1
Opublikowano

Dzięki za rady. Tą zwolnice sprobóje oddać do sklepu, a starą w której wybiło dziurę oddam do jakiegoś warsztatu, może da się to jakoś pospawać. Zrobiłem próbę i nabiłem do niej łożyska i wsadziłem półoś z bębnem hamulcowym- było wyśrodkowane idealnie, także nie powinno być problemu z przeciekami oleju z skrzyni biegów. Z drugiej strony jak można sprzedawać takie coś, odlew niedokładny.

Opublikowano (edytowane)

Niestety zdjęcia nie wrzucę, bo dzisiaj rano zawiozłem zwolnicę do kowala, powiedział że zobaczy co da się zrobić. Jak już będzie pospawana to zapodam zdjęcie.

 

 

 

Dzisiaj odebrałem zwolnicę od kowala, wydaje mi się że jest solidnie zrobione, test na szczelność został zrobiony i nie nic przepuiszcza. Zobaczymy jak będzie wyglądać po kilkugodzinnej pracy w polu.

 

post-56141-0-74694400-1347116320_thumb.jpg

post-56141-0-65860100-1347116355_thumb.jpg

 

Poskładałem już w sumie większość elementów i wszystko pasuje, Bęben hamulcowy jest wyśrodkowany, siemering w pochwie dobrze uszczelnia, więc z przeciekami nie powinno być problemu.

post-56141-0-74694400-1347116320_thumb.jpg

post-56141-0-65860100-1347116355_thumb.jpg

Edytowane przez Dziki1
Opublikowano

Witam wszystkich

 

pękła mi lewa zwolnica w ursusie 330 i poszukuję tego elementu wraz z pochwą na lewą stronę, może ktoś z Was ma na sprzedaż ?. Możecie mi powiedzieć czy c-328/330 miało taką samą zwolnice i co zmieniło się w zmodernizowanej?

Opublikowano

gość pisze że jest możliwość wysyłki kurierem , ale z drugiej strony nie wiesz co ci wyśle tak przez telefon , chodź i tak jakbyś był na miejscu wszystkiego nie uda ci się sprawdzić , no ale szkoda że ci nie pomogłem nie wiedziałem skąd w ogóle jesteś

Opublikowano

Witam. Potrzebna mi jest [PRAWA] obudowa Zwolnicy do ciągnika C-328.

 

1. Czy jednak pasowała by do mojego ciągnika (C-328) obudowa od C-330.

2. Czy również mogę na internecie znaleźć sprzedaże wyżej wymienionej części (zwolnicy)? Jeśli tak, proszę o podesłaniu LINK'a do strony z sprzedażą.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v