Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chłodnica oczywiście dolna część, duży korek od zewnątrz na klucz 19, jeśli nie ma to zwal przewód

silnik w okolicach pompy paliwowej, czyli od strony zbiornika zbożowego

co do pojemności strzelam że w przedziale 15-20l

Opublikowano

Wiecie może czy John Deere 935 da się kosić rzepak, ma on dość wąską gardziel i bęben czy nie zapycha się ? Ktoś ma doświadczenie z tym kombajnem bo myślę o zakupie na małe gospodarstwo.

Opublikowano (edytowane)

John deere 1065 mam problem z paliwem pompa sprawdzona pompki zasilajace tez zbiorniczek odpowiedzialny za przelew tez filtry nowe wtryski nowe glowica po regeneracji a ciagle dostaje jakby za malo paliwa nierowno chodzi brak mu mocy jak podlacze bezposrednio pod pompe banke to na ile taka banka powinna wystarczyc i ile powinno iść przelewem bo wedlug mnie 300ml przez 10mib to mało. Jak zwiększyć dawke paliwa w kombajnie 1065

Edytowane przez lukasz2207
Opublikowano (edytowane)

A ustawienie pompy, kąt wtrysku dobry? 

To co piszesz może być późny zaplon czyli jak kto woli w dieslu wtrysk paliwa. 

Ps. Ten kto robił Ci pompę powinien ją sprawdzić czy dobrze daje dawkę, dawki się nie podnosi ot tak bo się wydaje że mało paliwa jest. 

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano (edytowane)

Panowie jaka powinna być szczelina klepiska na max podciagnietym ? 

Bo u mnie jak podciagne na max to na wlocie mam 20mm a na wylocie 4mm , dlatego muszę przestawić , nie wiem co kosił poprzedni właściciel że jest taka różnica między wlotem i wylotem ? 

Chodzi o John Deere 1075

 

Edytowane przez zdzichu124
Opublikowano

A to Ty nie wiesz ,że powinna różnica być między wlotem i wylotem??

Nie podpowiem Ci ile dokładnie powinieneś tam mieć ale na pewno różnica być musi. Choć jeśli nikt nie grzebał to pewnie masz dobrze.

Opublikowano
15 godzin temu, zdzichu124 napisał:

Panowie jaka powinna być szczelina klepiska na max podciagnietym ? 

Bo u mnie jak podciagne na max to na wlocie mam 20mm a na wylocie 4mm , dlatego muszę przestawić , nie wiem co kosił poprzedni właściciel że jest taka różnica między wlotem i wylotem ? 

Chodzi o John Deere 1075

 

Z klepiskiem to na odwrót jak z babą.  Najpierw luźno później ciasno zupełnie na odwrót kłosa młóci niż baba.

Opublikowano

Wiem oczywiście , że musi być więcej na wlocie i mniej na wylocie , ale chodzi mi właśnie o wartości jakie macie ustawione u siebie dla zbóż ;) Jeśli ktoś byłby łaskaw zmierzyć szczelinę u siebie i podpowiedzieć to byłbym wdzięczny ;)

Opublikowano

U mnie w 1065 na wlocie mam 25mm na wylocie14mm wszystko ładnie wymłaca. Oczywiscie duzo zalezy od stanu cepow i klepiska jak pogiete i zurzyte to trzeba mocniej docisnąć.

Opublikowano

Potrzebuję chłodnicę do JD 952, ma ktoś namiary na miejsca w dolnośląskim, lubuskim lub wielkopolskim gdzie taką mogę dostać??? Ewentualnie gdzieś w Polsce skąd wysyłają kurierem?

Opublikowano

Właśnie ryję w olx i znalazłem to ogłoszenie, jutro zadzwonię. Dzięki

Opublikowano

Panowie ma ktoś opis bezpieczników do Johna 1075 ? Chodzi o bezpiecznik od klimy. Przestała mi chodzić klimatyzacja ponieważ nie dochodzi prąd na sprężarkę , jak podam plus na krótko do sprężarki do wszystko działa i klima ładnie chłodzi ale włącznikiem w kabinie nie mogę załączyć . Włącznik sprawny i czujniki ciśnienia sprawne , nie dochodzi prąd do włącznika i nie podaje go wtedy dalej na sprężarkę . Ma ktoś może jakis schemat albo wie co to może być ?

Opublikowano (edytowane)

Może Ci ktoś schemat da, ja nie mam ale z doświadczenia doradzę, że lepiej pomału idź po kablu który ma być zasilony i dojdziesz gdzie przerwa. 

Czasem trochę schodzi z zlokalizowaniem ale pomału, znajdź dobrze kolor weź miernik i przepatrz tak. 

Skoro piszesz że wszystko inne dobre to masz tylko jedną możliwość. Przerwa na kablu itp

Ewentualnie podaj napięcie z innego bezpiecznika tylko nie przeciaż za bardzo żebyś nie upalił gniazda albo nie daj Boże kombajnu. 

Przez żniwa przerobisz a potem sobie poszukasz jak powinno być. 

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano
Witam. W moim JD 1075 podczas otwierania rury bardzo mocno skacze, gdy dodam więcej gazu, rura mniej podskakuje, ale problem i tak nie znika. Podczas składania rury wszystko pracuje dobrze. Jaka może być przyczyna?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v