Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wytrzasacze maja taka konstrukcje ze od tak od zapchanej sieczkarni sie raczej nie pogną chyba ze to była naprawde ekstremalna sytuacja.Jesli nawet sie pogiely to sprawdz wały wytrzasaczy i ich mocowania bo tez raczej oberwały.A dlaczego skoro ma nowe wytrzasacze to ich nie zakłada?Mi to smierdzi jakąs miną.Wogóle w ogłoszeniu pisze stan badzo dobry a tutaj taka historia!!!Ja bym nie kupił!!

Opublikowano

Z tym bardzo dobrym stanem to koleś lekko przesadził...<_<. 29tys. zł to troche za dużo. Nie wiadomo co z silnikiem. Może być coś z układem paliwowym, a przy JD naprawa tego układu to już są niezłe wydatki.

Opublikowano
Jaki jest gwint od czujnika oleju w john deere 965 bo chce zmierzyć ciśnienie oleju ale nie wiem jaki jest gwint.prosze o pomoc?

taki sam jak w 60 z reszta czujniki tez sa zamienne.W moim jak padł czujnik to wstawiłem polski i jest ok.

Opublikowano

Hej moze tu mi ktos pomoże dlaczego w JH 1052 nie chce mi chederu płynnie opószczac tylko tak albo raptownie albo riwe ? Wie ktos może? Rozdzielacz czy coś te akumulatoryhydrauliczne czy co?

Opublikowano

CO myślicie o tym kombajniehttp://allegro.pl/item326006780_kombain_john_deere_965.html Jestem zainteresowany kupnem tego kombajnu , ale kombajn jest nie dokońca sprawny a mianowicie brak wytrząsaczy, właściciel twirdzi że się zapchała sieczkarnia i wytrząsacze zostały pogięte.Silnik zapala i pracuje ładnie ale dymi na początku czarnym dymem ale jak się zagrzał i chodził na wyższych obrotach dymił na niebiesko..Co może być z silnikiem jak dymi.Czy kombaj wart jest tych pieniędzy(spuścił na 27000zł), bo jest jeszcze jeden niedaleko w bardzo dobrym stanie ale gościo chce 40 tyś jak spuści na 35 to będzie dobrze . Właściciel dokłada do kombajnu drugie wytrząsacze.Co sprawdzić przy silniku żeby wiedzieć co jest nie tak że dymi . I gdzie w województwie lubelskim można dostać części do tego kombajnu.Prosze o odpwiedz.

Opublikowano

John deere ma to do siebie że dymi.każda maszynka jd troche dymi a przy rozruchu tak jest ponieważ ma wiekszą dawke i tu nic sie nie da zrobić.jeśli dokłada drugie wytrzasacze to sie musisz zastanowić tylko zeby sie one do czegoś nadawały.pozdro

Opublikowano

Mam takie pytanko: Otóż czy jak się bedzie odpalało silnik w Janku co jakiś czas, gdy niema sezonu to dobrze to zrobi na silnik czy też to nie ma znaczenia??? B) Bo coś takiego slyszałem :)

Opublikowano

No wlaśnie mam podobny problem z paliwem, otóż to w zeszlym sezonie z dnia na dzień mój JD zaczął bardzo ciężko zapalać trzeba kręcić 10 minut rozrusznikiem. Może zaworki zwrotne w pompce paliwowej szlak wziął??? Prosze o rade, bede wdzięczny! <_<

Opublikowano
Mam problemik z odpowietrzeniem pompy wtryskowej w jelonku 1055 z pompką elektryczną zasilania paliwa ze zbiornika. Poradźcie jak to zrobić....

jesli to nie jest zaden wynalazek tylko typowa szóstka JD (bo nie wiem jaki tam jest) to najpierw trzeba odpowietrzyc filtr (pompowac pompką az powietrze wypchnie) a pozniej odkręcic jeden albo dwa przewody do wtryskiwaczy i podpompowac znowu i zapalac powinien zapalic na 4 i wypchnąc powietrze i pozniej zaraz zakręcic te 2 zeby chodził normalnie na 6 cyl.... my tak w 6800 robilismy z elektryczna pompką i zapalił...

Opublikowano

Dzięki spróbuje. No tak typowa 6-stka.Filtr odpowietrzyłem co prawda widac tam mały pęcheżyk powietrza bo jest szklana obudowa ale nie da sie go "wygonić"-próbowałem kilka razy. Ale ta pompa to niezły wynalazek nie ma to jak w Bizonku dwie śrubki w pompie i pompu pompu. A może lepiej odkręcić przewód nadmiaru pompy tylko ???

 

Zrobilem jak mówiłeś. Sukces.... Dzięks

Opublikowano

<_< nie ma sprawy <_< to jest typowa pompa tylko ze rotacyjna to jest troche inna jej obsługa... oczywiscie mozna ja odpowietrzyc odkręcając srubki, ale efekty nie zawsze sa pozytywne a i trzeba dobrze dokładnie wypchnąc całe powietrze z niej a to długo trwa...

Opublikowano

To ciekawe czemu ty nie masz, a ja mam :D , a ile masz tych tabliczek bo powinny być dwie z rokiem prod., ciężarem kombajnu i pojemnościa zbiornika i druga to Product Indentification Number obie są na pomoście po lewej stronie patrząc od przodu. A na ramie powinno być przy lewym kole no i felgi jeszcze sprawdż :D

Ps. A masz do niego orginalny podręcznik techniczny, bo ja mam i tam są wszystkie numery wpisane wraz z pobytami serwisu.

Opublikowano
To ciekawe czemu ty nie masz, a ja mam :P , a ile masz tych tabliczek bo powinny być dwie z rokiem prod., ciężarem kombajnu i pojemnościa zbiornika i druga to Product Indentification Number obie są na pomoście po lewej stronie patrząc od przodu. A na ramie powinno być przy lewym kole no i felgi jeszcze sprawdż :D

Ps. A masz do niego orginalny podręcznik techniczny, bo ja mam i tam są wszystkie numery wpisane wraz z pobytami serwisu.

 

 

 

Zobacz Fotkę oto link: http://s4.zapodaj.net/49675068.jpg.html

 

Jest na niej taka rubryka jak "Baujahr" - czyli po niemiecku rok prod. no i nie ma niestety śladu numeratora....

Podejrzewam że przyczyna jest prosta a mianowicie chodzi o to że przy produkcji maszyn rolniczych pod koniec roku kalendarzowego nie wybija sie roku produkcji ponieważ maszyna może już się nie sprzedać w bieżącym roku tylko będzie stała np. na placu do następnego roku... a jak przyszło do sprzedaży to pewno zapomnieli wybić...

Pracuję w dużej firmie produkującej prasy rolujące i kiedyś zajmowałem się wybijaniem tabliczek znamionowych i problem ten był rozwiązywany w taki sposób jak opisałem. Maszyny stały na placu nawet 2 lata a później podmalowali wybili rok i szla jako nowa.

 

A jeśli chodzi o podręcznik to coś mam tylko mi zamókł no i nie wiele można odczytać.

Będę musiał poszukać na ramie i na feldze.

Opublikowano
Wiem, że były tematy o poszczegolnych kombajnach, ale myślę, że warto założyc taki temat aby wszystko było zebrane w jednym miejscu. Wpisujcie tutaj swoje problemy opinie o poszczególnych modelach itp.

 

Sam zastanawiam się nad kombajnem z takiej serii, najbardziej podoba mi się 975. Jak sie sprawuje ??

 

Witam potrzebuję pomocy. Problem dotyczy kombajnu zbożowego JOHN DEERE 975. Szukam sprawnego silnika za rozsądną cenę tzn.6000zł do tej maszyny. Oryginalny 150 konny z turbo pokazał kopyto- pękł blok. Może ktoś z obecnych wie czy będzie pasował do niego silnik od ciągnika JD 4955. A może inny. Po 05.07.2008 jadę z odkręconą przystawką od mojego zobaczyć czy istnieje możliwość dopasowania tego od ciągnika. Przepraszam jeśli zrobiłem coś nie tak jak należy na tym forum nie mam czasu zagłębiać się akurat w ten temat. Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v