Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja w moim:

-załozyłem awaryjne (od stara/autosana) takie jak byly monotowane w "m" orginalnie

- kontrolka hamulca, świec zarowych i swiatel od mercedesa busa;)

- halogen roboczy z na błotniku

 

ostanio:

nowa stacyjka, chlapacze przód, dwuwskaznik, regeneracja lamp z tyłu. koncówka drązka, wklad i olej filtru powietrza.

 

czeka na montaz alternator od malucha

Opublikowano

Ja w moim:

-załozyłem awaryjne (od stara/autosana) takie jak byly monotowane w "m" orginalnie

- kontrolka hamulca, świec zarowych i swiatel od mercedesa busa;)

- halogen roboczy z na błotniku

 

ostanio:

nowa stacyjka, chlapacze przód, dwuwskaznik, regeneracja lamp z tyłu. koncówka drązka, wklad i olej filtru powietrza.

 

czeka na montaz alternator od malucha

Opublikowano

Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka :( )

 

Ja zaczne:

 

Radio

Kontrolka hamulca

tapicerka na syficie

 

Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html

 

przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da :):)

Hmmm a ciekaw jestem po co myć opony?????? :)

Opublikowano

Koledzy czy ma ktoś c330m z dżwignią hamulca ręcznego bo wiem że takie pod koniec produkcji wychodziły chyba wersja exportowa interesują mnie zdjęcia tego rozwiązania

Opublikowano

ja mam takiego ale na razie nie mam aparatu, więc zdjęć nie zrobię generalnie to jest tam dzwignia zamocowana na skrzyni biegów, odchodzą od niej dwie linki, po każdej stronie skrzyni jedna i idą do dzwigni hamulców pod zwolnicami, tam gdzie cięgna od hamulca nożnego tylko pod nimi,

u mnie hamulec ręczny jest lepszy niż nożny właśnie z tego względu, że dzwignia jest dłuższa, bo nożny to tragedia ;[

linki ostatnio wymieniałem, więc może i dzwignię można kupić

Opublikowano (edytowane)

Ja ostanio u mojej 30 załozyłem alternator, akumulator, remont kapitalny silnika zrobiony. Plus takie małe drobiazgi na zime:) orginalna roletka na chłodnice :) taki fajny gadzet:) 22 zł tylko:) i siedzenie dostalo amortyzator grammera ktory brakowalo w nim od poczatku:) zastanawiam sie nad zalaniem płynem ... choc nie wiem co na to chłodnica powie...:(

Edytowane przez jackkk1988
Opublikowano

No właśnie o tą dżwignię chodzi bo nigdzie jej nie kupi a linki zgadza się są dostępne Dzwignie pod zwolnicami juz wymieniłem i teraz muszę dorobić dżwignię ręcznego a zdjęcie dużo by pomogło ale dzięki Prometeusz za zainteresowanie tematem może ktoś jeszcze ma taki model i może zamieścić zdjęcia

Opublikowano (edytowane)

Ja ostanio u mojej 30 załozyłem alternator, akumulator, remont kapitalny silnika zrobiony. Plus takie małe drobiazgi na zime:) orginalna roletka na chłodnice :) taki fajny gadzet:) 22 zł tylko:) i siedzenie dostalo amortyzator grammera ktory brakowalo w nim od poczatku:) zastanawiam sie nad zalaniem płynem ... choc nie wiem co na to chłodnica powie...:(

 

Ja mojego ciapka zalałem płynem już we wrześniu. Na razie wszystko chodzi elegancko, płynu nie gubi, tylko na mrozie ciężko pali (wina starego akumulatora). Znalazłem na to sposób, podgrzewam miskę olejową palnikiem gazowym, po kilku minutach pali bez problemu.

Co do udoskonaleń założyłem alternator, na błotniku halogen oraz Po wyrzuceniu 4 włącznika świec żarowych i rozrusznika przerobiłem układ rozruchowy. Założyłem dwa przekaźniki na świece i jeden na rozrusznik oraz dwa przyciski na panelu. W przyszłości zamierzam jeszcze założyć wspomaganie, przedni tuz i oczywiście nowe akumulatory :P

Edytowane przez Karol0
Opublikowano

no rozwiązanie dobre :) tylko ja jak czasami swoim ciapkiem po nierównościach jeżdże to obijają mi sie kolana o tą deskę rozdzielczą i potem się kable odłanczają

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja powiem tylko tyle że z starych ciągników to lepszego niema od c330

robię właśnie kapitalkę silnika zawożę wał do szlifu koleś mierzy i mi

mówi co ja tu chcę szlifować przecież to nominał a na wale jest 11tyś motogodzin

nie licząc motogodzin podczas zepsutych zegarów teraz jest 3 zegar,

ciągnik z 1976 roku.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Bez przesady .......

Ja nie przesadzam bo taka prawda jest a remont kapitalny zrobiliśmy bo już mocy nie było

ale wału szlifować nie trzeba było a tuleje trzeba było szlifierką rozcinać bo ani drgnęły podczas wyciągania.

Opublikowano

No to za***iście udany silnik jak taki przebieg i wał dalej dobry ciekawe jakie ma Ciśnienie na zimnym i gorącym silniku ...... acha i jedno mnie zastanawia jak to się dzieje że na czopach korbowodowych wychodzi 2 szlif a na głównych o 5 -tym można zapomnieć , dlaczego wystę puje tak bardzo nierównomierne zużycie ? a widziałem niejeden taki przypadek

Opublikowano

Koledzy ponawiam prośbę interesuje mnie hamulec ręczny w C330M bardzo mi zależy na zdęciach z grubsza wiem jak to jest rozwiązane ale szczegółowe zdjęcia ułatwiły by mi przeróbkę na wąłku rozpieraka

mam już zamontowane orginalne dłuższe dżwigienki i kupiłem linki resztę muszę dorobić bo nie ma w sprzedaży z góry dziękuję za fotki

Opublikowano

Panowie mam takie pytanko odnośnie C-330. Z jaką prędkością ciągnik porusza sie na 3 i 4 biegu , szukałem ale nie moge znajsc tabelki , chodzi mi dokładnie jak np.jade 1600 obrotów na 3 to z jaką jadę prędkością?

Opublikowano (edytowane)

koła 12,4/11-28 3 bieg - 5,79 km/h 4 bieg - 7,57 km/h

koła 11,2/10-28 3 bieg - 5,49 km/h 4 bieg - 7,18 km/h

przy obrotach 2200

Edytowane przez andrzej207

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v