Skocz do zawartości
pmirekbmw

Ursus C-360 dusi się, brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pmirekbmw    0

witam koledzy mam problem nie dawno byl robiony remont silnika jakieś 2 lata temy ciągnik za ten czas przejechal 150 mt w miedzy czasie były wymieniane pierścienie na nowe bo sie zagotował woda poszła do oleju a problem w tym że nawet na 2 biegu ciągnik jest słaby głowice były dobre wymienone było tłoki+tuleje+pierscienie szlif wału pompa wtryskowa ma max 1500 mt od nowości przejechane w silniku został stary wałek rozrządu

miał ktoś podobny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Miałem to samo w c330...Robilem mu kapitalke, tak jak ty wymienilem tloki tuleje pierscienie itp itd ...Ale u mnie tuleje poszly w ciagu miesiaca.....

W moim przypadku połakomilem sie na troche tansze części (made in china ;) ) ....naszczescie sklep gdzie je zakupilem uznal mi gwarancje i oddali mi kase, ale nastepne tuleje byly juz drozsze i co za tym idzie lepszej jakosci :)

Ciagnik chodzi do tej pory bezawaryjnnie....WNIOSEK: nie ma co żałować kasy kupując czesci...PRECZ Z CHIŃSZCZYZNA!!

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pmirekbmw    0

nie leja ale mają wysokie cisnienie ustawione ponad 160 tak pozatym to ciągnik pali nawet we mrozy tylko jest słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Zacznij od sprawdzenia cisnienia w cylindrach, to wykluczy wiele dywagacji na temat przyczyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pmirekbmw    0

rozbierałem były wymienione pierścienie na orginalne bo zagotował bo poszla woda do oleju przez przerdzewiałą zaślepke w głowicy

tak pozatym pali nawet w mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Sprawdź pompę i...przewody od pompy do wtrysków i z baku do pompki i z pomki do filtrów i z filtrów do pompy.U mnie w C-330 były pozapychane te z pomki do filtrów i z filtrów do pompy.To ciągnik dobrze palił ale ledwo jeżdził.Czasem tak prosta przyczyna jest skutkiem takich niedomagań silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    18

A może silnik wcale nie jest słaby, tylko ci sie wydaje? Być może to wina sprzegła, jest zaolejone, albo są słabe spręzyny. Wtedy też może sie wydawć że silnik jest słaby. Bo jeśli odpala w mrozy to troche dziwne.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pmirekbmw    0

nie sadze bo są załozone obie rarcze sprzegla nowe a jak dobrze obciąże traktor to poprostu zgaśnie a nie grzebnie nawet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pmirekbmw    0

nie sadze bo jak mu zwieksze dawke paliwa to kopci ale dalej jest słaby w poniedzialek oddam pompe i wtryski do sprawdzenia a jak trzeba bedzie to do regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

W moim ursusie c 36o 3p na max obrotach co jakiś czas SAM TAK JAKBY TRACIŁ NA MOCY I Z CHODZIŁ NA TROSZKĘ NA NIŻSZE OBROTY szczególnie to irytuje przy wiosennej orce i wogule innych pracach polowych, nie wiem co jest grane może się trochę zapowietrzył, albo pompka szwankuje?? filer paliwa??hmmm...??

 

Napiszcie co o tym sądzicie;) pozdrawiam


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?? W zbiorniku nie ma brudów?? Układ paliwowy szczelny??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marti565    0

przejżyj filtry paliwowe mogą byc zanieczyszczone mocno i wtryskiwacze sprawdz. Kiedyś u mnie w ciągniku zamiast 4 pracowały 3 co tez było bardzo odczuwalne przy ciężkich pracach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

Wymień filtr nawet jak niedawno był zmieniany. U kolegi @karolek95 3P stanął po niecałych 100 mth po wymianie filtra paliwa. Wystarczyło zmienić i nie ten ciągnik w ogóle


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?? W zbiorniku nie ma brudów?? Układ paliwowy szczelny??

uklad paliwowy napewno jest szczelny, inaczej by sie zapowietrzyl. To jest wina filtra paliwa jest zawalony.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

generalkę robiliśmy jakieś 3-4lata(w tym była robiona pompa i wtryskiwacze) temu ale ciągnik nie był męczony, no w sumie remoncik robimy mniej więcej co piec lat:) pewnie macie racje z tym filtrem bo był dawno wymieniany chyba jakiś miesiąc po wakacjach2008, no ale kurcze czyściłem go jak się ciągnik zapowietrzył kiedy brakło paliwa, jeszcze w tym roku nawet, ale co tam przecież to nie duże wydatek to jutro pojadę i kupie filter:)


