johndeere975

Members
  • Ilość treści

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O johndeere975

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 28.02.1983

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Zachodniopomorskie

Ostatnio na profilu byli

2064 wyświetleń profilu
  1. Obroty silnika wziąłem z czujnika na kole zamachowym. Renault 155.54.
  2. Odkopuje temat. Czujnik temperatury pasuje czeski od C-385 gwint m14x1,5 zarówno w Renault jak i Ursus. Rezystancja bardzo zbliżona, tak że wskazania temperatury prawidłowe. Jedyne co trzeba przerobić to założyć oczko elektryczne pod czujnik C-385 by dać masę na kolektor (dospawać śrubkę do kolektora wodnego) , bo kolektor nie jest zmasowany (jest na gumowych wężach). Jeden Przewód na czujnik, drugi masa na oczko elektryczne (dospawaną śrubkę) - działa, sprawdzone. Przed montażem wrzuciłem podłączony czujnik 385 do wody ok 100 st. C wskazówka poszła na sam koniec białego pola. Proponuję też tak zrobić by sprawdzić wskazania przy ok 100 st. C. bo czujnik czujnikowi nie równy nawet jak dwa od C-385.
  3. Podłączenie licznika Jaeger Acet. Zamiana kabli przy prędkości i obrotach u mnie nie miała znaczenia. Uważać tylko na zasilanie i masę pierwsze piny z lewej. Podłączyłem bezpośrednio od czujników do zegara - prędkość i obroty pokazuje.
  4. Faktycznie może być RAU zaraz zadzwonię i spytam o czasze.
  5. Ślęża, ale to nie jest oryginalna pompa. Mam drugą P-120. Tą chcę zrobić na zapas.
  6. Nie monsun ma ok 110 mm. Dzwoniłem do MIZAR.
  7. Witam. Zakładam nowy temat ponieważ nie mogę nigdzie znaleźć informacji na temat pompy umieszczonej na zdjęciach. Muszę w niej wymienić czaszę która ma ok. 130mm średnicy, a nie mogę jej nigdzie znaleźć w sklepach. Przez internet znajdę jak będę wiedział co to za pompa. Nie mam na niej żadnej tabliczki. Może ktoś z forumowiczów taką posiada. Z góry dziękuję.
  8. Dzięki, miałem z tym niezłego rebusa. Gdzie znajduje się czujnik od kontrolki pierwszej z prawej, i dlaczego mam dwa włączniki wycieraczek, chodzi o spryskiwacz? Chciałem podłączyć czujnik od hamulca ręcznego i jak ściągnąłem peszel z kabla to okazało się że porozrywane kable od hamulca ręcznego, sprzęgła wałka wom, blokady mostu, generalnie kipisz, który był dobrze ukryty. Czy posiada ktoś schemat, bym mógł to szybko naprawić. Nawet opis forumowicza który przerabiał ten temat pewnie coś by mi wyjaśnił.
  9. Witam. Kupiłem Renault 155.54 z 1999r. i mam parę pytań. 1. Znalazłem nie podłączony czujnik na pierwszym zdjęciu, znajduje się on z prawej strony pod rozdzielaczem w górnej części skrzyni biegów. Zdjęcie pierwsze.drugie 2. Od czego ten elektrozawór. Przed lewą zwolnicą. Zdjęcie trzecie. 3. Czy ten elektrozawór jest od przedniego napędu przy przystawce. Zdjęcie czwarte. Posiada może ktoś instrukcję katalog części schemat instalacji do tej maszyny, chętnie bym kupił.
  10. Oglądałem trzy 155.54 i w dwóch była rzędowa. Mówicie że powinny być rotacyjne? Nad tą 133.54 zastanawiam się jeszcze, ale chyba ją odpuszczę,
  11. Zastanawiam się czy numery z tabliczki znamionowej na silniku coś by wyjaśniły jeżeli chodzi o moc. Jaką pompę paliwa macie w 133 54- tutaj jest rotacyjna.
  12. Nie mam tego numeru, musiałbym zadzwonić do właściciela. Zanim zobaczyłem dowód rejestracyjny, zwróciłem uwagę że nie wkręca się na obroty tak jak 155.54, różnica była dość zauważalna, tylko tam jest jeszcze turbina a w tej nie ma. Ten numer seryjny z ramy powinien być w dowodzie? Zadzwonię jutro właściciel poda numer.
  13. Witam. Oglądałem dzisiaj Renault 133.54 powinien mieć ok 123 KM, wszystko było ok., miałem go kupić- do momentu jak zobaczyłem dowód rejestracyjny. Napisane było, że ciągnik ma 69KW tj. po przeliczeniu wychodzi ok. 94 KM. Jak myślicie jak to możliwe, wymieniony silnik, błąd przy pierwszym przeglądzie, czy jakieś inne pomysły? Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia mocy tego ciągnika, nie wiem z tabliczki znamionowej. Zależy mi by miał co najmniej 120 KM, a tu taki numer.
  14. Nie zgodzę się z tym ważeniem samochodu ostatnio tak zrobiłem i na wadze ogólnej wyszło 100kg różnicy z tym co ważone było osobno na samochodzie kupującego (nie muszę dodawać że na moją niekorzyść) I co wtedy? Zganiać 9 byków i gonić oszusta, czy dogadywać. Wyszło tak że podzieliliśmy różnicę na pół, ale to i tak ok 400 stów w plecy. Płacił najlepiej więc generalnie straty wielkiej nie było, wyszło tak jakby zaplacił normalnie jak inni w okolicy, ale dzięki temu to właśnie on kupił a nie inni. Jak ważę każdego z osobna i jest powyżej 3 4 kilo różnicy to zapala mi się kontrolka i w kazdej chwili można przerwać zaladunek.
  15. Byki M/M 7.5 brutto waga od 700 do 870 brutto. Zachodniopomorskie. Mam swoją wagę i coraz mniejsze zainteresowanie kupców. Parę razy wagę stawiałem przed oborę po uzgodnieniu ceny, to teraz jakoś dziwnie mało proponują już przez telefon.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj