Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziękuje wszystkim za rady i pomoc.

 

Na mojej maszynce (tabliczce) widnieje napis iż jest to C 325 A z 1960roku, wiec ten dziadek obchodzi 50-lecie B)

Filtr wyczyściłem, olej zalałem, maszynę odpaliłem. Teraz ją ładnie wyczyszczę, sprawdzę skąd mu cieknie i ładnie go odnowie, wraz z malowaniem.

 

Montował ktoś może pług do odśnieżania z przodu ? Fajna sprawa i przydatna.

Opublikowano

Przy tej osi jakiekolwiek obciążenie to katorga. Pęka szyna na odległość 30-40cm od gniazda sworznia i robią się problemy. U mnie pękło z obydwóch stron i było spawane. W tym roku zamieniłem sobie oś na płaską z mocowaniem na 4 śruby.

Opublikowano

Pług można, tylko ramy trzeba poprowadzić do skrzyni biegów. Żeby przenosiło siłę, a nie na oś wszystko szło. Lecz do starego przodku jest ciężko, jest zbyt słaby. Lepiej założyć od 30.

Wstaw zdjęcie jak skończysz B)

Opublikowano

Malować nie maluj jak pod centymetrem kurzu jest ładny niebieski kolor. Co oryginał to oryginał. Po części tylnego błotnika stwierdzam że traktor źle nie wygląda więc umyj cały ciągnik i polikwiduj wycieki i śmigaj B) . Co do pługa to można by tak zrobić jak szyny do TUR-a i chyba powinno dać radę.

 

 

P.S. Elektrotech ja mam z 1967 :) .

Opublikowano

Silnik dość dobrze wygląda jak na wiek , olej nie ucieka gorą czyli głowica ok, na pewno głowica jest dobra , nie słuchaj głupot ze jest pęknięta, na ten wiek takie przecieki to normalne , pierścienie są do wymiany olej sączy się przez kolektor wydechowy , mogą być nawet dobre , najlepiej przerób go na filtr z wkładem , kup podstawę filtra http://www.farmexpert.pl/korpus_filtra_oleju_c_330_produkt31.aspx

i przekręć na śruby , wskaźnik WSKAŹNIK POTRÓJNY C-328 C-330 WP-76 http://www.sklep.mizar.com.pl/wskaznik-potrojny-c328-c330-wp76-p-1506.htmljakis przewód zeby to połączyć , filtr odśrodkowy do dobra rzecz jak działa poprawnie po takim czasie elementy ruchome mogły się pościerać , po odkręceniu śruby powinien dać się rozebrać , odkręcasz nakrętkę , ściągasz oczko od oleju i poruszaj nim powinien zejść,

olej wlewa się przy pompie wtryskowej , wajch u góry to odprężnik otwiera zawory i nie masz kompresji podczas zapalania , zapłonu też :) czyli kręcisz rozrusznika i trzymasz wajchę podniesioną zaczyna kręcić wajch odprężnika w dół ,

nie jestem pewien czy podstawa filtra będzie pasować pewnie tak ale możesz odkręcić stary odśrodkowy i pomierzyć i zobaczyć nowy

jak uwarzysz ze 3 wskaźnik około 120 to drogo , możesz kupić czujnik elektryczny smarowania od c360 i zaślepić tam gdzie jest otwór i kopic dwuwskaźnikowy jest o 60 złoty tańszy mozesz sam czujnik jak jesteś odważny albo podłaczyć do gdzieś do kontrolki starej :) , ale dla pewności trzeba by było mu zmierzyć jakie ma smarowanie , manometra i jakiś przewód

wymień wkłady 2 filtra powietrze około 11 złoty za sztukę starego typu i olej w filtrze powietrza , na zimę nalepeij zalać go płynem borygo około 7 złoty za litr czyli około 70 złoty , nie wlewaj wody z kranu , jak lejesz wodą to tylko destylowaną , z kranu ma sole mineralne i żre tuleje , odkłada się kamień kotłowy i , płyn borygo trudnij zagotować

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam do grona kolegów pytanie przy większych obrotach w ciapku w filtrze oleju słychać piszczenie, brzęczenie jest to dość uciążliwe!. Z jakiego powodu powstają te Hałasy?

