Polecane posty

CYCU123    0

Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    

 

Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 

Edytowano przez CYCU123
rozwiazanie problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    205

albo zdjąć gumę i jest dekiel w podłodze do odkręcania tych śrub


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie muszę zdjąć miskę w mf 3080 muszę  odjerzdzać przodem czy da radę ją zdniąć normalnie tak jak np w c 360 bez niczego ponieważ mam jeden korbowód do wymiany bo przy tłoku sie wybił pomożecie doradzicie pierwszy raz rozbieram wiec chce wiedzieć co mnie czeka proszę o odpowiedz i poradę czekam na wasze odp 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez TheGonzuu2001
      Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 
    • Przez johntomek
      witam kupiłem jd 6320 z świecącą sie kontrolka ciśnienia oleju silnika okazało sie ze olej nie byl wymieniany 4 lata data na filtrze 2014 filtr oleju zapchany na amen  poprzedniumu włascicielowi silnik osłabł w czasie jazdy i zgasł na  chwile złapało silnik i po ostygnięciu odpalił.  po wymianie filtra i zrobieniu płukanki po przefiltrowaniu oleju wyłapałem drobne opiłki raczej panewka po zalożeniu kolejnego filtra i zalaniu oleju silnik odpala kontrolka ciśnienia zapala sie po kilkunastu minutach na cieplym oleju po przygazowaniu gaśnie. mam pytanie do fachowców oznaczenie mojego silnika to 4045hl072 power tech numer z głowicy to dd16232 czy silniki o oznaczeniu 4045 to te same silniki różniące sie osprzetem czy korpus tłoki i wał we wszystkich jest taki sam? mysle o wymianie silnika lub może ktoś jest w stanie polecic mi kogos kto jest przeprowadzić remont tego silnika na podkarpaciu?
    • Przez TheJanekTV
      Witam. Przymierzam się do kupna jednego z tych ciągników. Są one moimi faworytami i chciałbym posłuchać opinii od was.
      Który z tych 2 wybrać?
      Ciagnik ma pracować z pługiem 4 skibowym obrotowym 4x40 lub 4x45
      Agregatem uprawowo siewnym na bronie wirującej 2.5m
      Bardzo istotne jest też że będzie używany w transporcie.
       
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
    • Przez Mily235
      Tak jak we wcześniejszym temacie było o tym dymku na niebiesko że delikatnie podkapca, pompa wróciła ze sprawdzenia i wszytko jest ok ale temat jest taki że mogą być zapieczone pierścionki olejowe i tak by mogło być, zużycie oleju nie jest duże i silnik ładnie chodzi, czytałem o nafcie że mogła by pomóc je odblokować bo nie chce mi się jeszcze raz rozbierać tego wszystkiego. Co sądzicie o tym sposobie, może pomóc?? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.