Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Fajnie się pracuje maszyną która fajnie wygląda. Dlatego zakładam ten temat bo chyba każdy coś zmienił w swojej C-330. Choćby najgłupszy szczegół ale ciągnik już lepiej wygląda piszcie nawet takie szczegóły (oczywiście coś większego niż śrubka czy podkładka <_< )

 

Ja zaczne:

 

Radio

Kontrolka hamulca

tapicerka na syficie

 

Nie wiecie jak umyć opon żeby były umyte ja na tym zdjęciu (link poniżej)

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image40045.html

 

przynajmniej te z tyłu bo zwykłą wodą pod ciśnieniem i płynem do naczyń sie nie da <_< :D

Opublikowano

zeby opony byly az tak czyste wystarczy przejazdzka po swierzym sniegu zaliczyc pre kaluz tylko trzeba uwazac by nie wjechac w bloto bo to niszczy efekt

inny sposob to porzadna myjka wysoko cisnieniowa i odrobinka szamponu do mycia tir-ow

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Żeby mieć przyjemność podczas skręcania można założyć wpomaganie..... <_<

Opublikowano
Żeby mieć przyjemność podczas skręcania można założyć wpomaganie..... <_<

Ale wtedy Ci muskuły tak nie rosną. Ja w swoim jeszcze nic nie poprawiałem. W planie mam poprawić boczne mostki tak aby ich brzegi dospawać do brzegu kabiny i ją uszczelnić ;]

Opublikowano

mój wuja planuje kupic kabine albo maske błotniki i reszte ale to nie pewne (do C-360)ale ja tam wole smigać C-330 bo ona ma tylko dach i szybe przednią <_< .No i zależy jeszcze quercus ile masz do wydania??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ciapek w nowym dachu nieźle wygląda.... <_<

 

 

 

 

 

 

<----------200

Opublikowano

komputer pokladowy?

piekno ciapka polega na jego prostocie a taki bajer tylko to zniszczy

wiem ze to zart ale sadze ze ciapka powinno sie tak robic by zachowac jego prostote wiec duza ilosc bajerow wydaje mi sie zbedna

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Maskę i błotniki byś pomalował na czarny matowy, a felgi popielate. Fajnie wygląda...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja też mam w ciapku kabineczkę.... Jest w niej tylko przednia szyba, nie ma drzwi..... :P

Opublikowano

U mnie kabine mam ale jeszcze nie jest kompletna ale prace trwają zrobie tylkną szybe<już mam tylko ramke musze pospawać> drzwi jakieś też wykombinuje może kupie jak da rade a jak nie to odwzoruje się na orginałach i też myślę, że uda mi się zrobić. No i planuje założyć na kabine z tyłu i z przodu po 2 halogeny robocze bo teraz mam alternator to myśle, ze da rade.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v