Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko że nominał w c 330 to 1 szlif w c 328. :wacko: Przerabiałem ten temat z 8 lat temu. :( Robiłem gościowi c 328 i miał wał do szlifu i o dziwo wydał 1 szlif i kombinowałem z korbowodami od c 330 bo tulejki w korbowodach latały i gość kazał kupić korbowody od c 330 i panewki nominał. :blink: Do dzisiaj śmiga gościu i nic się nie dzieje. :D podjedź do szlifierza z tymi panewkami i korbowodami pomierzy ci korbowody i panewki dokładnie. :) A co do wymiaru to może ten mikrometr źle pokasuje albo szlifierz jak szlifował był nie po jednym kieliszku i tak wyszlifował i przez to ktoś brał panewkę cieńszą i podkładał blaszkę. :blink:

Opublikowano

Własnie, ciekawe jak jest z jakością tych oryginalnych części Ursus? Podobno są dobre. Obecny Ursus, pisali że zlecił produkcję firmie Rol-mar, która ma produkować je na podstawie fabrycznej dokumentacji. Udzielają przecież jednak dwuletniej gwarancji. To muszą być pewni jakości swoich wyrobów. Ma ktoś już jakieś doświadczenie z eksploatacji nie tylko zestawów, ale i części do mostu, zwolnic? Ogólnie pierwsze opinie są podobno pozytywne.

Opublikowano

Logiem ursusa ,jako że to oryginał mają teoretycznie prawo posługiwać się tylko te firmy kooperujące z ursusem w czasach podukcji ciągników. Atutem tego jest pełna dokumentacja dotycząca zastosowanych materiałów ,wymiarów...itd. A w praktyce inne firmy posługują się podobnymi opakowaniami, sprzedający oczywiście o tym wiedzą lecz nie koniecznie informują,zwłaszcza jak kupujący sępi groszem ,a co tam niech się cieszy że ma oryginał :huh: ,.Inną srawą jest to że sklepy obracają częściami zamiennymi wiedząc że towar jest wadliwy. Wyślesz żonę po część dajesz telefon sprzedawcy ,wyklinisz mu co ma dać podasz wszelkie dane ,oczywiście wie o co chodzi a co dostaniesz ;[ oczywiście wymieni tylko czekaj az sklep otworzą ,a tu weekend :mellow:

Opublikowano

W lato jakoś będzie 2 lata jak robiliśmy w naszej 30 taki remont.Komplety naprawcze Mahle,ja tam na nie nie narzekam.Ciągnik wszak dużo nie robi bo tylko co przy przewracaniu czy grabieniu siana,opryskach i jako napęd przy cyklopie.W tym roku muszę mu jednak chłodnicę wymienić bo nie dość,że zakamieniona to i dziurawa i w lato to szybko łapie temp a tak to ok.Wracając jak się ktoś wyżej pytał do wymiany tulei no to dobry ściągacz najlepiej na drobnym gwincie.Tu to było zabawy bo jedną to się udało wyciągnąć (nie bez problemów)a drugą to trzeba było przepalać spawarką tak siedziała.

Opublikowano

A próbowałeś zagrzać go na odkamieniaczu,spuścić,zasypać,takie sreberko do chlodnic koszt około 8 zł skuteczne.A swoją 330 reanimuję tak co 2-4 lata i latem nie mam problemów,i wydmuchiwanie z mniszka .Ale wyszłem z tematu i zaraz zarwę po czapce :huh:

Opublikowano

PRosze o pomoc. mam od jakieś pół roku problem. nie wiadomo z jakich przyczyn i skąd do tłoków wpadają kawałki jakiś opiłkóW czy nie wiem czego i te kawałki dość spore już trzeci raz psują mi nerwy. staje się to nie spodziewanie i nagle gdy ciągnik zaczyna strasznie tłuc. po rozebraniu go do momentu odkrycia tłoków widać właśnie kawałęk metalu na tłoku który tłucze w głowicę. widać to na zdjęciach które dodałem. za kazdtym razem gdy to obczyszcze i złoże to po jakimś czasie w trakcie pracy znowu się to dzieje a czasem potrafi strzelić białym dymem tak jakby któryś wtrysk się zepsuł a wymieniłem obydwa miesiąc temu.... i tu pytanie. czego może być to przyczyna? skąd to zasysa? z filtra?

post-59572-0-79116700-1366655641_thumb.jpg

post-59572-0-43006300-1366655650_thumb.jpg

post-59572-0-10264400-1366655658_thumb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez miron_ol
      Witam, szukam ciągnika i wybór padł na JD 7600. Znalazłem w necie ogłoszenie z takim ciągnikiem ale skrzynia jest w trybie awaryjnym, ciągnik jeździ ale 2 km/h. Sprzedający mówi że to wina modułu i wystarczy go wymienić, naprawić. Wydaje mi się że to może być coś więcej, bo jeśli to tylko moduł to dlaczego tego nie zrobi i wystawi ciągnik w normalnej cenie a nie powiedzmy promocyjnej. Podejrzewam że skrzynia nadaje się do remontu. Proszę was o informację co może być z tą skrzynią, jaki mniej więcej koszt naprawy i gdzie ewentualnie mogę ją zrobić. Jestem spod Olsztyna, Warmińsko-mazurskie. 
       
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez konradkaczorowski
      Witam chciałbym wam zaprezentować mój pierwszy w życiu remont . Wydatki na materiały wyszły mnie +/-500 zł. Na kolejny ogień idzie Ursus C-360, z którego też będzie fotorelacja. Zdjęcia może nie są profesjonalnie zrobione, ale liczy się efekt końcowy.
















    • Przez Przemo188
      Witam jestem w trakcie remontu się siewnika Poznaniak 6 z 1993 w oryginalnej wersji był czerwono niebieski lecz w mojej wersji chcę go zrobić czerwono szara coś w stylu kolorystycznyn jak są te nowe
      Zdobyłem wstępne info że
      czerwony to RAL 3020 a szary RAL 7011 
      Proszę o potwierdzenie i jakieś propozycje i sugestie
       
      Wiem że są podobne tematy ale ma tam odpowiedzi na moje pytanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v