Edytowane przez przemrolnik
Ortografia
Opublikowano

A czy to na pewno w filtrze . U mnie w C330 na wyższych obrotach , ale nie zawsze , najczęściej jak jest podwyższona temperatura coś brzęczy ale to nie z filtra , chyba z misy olejowej lub gdzieś tam gdzieś w okolicach .

Opublikowano

Witam, mam do grona kolegów pytanie przy większych obrotach w ciapku w filtrze oleju słychać piszczenie, brzęczenie jest to dość uciążliwe!. Z jakiego powodu powstają te Hałasy?

 

C330 przy dobrym ciśnieniu oleju właśnie tak brzęczy :)

Opublikowano

Witam!

Kiedyś produkowali rozbieralne filtry oleju do c-330 żuka itp..

Posiada ktoś taki albo ewentualnie wie może gdzie coś takiego znaleźć ;p

Opublikowano

Nie jest gorszy. Wady to bąk w 330 zabiera część oleju jaki tłoczy pompa do jego napędzania, zużywa się powodując straty ciśnienia i ma mniejszą dokładność czyszczenia oleju. W takim silniku jak 330 ma to drugorzędne znaczenia prawdę mówiąc.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Koledze myślę że chodzi o zupełnie co innego, nie o filtr odśrodkowy, były swego czasu filtry podobne do tych wymiennych, z tym że był typowo rozbieralny, wymieniało się tylko sam wkład, wizualnie bardzo podobny, wątpię żeby jeszcze się ktoś w to bawił, tego już lata nie widziałem.

  • Like 1
Opublikowano

Witam . Mam pytanie.

Zamontowałem filter ciśnieniowy i został mi otwur w bloku śilnika c328 od filtra wirującego starego typu gdziue był filtr połączony przewodzikiem z blokiem. Moje pytanie jest nastepujące ,czy po zaślepienju otworu po przeodziku w bloku nic sie nie bedzie działo z śilnikiem . czy to jest otpływ oleju z śilnika do filtra czy smarowania z filtra bloku.

Opublikowano

Witam Panowie.

 

Piszę bo już mnie to drażni. Jak się pozbyć tego buczenia. Kiedyś nie buczało a teraz buczy, gdy ciapek się rozgrzeje. Myślałem że to wina filtra ale kupiłem inny z logiem ursus i za każdym razem gdy się traktor rozgrzeje to buczy. Czy to wina oleju?

Opublikowano (edytowane)

Dzięki kolego, szukalem w necie ale to pierwsza konkretna techniczna informacja :)

 

PS ale ta instrukcja nie dotyczy c360? I gdybym chciał to olać to bym tu nie pisał :D

Edytowane przez robik557

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krystianoo92
      Witam kupiłem nie dawno John deere 6920s  i gdy robię coś na górach dość dużych to zaczyna pokazywać komunikat o niskim ciśnieniu oleju przekładniowego.
       
      Może ktoś spotkał się z czymś takim?
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez antoniekek
      Witajcie, postawiłem na noc  ciagnik Renault  651 na delikatnym spadzie terenu. Przodem niżej.
      Rano pod ciągnikiem była plama oleju, kapie po zawleczce za misą olejowa tak jakby pod  sprzęgłem, tak jak na zdjęciach. Pierwszy raz widzę tam olej. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna wycieku? Po przestawieniu ciągnika na równy teren kąpanie ustało.


    • Przez center
      Hey,
      Kto mi podpowie skąd ten wyciek w zetorze 7211?  czy to olej czy płyn ? pod ciągnikiem na kapane.  Ubywa mi płynu hamulcowego ale prawy cylinderek nowy i przewód reszta sucho, lewy przewód suchy... Pod spodem  prawa strona skrzyni mokra i spód. miedzy mostem a skrzynią.. z góry dekiel suchy, tylko dołek  przy dźwigniach terenowe szosowe mokry. Czy może to cieknąć z dźwigienek bo jest na nich luz ?
       
      Pozdrawiam!




    • Przez kamil5421
      Witam. Potrzebuje informacji ile Oleju wchodzi do silnika w Ciągniku Claas Ares 836 z 2005r . silnik Jonh Deere  model 6068
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v