abuk14

John Deere seria 9xx i 10xx

Polecane posty

fulton    6

Jak sprawdzić stan łożysk na ślimaku w hedrze bo wydaje mi się ze cos może być nie tak i jaki powinien być naciąg lancow na pochylym w 955?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Z ciągnij łańcuch z napędu ślimaka, a następnie nawiń spory kawał sznurka (najlepiej w okolicach palców ślimaka) na ślimak , energicznie pociągnij za sznur aby ślimak dostał sporych obrotów , to pozwoli na potencjalne usłyszenia uszkodzonego łożyska.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

S-Piotr    57

W moim niemcy polegli przy rewersie i wywali go i mam zwykłe tarczowe.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafto    29

Koledzy na jakiej wysokości od podłogi powinien być ślimak ??? Chodzi mi o ślimak w hederze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek83    14

wymienilem pas jezdny gorny w jd 955 , pas i kolo pasowe przyspieszacza sie mocno nagrzewa, co moze byc tego przeczynom ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    834

przy korku zbiorniczka powinien być


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

I nie będzie , bo w zbiorniku jest taka wygięta blaszka jak na niej pokaże się olej to jest stan. patrz przez korek wlewu.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

witam

chciałem zapytać o ostojnik paliwa który jest przy zbiorniku ,ma on jakiś wkład  wymienny czy sitko tam jest jakieś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykjd    6

U mnie w 1075 jest sitko, kiedys sie pytalem bo chcialem zmienic i nie moglem nigdzie dostac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAUTER    19

Co może być przyczyną grzania się tuleji gumowych z obrazka pod numerem 3 ?.Ale tylko tych dolnych górne się nie grzeją.Ośka nr 4 jest tak gorąca aż parzy i tulejka po przegrzaniu robi się klejąca i nadaję się do wyrzucenie.Tulejki oryginały.

Edytowano przez SAUTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam co może być przyczyną teho że nie odpala kombajn ? z rozrusznika słychać takie "pykanie" miał ktoś taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    834

elektrowłącznik, szczotki, ogólnie rozrusznik na stół do przeglądu i regeneracji


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    57

Rozrusznik po dwóch remontach i dalej pyka i łapie jak mu się chce , potrafi dopiero za piątym naciśnięciu startera . 


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spartaks    0

witam

ma ktoś jakiś sposób na linkę sprzęgła w jd serja 900 (935), bo kupiłem linkę i po założeniu słabo sprzęgło działa, czasem wogule a pedel nie wraca spowrotem do góry, po prostu ten pancerz się zaciska i linka w nim nie pracuje prawidłowo. Ktoś ma na to jakiś patent ? bo podobno na 100 tych linek były tylko 3 reklamacje więc nie wiem jakim cudem u innych to działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    834

witam

ma ktoś jakiś sposób na linkę sprzęgła w jd serja 900 (935), bo kupiłem linkę i po założeniu słabo sprzęgło działa, czasem wogule a pedel nie wraca spowrotem do góry, po prostu ten pancerz się zaciska i linka w nim nie pracuje prawidłowo. Ktoś ma na to jakiś patent ? bo podobno na 100 tych linek były tylko 3 reklamacje więc nie wiem jakim cudem u innych to działa.

 

sam walczyłem z tym w tamtym roku, skończyło się na spawaniu ucha do pręta i zaplątaniu linki

nowe jak wspomniałeś ściska pancerz, tandeta i nie wierzę że ktoś na tym jeździ

masz do wyboru zakucie nowej na starym pancerzu lub zakup oryginału, choć trochę boli, bo koszt to 1400zł

jako ciekawostkę mogę dodać że linka hamulca ręcznego może być taka sama, przynajmniej w 1042 tak jest


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spartaks    0

niestety oryginału to już dawno niema, poprzedni właściciel uśmiercił i założył jakiś zmiennik dorabiany gdzieś w jakimś zakładzie, nawet dobrze to działało chociaż trochę zgrzytu było. dzwoniłem do serwisu JD i powiedzieli że nowa linka 400zł i obawiam się, że będzie to samo badziewie co jak kupiłem, czyli z tym zgniatającym się pancerzem. Zastanawiam się czy nie przedłożyć tej dźwigni przy sprzęgle (obok skrzyni)  to wtedy będzie potrzebna mniejsza siła aby pociągnąć przedłużone ramie lub nałożyć tą linkę na jakaś rolkę aby była sztywna, tylko czy wtedy będzie pracować w środku pancerza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    834

to szukaj po złomach pancerza na dawcę

nie możliwe aby ori linka kosztowała 400zł, w tamtym roku gravit lublin miał za 1400 i na prawdę widać różnicę w jakości materiału


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
spartaks    0

no i udało się linka za 82 zł działa jak tralala

nie rozumiem po co to tak spierniczyli skoro dało się to zrobić normalnie :)

jakby ktoś miał kiedyś dylemat czy kupować linkę za 1500 lub 400zł to powiem brać pierwsza lepszą za te 80zł i będzie git tylko trzeba przedłożyć to ramie co wychodzi ze skrzyni aby była dłuższa dźwignia przez co potrzeba mniejszej siły do jej pociągnięcia (wystarczy kawałek płaskownika ja to przedłużyłem o 100%) linkę puściłem starym otworem w ramie, pasuje to jeszcze przesunąć aby linka i rama tworzyła kąt prosty bo tak to może się wytrzeć, (tylko już wczoraj nie miałem czasu wiercić otwór bliżej gardzieli).

ps. jak popatrzyłem na ceny z gravit lublin to ręce mi opadły, jakbym je znał wcześniej to dwa razy bym się zastanowił nad kupnem JD, tyle dobrego że się nie rzuciłem na duży kombajnik tylko skromny 935 bo ceny do niego o połowę niższe niż tych większych.

 

jak ktoś zastosuje "mój" patent to piwo dla mnie   oO

 

 

a kolega od tego pykajcego rozrusznika to kiedyś tak miałem w pojeździe który miał świece żarowe (które jeszcze się dogrzewają przez 5 minut po odpaleniu i pobierają prąd wyczerpując akumulator) i jak był słaby aku to potem tak pykał, poprostu był za słaby alternator, najlepiej miernik do łapy i sprawdzić ładowanie.

Edytowano przez spartaks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez dawcioo
      Gdzie w john deere 7600 sprawdza sie motogodziny??
    • Przez venom
      Jak odpowietrzyć układ hydrauliczny - pompa podnośnikowa i układ kierowniczy? John Deere 2140, 1981 r. bez przedniego napędu.
    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez adamek19888
      Mam problem! Kupiłem teraz john deere 2058 ale jest problem z włączeniem hederu i młocarni, nieraz wszystko chodzi ok a nieraz jezeli właczam to nie działa, raz heder podnosi sie i opuszcza a raz sie zatnie i też nic nie działa! nie wiem co moze byc przyczyna! Jeśli moze ktoś mi pomóc to prosze o podpowiedz! z góry Dzięki!! :rolleyes:
    • Przez JohnDeere1075
      Witam. Mam problem z wysuwaniem i zsuwaniem motowideł. Prawdopodobnie zapowietrzył się układ. W jaki sposób można go odpowietrzyć? Zwykłe popuszczenie sróby nie wystarcza bo siłowniki są połączone krzyżowo. POMÓŻCIE BO SEZON NIEDŁUGO CZAS ZACZĄĆ A TU KOMBAJN NIE SPRAWNY.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj