Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a gdzie się wpiąć z przewodem i jaki tam jest gwint?
Odgrzewam temat bo spadło mi na granicę zieleń i czerwień. Albo elektryka (tym razem wątpię) albo to co opisywane wyżej (czujnik lub coś w misce przy zasilaniu pompy ew. zawór mógł się zawiesić w filtrze bo to jest wersja z filtrem wkręcanym-puszkowym a nie odśrodkowym).
Chcę zrobić tak jak mam w C330 że jest czujnik fabryczny + zegar na przewodzie, zegar sobie ogarnę, kwestia gdzie się wpiąć i czym (jakiś gotowy patent) żeby pozostał oryginalny czujnik i dodatkowo zegar do kabiny podciągnąć.

pacjent MTZ 952.3 rok 2010.

Opublikowano (edytowane)

temat częściowo rozwiązany - wpiąć się można w m. czujnika zaniku ciśnienia zamiast tego większego co służy do podawania jakie jest ciśnienie.
Wpinać się zwykłym wężykiem od t25 i jest szczelne a z drugiej strony króciec i zegar. Tam jest gwint 10x1 ale czujnik ma chyba ciut stożkowy bo przy zwykłym żadną podkładką się nie uszczelni od strony korpusu (stąd jakiś przewód od t25-kolorowy w opasaniu pseudometalowym).

Niestety musiałem szukać powodu spadku ciśnienia bo na zimnym 2atm to nie ciśnienie. Odkręcony filtr oleju a tam śruba na którą się go wkręca (a zarazem trzyma wymiennik ciepła/chłodniczkę) jest luźna. Dokręcono. Nowy filtr i jest ciśnienie jakie ma być. Jeszcze z 50 godzin i tak wymiana oleju+filtr.

Edytowane przez Nikita_Bennet
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krystianoo92
      Witam kupiłem nie dawno John deere 6920s  i gdy robię coś na górach dość dużych to zaczyna pokazywać komunikat o niskim ciśnieniu oleju przekładniowego.
       
      Może ktoś spotkał się z czymś takim?
    • Przez Nightdevil
      Witam 
       MF3070

      Zwiększa mi się stan oleju w silniku... pompka zasilająca zmieniona , świeca płomieniowa także 
      czy kolejny krok wyjęcie pompy i regeneracja (dosyć droga)  czy jakieś jeszcze opcje są ? 
      po dniu pracy olej na miarce zwiększył sie od minimum do 1cm ponad MAX, ciagnik nie dymi , nie odczułem zmiany siły .
    • Przez antoniekek
      Witajcie, postawiłem na noc  ciagnik Renault  651 na delikatnym spadzie terenu. Przodem niżej.
      Rano pod ciągnikiem była plama oleju, kapie po zawleczce za misą olejowa tak jakby pod  sprzęgłem, tak jak na zdjęciach. Pierwszy raz widzę tam olej. Jakieś pomysły jaka może być przyczyna wycieku? Po przestawieniu ciągnika na równy teren kąpanie ustało.


    • Przez center
      Hey,
      Kto mi podpowie skąd ten wyciek w zetorze 7211?  czy to olej czy płyn ? pod ciągnikiem na kapane.  Ubywa mi płynu hamulcowego ale prawy cylinderek nowy i przewód reszta sucho, lewy przewód suchy... Pod spodem  prawa strona skrzyni mokra i spód. miedzy mostem a skrzynią.. z góry dekiel suchy, tylko dołek  przy dźwigniach terenowe szosowe mokry. Czy może to cieknąć z dźwigienek bo jest na nich luz ?
       
      Pozdrawiam!




    • Przez kamil5421
      Witam. Potrzebuje informacji ile Oleju wchodzi do silnika w Ciągniku Claas Ares 836 z 2005r . silnik Jonh Deere  model 6068
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v