Polecane posty

Theprzemo205    24

Witam chciałbym pomalować swoją c 355 tak jak na tym zdjęciu. szukałem ale nie mogę znalezć numeru ral. Głównie chodzi mi o ten żółty. Może ktoś pomoże.

h8J5sY0.jpg

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus355m    41
To jest jasny orzech pasuje prawie idealnie jesli sie go dobrze zmiesza z utwardzaczem i rozcienczalnikiem. Wiem bo maluje ludzią ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
1 godzinę temu, Theprzemo205 napisał:

Witam chciałbym pomalować swoją c 355 tak jak na tym zdjęciu. szukałem ale nie mogę znalezć numeru ral. Głównie chodzi mi o ten żółty. Może ktoś pomoże.

h8J5sY0.jpg

Ach te czasy kiedy ursus pachniał nowym świeżym lakierem :)

szkoda ze to nie moje czasy , dobrze że takie archiwa zdj są 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Odcień malowanych blach w ursusach zmieniał się jak to kiedyś , mieszali co było. . Bardzo zbliżony odcień ma autorenolak F-208 z Nobilesa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Żaden jasny orzech, F-208 jest blisko zdejmij tabliczkę znamionową to będziesz miał lakier do dobrania.Tamty co odnawiał c355 nikomu nie poda symbol żółtego i dobrze bo by ktoś mógł zaraz zarobić na tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
2 godziny temu, Adi96 napisał:

Żaden jasny orzech, F-208 jest blisko zdejmij tabliczkę znamionową to będziesz miał lakier do dobrania.Tamty co odnawiał c355 nikomu nie poda symbol żółtego i dobrze bo by ktoś mógł zaraz zarobić na tym.

Ten gość co odnawial te c355 to z mojego województwa ... niby wszystko fajnie odmalowane ale te budy stare i tak kopca te silniki jak parowozy 

Edytowano przez mf362

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj