Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, LTZ55a napisał:

Ciekawe jakby wpiąć nowy rozdzielacz pomiędzy pompę a rozdzielacz fabryczny, tak jak w turze?

Co z Twoim MTZ-em? Kupił?

Nie bardzo rozumiem jak ją wpiąć tak rozdzielacz jak piszesz LTZ55a ja do tej łuparki zastosuje rozdzielacz za rozdzielaczem fabrycznym tym na błotniku. Tago na błotniku zblokuje w pozycji do przodu np. Połącze go z rozdzielaczem na maszynie i im będę sterował. A mtz-ta nie kupiłem. Bo to w sumie brat kupował a ja tylko szukałem coś sęsownego, a ten się rozmyslił po wizycie tam za sokołowem, plus szfagier mu we skorupie namieszał i przeszło mu z tym mtz-tem 😜

8 godzin temu, zbyszekbrzuze napisał:

To ci się wydaje. Zobaczysz w drewnie że taka szybkość wystarczy, a traktor wcale dużo nie spali.

No nie wiem nie wiem,  jak to mówisz zobacze jak już zrobie. Tak tylko się zastanawiałem jak to w c330 z tym zależnym wom jest. No ale w c360 to są reduktory i neutralny tak na zdrowy rozum to nawet w 30-stce gdyby opcja zależnej pompy od skrzyni to nie ma neutralnego żeby po wrzuceniu np. 5 nie jechał a tylko wom i pompe napędzał, bo przecież nie latał bym sa ciapkiem po podwórku  z pniami he he 😂

Opublikowano

maxresdefault.jpg

Wpiąć się między pompę a rozdzielacz, a spływ z "opuszczania" dać do czujnika w skrzyni. W turze zmiana jest kolosalna, bo dźwiga sianokiszonkę bez gazowania. Wykorzystywana jest pełna wydajność pompy, bez dławienia oleju przez fabryczny rozdzielacz. Ten na błotniku nie da tyle przepływu.

Opublikowano

Witam
Mam problem ze skrzynią w c330, a mianowicie zostały wymienione łożyska, wałek wom jeden i drugi, wałek pośredni i po złączeniu skrzyni do tylnego mostu skrzynia cięzej działa na biegu jałowym jak by coś było przytarte, dodam że pompa jest wyłączona. Przy kręceniu wałkiem 1 lub 2 stopnia kręcą się razem. Czy może to być wina zbyt ciasnej tulejki na złączu dwóch wałków wom? Po rozkręceniu tyłu od skrzyni działa lekko.. Pomiędzy wałkami wom jest szczelina. Proszę o pomoc.

Opublikowano

Czy nowe wałki wom są dłuższe od starych bo u mnie dobrze by było jakby końcówka była dłuższa o 2cm.Nie mogę założyć przekażnika nowego typu bo jest przykręcona do ciągnika flansza na dwie śruby i wałek nowego typu nie zaskoczy bo wycięcie na wałku wom jest za głęboko a mam siewnik becker do kukurydzy i tam bez problemu pasuje nowy i stary typ przekażnika.Będę kupował nowy wałek i może któryś producent poprawił fabrykę.Dodatkowo stary typ przekażnika też nie jest w calości zazębiony tylko właśnie brakuje tych 2cm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v