Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje pilnie pomocy, gdyż szukam silnik do kombajnu zbożowego john deere 952 , silnik 4-cylindrowy turbo,bo w tym co mam to wyszła korba bokiem . Niewiecie kto może mieć taki silnik bo niemoge go nigdzie znaleść. Zgóry dziękuje .

Opublikowano

Przyjacielu faktycznie cięzko z takim silnikiem miałem chwile to se przegladałem strony w necie ale chyba pozostaje ci pojezdzic troche po szrotach i handlarzach cześciami . Tylko prosze nie próbuj robic takich przeróbek jak wsadzenie silnika od bizona jak niektórzy pseudospecjaliści proponuja bo to smieszne .Te silniki montowane były w modelach 945-952-1052 takze jest szansa ze sie taki znajdzie moze akurat teraz takiego w necie nie ma ale warto poczekac jak se kombajn psóc przeróbkami . warto by też zajrzeć do jakiegos dobrego warsztatu co naprawiają silniki od maszyn rolniczych może cos doradzą moze jakiś blok od silnika z ciągnika by pasował bo duzo jest silnikow o pojemnosci 4239 jak twój kombajn tylko ze są bez turbo . Jezeli specjalista by powiedział ze blok sa tesame to nie widze problemu zeby przełozyć podzespoły ewentualnie kupic nowy korbowód który uległ zniszczeniu

Opublikowano

W Modliborzycach województwo Lubelskie tam sprowadzają kombajny i rozbierają na części jest ich bardzo dużo więc może i do Twojego kombajnu będą mieli silnik. Proponuję ci poszukać numeru na internecie i zadzwonić.

Opublikowano

Kup od bizona Andorie wytrzymały i mocny kilka przeróbek i po problemie ;)

kolego a jak Ty myślisz wsadzić z bizona silnik do JD chyba nie znasz budowy JD że takie głupoty piszesz

Opublikowano

kombajn IHC 431 oryginalnie na perkinsie 4 garowym od jakis 6 lat lata na SW 400 :) . Jak sie troche pomodzi wszystko sie da. A co do silnika to Izdebki wąsy woj. mazowieckie. jest tam tego multum.

Opublikowano

Witam potrzebuje pilnie pomocy, gdyż szukam silnik do kombajnu zbożowego john deere 952 , silnik 4-cylindrowy turbo,bo w tym co mam to wyszła korba bokiem . Niewiecie kto może mieć taki silnik bo niemoge go nigdzie znaleść. Zgóry dziękuje .

po jasną cholerę zakładasz trzy takie same tematy ;[

Opublikowano

Ja mam JD 955 A1 i sinik szustkę heder 4,80 m i niepowiedzałbym jak to jest z tą wydajnpścią pujdzesz szypciej to zgubisz bo nie da przerobić

Każdy kombajn ma swoją przepustowoś w T na godzinę i tego nie da się przeskoczyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v