Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Podkład Dekoral, a nawierzchniowa Renolak.

Opublikowano

Podkład tlenkowy może być śnieżka a farba zależy do jakiej maszyny? Ja rozsiewacz malowałem Hamerajdem i jak narazie ok. Tylko trzeba malować w kilku warstwach. Znajomy lakiernik podpowiadał mi żeby nakładać conajmniej 2 warstwy a najlepiej 3. Pierwsze 2 tak do połowy wyschnięcia a 3 na całkiem wyschniętą :) Teraz tak będę praktykował na ciągniku zobaczymy jaki efekt ;)

Opublikowano

Hemeraid mam na opryskiwaczu a na rozsiewaczu nawozów dwuskladnikowa poliuretanową, bardzo droga farba ale dobra. Tylko nie pamiętam jaka dokładnie bo są ich różne rodzaje. Są tez odporne na chemikalia :)

Opublikowano

Panowie każdy lakier i podkład powinien być rozcięczany odpowiednim rozcieńczalnikiem, a Nitro niby jest uniwersalne i lakiernicy go używaja jednak w porządnych mieszalniach do każdego dobranego koloru dodają rozpuszczalink. Kolega zajmuje się tym na codzień i mówi to samo! Co do śnieżki ja malowałem już kilka rzeczy i jak narazie ok ;)

Opublikowano

A najciekawsze jest to że podkład z śnieżki rozcięcza się zwykłą benzyną, sąsiad przy mnie wlał i rozcieczył się, byłem w szoku, a to nie ma prawa się robić.

Malowałem kiedyś bramkę chlorokauczukiem, miałem z śnieżki i Nobilesu, Brakło mi nobilesu to wlałem śnieżkę i wszystko się zważyło, musiałem piaskować i jeszcze raz malować.

To samo teściu miał ze ścianami w domu, były malowane śnieżką, po 5 latach pomalowali dekoralem i wszystko zaczęło się łuszczyć i odchodzić. Musieli drapać, szpachlować i od nowa malować.

Opublikowano

Byle co mozna pomalować i byle czym :D .

Ale tak jak ciagnik to warto pójść do specjalistycznego sklepu i kupić cos dobrego. Ja ciagnik malowałem aktylem + utwardzacz . Tak samo w takim sklepie dobiora odpowiedni podkład zeby nie było później żadnych problemów. A na pewno warto wydać troche wiecej bo efekt jest zupelnie inny niż jakaś śnieżka czy inny wynalazek , tym bardziej że maluje sie raz na jakis czas a jak ktoś spierdzieli to musi później na to patrzeć :D

Opublikowano

Może i było ale chodzi mi o lakier który ładnie kryje i wygląda jak orginal:P dlatego pytam fachowców którzy mieli styczność z takimi lakierami. Nie chodzi mi o malowanie Ursusów lecz nowsze ciągniki. Po co mam dobierać lakier jak mogę kupić w sklepie.

Opublikowano

nowe samochody są malowane farbami wodnymi, ciągniki to nie wiem ale kto maluje po raz kolejny nowy ciągnik a stary jak dobrze przygotujesz do malowania to akrylową farbą i podkładem 10 lat będzie się ślinił jak psu jajca

Opublikowano

Przyłączam się do pytania...

Jaka firma akrylowego będzie dobra do malowania c-360?

Novol, profix, nobiles, a może jeszcze inna? Pytanie do osób, które już malowały swoje maszyny akrylem i mogą podzielić się swoim doświadczeniem..

Opublikowano

Ja starego Deutz'a malowałam lakierami Pollak. Akrylami też... ale głównie poliuretanami ze względu na odporność na uderzenia, zależy jaki element.

Zdjęcia przed i po:

IMG_0001.JPGIMG_2018.JPG

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rekin19k
      Witam,
       
       
    • Przez StasiekPlewko
      Cześć, temat przewija się cały czas ale jako że zaczął się sezon na OWIUR w 18r leci pytanie do was - Gdzie można znaleźć dużo testów z poprzednich lat z Produkcji Roślinnej lub ewentualnie od kogo, na co zwracać uwagę, co powtarza się w testach na okręgówce i w eliminacjach szkolnych - DZIĘKI
    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka chciałbym się zapytać jak sie zabrać za pomalowanie takich plastików
      https://zapodaj.net/f270b95795aa8.jpg.html
      https://zapodaj.net/ee40f1eec4126.jpg.html
      https://zapodaj.net/5af9e6c035778.jpg.html
      Maska i błotniki straciły kolor po około 4 latach od zakupu
      Jaki rodzaj farby kupić bo w sumie nw co to za materiał  i jaki lakier 
      I ostatnie pytanie na to pęknięcie na błotniku wystarczy Żywica App i mata ?? 
      Wiem że może głupie pytanie ale jestem zielony w tym temacie
      Z góry dzięki za odp
       
    • Przez Theprzemo205
      Witam chciałbym pomalować swoją c 355 tak jak na tym zdjęciu. szukałem ale nie mogę znalezć numeru ral. Głównie chodzi mi o ten żółty. Może ktoś pomoże.

    • Przez tomek15h
      ARION 440 
       
      1. Konstrukcja Specjalistyczna budowa w oparciu o samonosny element konsktrukcyjny. Stanowiacy jendoczesnie miske olejowa silnika. Zapewnia rozkład masy 50/50, mały promien skretu, co przekłada sie na doskonałe własciwosci uciagowe. Prostota obsługi, łatwy dostep do codziennych punktów konserwacji poprzez uchylane chłodnice czynia ciagnik uzytecznym i przyjaznym. 2. Silnik FPT poj. 4,5l., 4 cylindrowy o mocy maksymalnej 120 KM (wg ECE-R120), Stage IV, cała moc dostepna zawsze dla kazdego rodzaju prac, Intercooler, Common Rail, 4 zawory na cylinder, układ AdBlue, wentylator Visco, wysoki moment obrotowy dostepny od niskich obrotów silnika. 3. Przekładnia Liczba przełozen 16/16 z dobrym pokryciem w głównym zakresie roboczym. 4 biegi pod obciazeniem oraz 4 zakresy przełaczane elektronicznie, chłodzone olejem wielotarczowe sprzegło przekładni i WOM, przełaczanie zarzadzania miedzy polem a droga, automatyka zarzadzania blokady mechanizmu róznicowego tylnej osi oraz napedu na 4 koła. Predkosc maksymalna 40 km/h 4. WOM sterowanie elektrohydrauliczne, w tym wybór predkosci; właczniki na obu błotnikach kół tylnych, wolne koło czopu WOM - umozliwia swobodne obracanie reka. 5. Podnosnik tylny Elektroniczna regulacja podnosnika – funkcja bezpieczenstwa STOP, amortyzacja wstrzasów, szybkie opadanie, sterowanie z obydwu błotników. udzwig max. 5,750kg, udzwig poprzez cały zakres wg OECD 4,160kg. 6. Kabina 6 słupkowa z unikalna, wygieta tylna szyba, o bardzo dobrej widocznosci, regulowany podłokietnik, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach wraz z deska rozdzielcza, samo-wyłaczajace sie kierunkowskazy, siedzenie instruktora, praktyczne schowki, wycieraczka tylnej szyby. -Os PROACTIV (OC) - Obrotowe błotniki 470mm - Zaczep transportowy automatyczny 44/38 - WOM 540/540ECO/1000 - Układ hydrauliczny pompa osiowo-tłoczkowa (LS) 110l/min - Klimatyzacja manualna - Siedzenie pneumatyczne Grammer - CIS komputer pokładowy z kolorowym wyswietlaczem - Hamulce pneumatyczne 2 obwodowe  - Włacznik akumulatora - Pamiec obrotów silnika i bieg uwrociowy  - Przekładnia bez biegów pełzajacych  - 40 km/h Standard - Czop WOM 1"3/8 6 wpustów  - Sterowanie zewnetrzne WOM  - 4 elektro-zawory  - Dzojstik ElectroPilot  - Wycieraczka tylnej szyby  - 2 lusterka szerokokatne  - Siedzenie pasazera  - Przygotowanie pod radio - 6T tylny podnosnik  - Dolne ramiona kat. 3  - 2 mechaniczne stabilizatory  - Ciegło górne hakowe kat.3/2  - Długie szyny zaczepu transportowego  - Dolny zaczep rolniczy  - Dodatkowe kule kat. 3/2  - Swiatła do jazdy po drogach + 2 swiatła robocze w masce  - W dachu kabiny reflektory robocze 2 z przodu + 2 z tyłu  - Zapalniczka bez popielniczki - 1 lewe swiatło ostrzegawcze  - 540/65 R38 opony standard / felgi stałe  - 440/65-R28 opony standard / felgi stałe  - Skrzynka narzedziowa - Alternator 200A/h 0 PLN 
       
      Cena netto 245 000,00 zł, cena brutto 301 350,00 zł, VAT 56 350,00 zł  .Oferta ważna do końca grudnia 2018.
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v