Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.

Proszę o pomoc!!! :P

Opublikowano

a tlok i cylinder wymieniales. ja tak mialem w 360 3p jak sie nagrzal olej to podniusl i nic nie ptrzymal zaraz opadalo, wymienilem tlok(wszyskie uszczelki) i cylinder i jest ok.

Opublikowano

Nie patrzyłem bo dzisiaj sie tak porobiło jak kończyłem orać jak 2 poniedzialek będę jechał bronować to zobaczę czy na zimnym sie tak też dzieje

Opublikowano

Pompa nie ma nic do opadania, jeśli podnosi to pompa dobra.

 

wg. mnie Cylinder-tłok albo rozdzielacz albo jakaś nieszczelność po drodze. Mój ma prawie trzydzieści lat i poza kilkoma pompami w hydraulice wszystko oryginalne.a i jeszcze zawór przeciążeniowy skręcony :P

Opublikowano

czy dobrze podnosi????? np pług do góry???? jesli tak to stawiam na rozdzielacz....

 

generalnie warto sprawdzić czy olej w skrzyni nie masz spieniony oraz filtr......z boku moze być zgnieciony ale to działo by się w trakcie podnoszenia-powolne podnoszenie........

 

Tłoku i cylindra nie wymieniałem ale jak tata rozbierał to mówił ze w jakimś zaworze sprężynka jest pęknięta ale to chyba nie to.
...jak juz tyle było zrobione trzeba było wymienić przynajmniej pierscienie ( nie zaszkodziłoby razem z tłokiem) a wiesz dlaczego ...bo to trochę roboty jest ze zdejmowaniem...w 2 osoby bo w jednego to lipa...oraz to ze podczas zakładania mozna krzywo nałożyć korpus podnośnika-uszkodzenie oringiu w bloku -wpust kolankowy z pompy.

 

 

jak olej jest nie spieniony to nie jest to sprawa oleju-poziomu

-spieniony efekt spręzynowania góra dół podnośnika -uszkodzony oring

Opublikowano

@rafiii dobrze pisze,ja jak orałem 360 to napoczatku fajnie podnosił,a pozniej strasznie powoli trzeba było chwile poczekac aż pług dzwignie wkurzające to jest,koles gadał że chyba za mało oleju i to przez to

Opublikowano

U mnie jest tak że jak jest jak sie ciapka zaraz odpali to muszę jakieś 30 sek czekać aż zacznie podnosić (wina jest na pewno niskiego poziomu oleju a i być może pompa jest do bani już 12 lat bez wymiany) ale jak sie już ciapek nagrzeje to już wtedy jest katastrofa trzeba wkręcić ciapka na 1800 2000 obr żeby zaczoł podnosić plug 5 do podorywki (ale mojemu dziadkowi tłumacz zrobić trzeba to nie dopóki sie na amen nie zesra to tak zostanie)

Opublikowano

Może to głupie pytanie ale chce wiedzieć po co jest druga dziura w ramieniu od podnośnika ta która jest bliżej ciągnika. Wiem ze jesli podczepi się do niej podnośnik to ramie jest niżej ale czy udzwig sie wtedy zmniejsza\zwieksza? I jakie to ma zastosowanie w praktyce?

Opublikowano

Chyba chodzi mu o dziure w "belce" ta w ktora zaczepia sie łacznik pionowy-nie znam fachowej nazwy ;)

A odnosnie Twojego pytania @pablo21 to faktycznie opuscisz nizej, ale udzwig sie raczej zmniejszy, bedzie mial ciezej podniesc :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak to się nie zmienia? Im bliżej osi obrotu zmniejsza się udźwig ale wzrasta wysokość podnoszenia.

Opublikowano (edytowane)

No tez tak myslalem ale w praktyce to jest tak mala roznica ze sie jej prawie nie odczuwa... ale masz racje po czesci

 

Nie krzycz!Wyłącz caps look

Edytowane przez tommy66692
Pisanie posta duzymi literami
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja mam 3 otwory do normalnych prac mam na środkowych, jak sieje nawozy na zboże które jest już duże zakładam na najdalej oddalone od ciągnika aby podnosił wyżej, a na najbliżej kiedy potrzebuje aby opuszczał bardzo nisko np. kiedy obcinam zbocza kosiarką. Czym bliższej dziury użyje tym udźwig jest mniejszy, zwykle jednak mam na środkowych gdyż zapewnia optymalną wysokość opuszczania i podnoszenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
    • Przez asharot
      Jaką polecacie gałkę na kierownicę ze wspomaganiem co by się po tygodniu nie rozleciała. Mam taką na oku https://sprzedajemy.pl/galka-kierownicy-mocowanie-na-ramie-oryginal-ursus-turobin-2-e30984-nr55136949
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v