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

marti565 3p ma 3 wtryskiwacze. szymon15 to prawdopodobnie filtr paliwa jeśli nie pomoże jego wymiana to bedzię wina pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
W moim ursusie c 36o 3p na max obrotach co jakiś czas SAM TAK JAKBY TRACIŁ NA MOCY I Z CHODZIŁ NA TROSZKĘ NA NIŻSZE OBROTY

 

To co napisales to jest tylko wina filtra. Bo na niskich ci pracuje elegancko a na wysokich co jakis czas schodzi z obrotow??? To jest zawalony filtr paliwa.

 

I na wysokich obrotach pompa nie nadaza pobrac dawki paliwa i dlatego ci parkocze i przerywa.

 

A jak filtr jest dobry to bedzie chyba wina pompy.

 

Jeszcze pytanie na czym jezdzisz??? czy opal czy ropa???

 

Wymien filtr to zobaczysz jak Ci bedzie ciekal jak burza.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

Tak, na niskich obrotach pracuje elegancko, Jeżdżę na ropie od nowości. Nigdy nie laliśmy z ojcem opału


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Jeszcze moze to byc wina paliwa. Bo ropa a ropa to jest roznica. U nas sie jezdzi tylko na vervie, bo ta normalna to do ...... niepodobna.

Wymien tylko filtr i bedzie git.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie, ponieważ zagotowała mi się moja 60-siątka i chcę jej poprawić chłodzenie i mam ten oryginalny wiatrak, który ma bardzo krótkie te łapy i chcę założyć taki, np od Zetora 7245  https://sklep.mizar.com.pl/wentylator-zetor-60011360-p-10191.html  i teraz moje pytanie, ktoś się orientuje, czy pasuje on bez żadnych kombinacji. 
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez michal009
      Witam. Czy po odkręceniu górnej śruby od pierwszego wtryskiwacza (tego od strony rozrządu) może lać się płyn chłodniczy? Czy to oznacza, że głowica jest do wymiany? Ciągnik nie miał siły i chciałem wyciągnąć pompę i wtryskiwacze do regeneracji. Palił jakby na 2 cylindry. A, tu taka niespodzianka.
    • Przez Aktis
      Witam, Niedawno co silnik w moim C360 przeszedł kapitalny remont (nowe zestawy naprawcze, nowy wał korbowego, nowa pompa oleju, nowa pompa wody, regenerowane pompa wtryskowe, szlif bloku, regeneracja głowic i inne drobniejsze rzeczy). Oprócz silnika robiony był jeszcze przodek, podnośnik, hamulce, uszczelnienia skrzyni, regeneracja tylnych osi, sprzęgło, itp. Remont robił warsztat, który ma sprzedasz i serwis Ursusa (taki dealer i aso w jednym). Silnik po remoncie miał przechodzić dzień w warsztacie i u mnie zrobił już ok. 20 mth (jeszcze docierany). Poniżej kilka zdjęć wycieków po tym okresie (przepraszam za kurz). Jak sądzicie czy tak powinien wyglądać ten silnik po remoncie? Co zostało źle zrobione, że taki jest tego efekt?





    • Przez Poznaniak
      Prosze o porade co moze byc przyczyną
      Ciagnik 3p stracił moc i wieksze obroty, pomyslałem zapchany filtr paliwa i wymieniłem go niestety po ok 200m ciagniecia zapala ale na gaz reaguje jakby z opuznieniem i tylko wkreca sie do 1200 z komina nie dymi nie widac bynajmniej.
      wiec odkrecam głowice ale uszczelka cała, zmieniam ja , wtyski do spradzenia i tez dobre  rurki przedmuchałem ,składam do kupy i to samo 200m ciagniecia luzujac wtryski aby odpowietrzc i jak juz wkoncu zapali to chodzi ale tak samo ze nie wchodzi na duze obroty, próbuje odłączyc waz od filtra powietrza ale w niczym nie pomaga, na zapalonym luzuje pokoleji wtryski i sika z kazdego. chodzi cały czas ale po zgaszeniu nie ma mowy o odpaleniu z rozrusznika
      Odkreciłem pompe wtryskowa i chce zawiesc do sprawdzenia jeszcze nie rozbierana a tam jest tez chyba jakies sitko filtr?
×