Skocz do zawartości
pmirekbmw

Ursus C-360 dusi się, brak mocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
pmirekbmw    0

witam koledzy mam problem nie dawno byl robiony remont silnika jakieś 2 lata temy ciągnik za ten czas przejechal 150 mt w miedzy czasie były wymieniane pierścienie na nowe bo sie zagotował woda poszła do oleju a problem w tym że nawet na 2 biegu ciągnik jest słaby głowice były dobre wymienone było tłoki+tuleje+pierscienie szlif wału pompa wtryskowa ma max 1500 mt od nowości przejechane w silniku został stary wałek rozrządu

miał ktoś podobny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Miałem to samo w c330...Robilem mu kapitalke, tak jak ty wymienilem tloki tuleje pierscienie itp itd ...Ale u mnie tuleje poszly w ciagu miesiaca.....

W moim przypadku połakomilem sie na troche tansze części (made in china ;) ) ....naszczescie sklep gdzie je zakupilem uznal mi gwarancje i oddali mi kase, ale nastepne tuleje byly juz drozsze i co za tym idzie lepszej jakosci :)

Ciagnik chodzi do tej pory bezawaryjnnie....WNIOSEK: nie ma co żałować kasy kupując czesci...PRECZ Z CHIŃSZCZYZNA!!

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pmirekbmw    0

nie leja ale mają wysokie cisnienie ustawione ponad 160 tak pozatym to ciągnik pali nawet we mrozy tylko jest słaby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

a po tym remoncie jak zobaczyles ze on jest slaby to rozbierales jeszcze raz ten silnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Zacznij od sprawdzenia cisnienia w cylindrach, to wykluczy wiele dywagacji na temat przyczyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pmirekbmw    0

rozbierałem były wymienione pierścienie na orginalne bo zagotował bo poszla woda do oleju przez przerdzewiałą zaślepke w głowicy

tak pozatym pali nawet w mrozy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Sprawdź pompę i...przewody od pompy do wtrysków i z baku do pompki i z pomki do filtrów i z filtrów do pompy.U mnie w C-330 były pozapychane te z pomki do filtrów i z filtrów do pompy.To ciągnik dobrze palił ale ledwo jeżdził.Czasem tak prosta przyczyna jest skutkiem takich niedomagań silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    17

A może silnik wcale nie jest słaby, tylko ci sie wydaje? Być może to wina sprzegła, jest zaolejone, albo są słabe spręzyny. Wtedy też może sie wydawć że silnik jest słaby. Bo jeśli odpala w mrozy to troche dziwne.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pmirekbmw    0

nie sadze bo są załozone obie rarcze sprzegla nowe a jak dobrze obciąże traktor to poprostu zgaśnie a nie grzebnie nawet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pmirekbmw    0

nie sadze bo jak mu zwieksze dawke paliwa to kopci ale dalej jest słaby w poniedzialek oddam pompe i wtryski do sprawdzenia a jak trzeba bedzie to do regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

W moim ursusie c 36o 3p na max obrotach co jakiś czas SAM TAK JAKBY TRACIŁ NA MOCY I Z CHODZIŁ NA TROSZKĘ NA NIŻSZE OBROTY szczególnie to irytuje przy wiosennej orce i wogule innych pracach polowych, nie wiem co jest grane może się trochę zapowietrzył, albo pompka szwankuje?? filer paliwa??hmmm...??

 

Napiszcie co o tym sądzicie;) pozdrawiam


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?? W zbiorniku nie ma brudów?? Układ paliwowy szczelny??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marti565    0

przejżyj filtry paliwowe mogą byc zanieczyszczone mocno i wtryskiwacze sprawdz. Kiedyś u mnie w ciągniku zamiast 4 pracowały 3 co tez było bardzo odczuwalne przy ciężkich pracach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

Wymień filtr nawet jak niedawno był zmieniany. U kolegi @karolek95 3P stanął po niecałych 100 mth po wymianie filtra paliwa. Wystarczyło zmienić i nie ten ciągnik w ogóle


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
Kiedy wymieniałeś filtr paliwa?? W zbiorniku nie ma brudów?? Układ paliwowy szczelny??

uklad paliwowy napewno jest szczelny, inaczej by sie zapowietrzyl. To jest wina filtra paliwa jest zawalony.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

generalkę robiliśmy jakieś 3-4lata(w tym była robiona pompa i wtryskiwacze) temu ale ciągnik nie był męczony, no w sumie remoncik robimy mniej więcej co piec lat:) pewnie macie racje z tym filtrem bo był dawno wymieniany chyba jakiś miesiąc po wakacjach2008, no ale kurcze czyściłem go jak się ciągnik zapowietrzył kiedy brakło paliwa, jeszcze w tym roku nawet, ale co tam przecież to nie duże wydatek to jutro pojadę i kupie filter:)


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

marti565 3p ma 3 wtryskiwacze. szymon15 to prawdopodobnie filtr paliwa jeśli nie pomoże jego wymiana to bedzię wina pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104
W moim ursusie c 36o 3p na max obrotach co jakiś czas SAM TAK JAKBY TRACIŁ NA MOCY I Z CHODZIŁ NA TROSZKĘ NA NIŻSZE OBROTY

 

To co napisales to jest tylko wina filtra. Bo na niskich ci pracuje elegancko a na wysokich co jakis czas schodzi z obrotow??? To jest zawalony filtr paliwa.

 

I na wysokich obrotach pompa nie nadaza pobrac dawki paliwa i dlatego ci parkocze i przerywa.

 

A jak filtr jest dobry to bedzie chyba wina pompy.

 

Jeszcze pytanie na czym jezdzisz??? czy opal czy ropa???

 

Wymien filtr to zobaczysz jak Ci bedzie ciekal jak burza.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

Tak, na niskich obrotach pracuje elegancko, Jeżdżę na ropie od nowości. Nigdy nie laliśmy z ojcem opału


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

Jeszcze moze to byc wina paliwa. Bo ropa a ropa to jest roznica. U nas sie jezdzi tylko na vervie, bo ta normalna to do ...... niepodobna.

Wymien tylko filtr i bedzie git.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
×