Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeśli ważysz więcej niż 85kg to będzie dla ciebie dobre, ja jestem trochę zbyt mikry, i przy mojej wadze 65kg nowe siedzenie za 250zł nawet przy ustawieniu na suwaku wagi kierowcy na najniższą jest zbyt twarde i za wysokie

Opublikowano

Mój wujek kupił sobie takie siedzenie do Wladimirca i powiem że jest dość wygodne, nie odczuwa się tak długotrwałego siedzenia jak przy oryginalnych siedzeniach w 30tce. Ale jak z wytrzymałością to ciężko mi powiedzieć bo Rusek używany bardziej od święta w pracach polowych, ale siedzenie już chyba 4 czy 5 rok jest i nic mu nie dolega.

Opublikowano

Gdybym założył do mojego c 330 taką rurę przelotową ze stali nierdzewnej zyskała by coś na mocy lub choć innym dźwięku? Próbował ktoś taką rure zakładać jak z tego filmiku

po za tym założenie turbo do c 330 da coś?

Opublikowano

wszystko ładnie pięknie na podłoge już mam blachę :) a i mam dach plastikowy ale musze kupić drugi bo w tym sa dziury :D i tam dam chyba mate wygłuszającą samoprzylepną i na to dermę żeby ładnie wyglądało tylko na co to mam przyczepić? są jakieś kleje takie żeby to się trzymało bo plastik to nie blacha xD do blachy łatwiej

 

PS: ukasz a ty jak masz podłogę wyciszoną?

Opublikowano

Przecież głównie glos wali od silnika a nie ziemi czy nieba... Najlepiej w pierwszej kolejności zająć się wygłuszeniem przodu kabiny, i od strony silnika na schowek i zbiornik przykleić maty dobrze by było pierw blachą zabudować i potem maty na to. Między maską a deską rozdzielczą koło kiery - uszczelka, do schowek koło silnika zapchać szmatami :) :) U mnie to fajnie wyszło, od razu ciszej, ale wygłuszenie dachu i podłogi jeszcze by pewnie pomogło. Z dachem troszkę zabawy ale na pewno mniej niż z podłogą, docinanie blach, mierzenie achh tragedia ;d

  • Like 1
Opublikowano

na bak i przerwę między nim a schowkiem poszedł filc 1cm. Podłoga jest można powiedzieć szczelna, poza wycięciami na hamulce(ale mniejszymi niż fabryczne). Mam nową kabinę więc dach fabrycznie jest wyciszony. Podłoga jest wyłożona najpierw wykładzina gładką z takiej niby gumy 4mm ale łatwo się ja rozrywa. na to poszła guma w tak zwane kapsle mm.

  • Like 1
Opublikowano

dzięki, dobry pomysł z tym filcem, właśnie nie wiedziałem jak tamtą szczelinę zatkać, jeszcze właśnie pod schowkiem między obudową sprzęgła a schowkiem jest duża luka i też tam filcu właduje

  • Like 1
Opublikowano

w kabinie rurkowej mam problem właśnie z uszczelnieniem przodu przez te drążki kierownicze od szyby do drążków jest dobrze bo dałem gume na ok 1-1,5cm tylko tam na dole jest problem bo blachą za bardzo nie obije a tamtędy ciągnie po nogach a z tym filcem to dobry pomysł ja właśnie mam zamiar włożyć pomiędzy maskę a deske rozdzielczą uszczelkę z szyb bo jak próbowałem to pasuje nawet tylko teraz pytanie z tą podłogą jak to zrobić aby podczas rozbierania czegokolwiek był dobry dostęp chociażby przewodu od zbiornika powietrza :)

 

Bo to nie sztuka zrobić byle jak ja to musze przewidzieć wszystko :D ukasz i jak ta guma się u ciebie trzyma? a między podłogą a tylnym mostem te dziury czym wypchałeś ?

 

PS: Zima jest to po świętach trzeba bd coś robić tato się weźnie za siewnik ja za ciągnik hehe

Opublikowano

podłogę przerabiałem całą, ponieważ stara podłoga do nowej kabiny nijak nie pasuje. Poszerzałem ją że między pochwą a podłoga jest może 5mm luzu, ale guma już nachodzi na pochwy.Podłoga nie jest z jednego kawałka blachy, po lewej stronie składa się dwóch części jedna cześć to mniej więcej stara blacha poszerzona do błotnika i do tyłu. Druga części z przodu. Po prawej stronie z powodu pedałów musiałem na trzy części podzielić. Do każdego elementu jest przyklejona ta miękka guma. Z wyciętymi zaślepkami na śruby ( one sa tylko wciśnięte). Na to jest jeden kawałek z wykładziny tylko położony. Tak więc mam możliwość zdemontowania podłogi bez problemów. mogę zrobić jutro zdjęcia ale ponieważ jest ta guma przyklejona top słabo widać. Przy drążkach to albo uszyj z dermy taki kołnierz jak są w nowych kabinach, albo miękka guma np. z dętki z przecięciem przez który przechodził będzie drążek. W siebie miałem dorabiać dodatkowo uszczelnienie z gumy ale jak na razie nie mogę się zabrać,a kołnierz z dermy uszczelnia na tyle dobrze nie wiem czy będę to robił

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

śmiało dodawaj zdjęcia zobaczymy jak to wygląda :) Też postaram się dodać w najbliższym czasie

 

Zdj

 

20121219279.jpg

 

 

 

20121219277.jpg

 

 

 

Jeszcze w planie wspomaganie, to z prawej w ogóle nie będzie drążka to jeszcze lepiej się gume dotnie :)

Edytowane przez Maniek101
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

właśnie dodaj zdjęcia tej podłogi zrób ile bd mógł hehe :) szkoda tylko że w kabinie rurkowej jest inaczej ta guma to badzo bd chodziła bo drążek w góre i w dół przesówa się jakieś 20cm ;/ ale z tą gumą to db pomysł sam tak chyba zrobie tylko raczej po świętach.

 

A ja postaram się zrobic zdjęcia mojej 30 :) ale już dzisiaj mi się nie chce ;p i doradzicie mi co i jak

 

PS:Maniek daj jeszcze jakieś uszczelki na tą podłoge a i skąd wytrzasnąłeś taki zegar ? :)

Edytowane przez Damianursus30
Opublikowano (edytowane)

Od razu uprzedzam że od zakończenia prac polowych nie mogę się zabrać za posprzątanie w ciągniku, więc jest delikatnie mówiąc syf. ;)

Na pierwszych zdjęciach widać podłogę po zdjęciu wykładziny oraz wyjęciu jednej z zaślepek. Ta jasna guma jest przyklejona. Dzięki temu ta czarna nie przesuwa się.

 

pc200003.jpg

 

pc200001.jpg

 

pc200016d.jpg

 

pc200015x.jpg

 

pc200014x.jpg

 

pc200012l.jpg

 

pc200010.jpg

 

pc200009.jpg

 

pc200008q.jpg

 

pc200007.jpg

 

pc200004.jpg

Edytowane przez ukasz
  • Like 1
Opublikowano

A pod tą biała gumą masz podłogę całkowicie wyrównaną blachą? bo tak to by gumę podnosiło na tym zagięciach stopek w górę.

 

Tak z innej beczki to wie ktoś ile waży ten tylny obciążnik tylnego koła starszego typu ( gwiazda ) i ten nowszy okrągły ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v