Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Ursus-c-330

Cyklop- głowica problem

Polecane posty

Ursus-c-330    4

Witam

 

Pojawił się u mnie problem z przegubem(głowicą) hydraulicznym w cyklopie.

W ostatnim czasie w dość znaczący sposób pojawił się wyciek oleju z pod "segera". Wyciek ten jest widoczny na górze przegubu i w ostatnim czasie w dośc dużej ilości wydostaje się tam olej. Poniżej zdjęcie głowicy.

1822345300_1385906524_thumb.jpg

Moje pytanie jest takie. Czy istnieje możliwośc demontażu tej głowicy i dostania się do jakichś uszczelniaczy wewnątrz tego przeguba? Ewentualnie miał ktoś podobny problem i w jaki sposób można ten wyciek zniwelować poprzez inny sposób niż wymiana całego przegubu?

 

Piszę pierwszy temat na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość. Szukałem w googlach coś na ten temat ale nie ma nic pomocnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

kilka lat temu wymieniałem to u siebie wiem, że trzeba było kupić całą tą głowice tak jak masz na zdjęciu do tego miałem cieknące przewody od dołu więc sprawdź przewody czy nie mają gwintów przekręconych oraz zniszczonych uszczelek bo czasami człowiek się narobi a tu jakaś drobnostka popsuta


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtek918    3

masz tam 4 albo 5 oringów. głowice ściągnąć to chwila moment wymieniasz oringi i na pewien czas powinien być spokój. Jakby co to pisz na gg. Chyba że jest już luz to wtedy jest inna bajka.

Edytowano przez wojtek918

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    2

Odkręcasz cztery rurki zdejmujesz pierścień i wybijasz do góry. zakładasz oringi i składasz w odwrotnej kolejności. Przy składaniu posmaruj oringi smarem.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    3

Ursus-c-330 podeślij mi swojego maila to ci wysle pdf z instrukcją obsługi i katalogiem części do cyklopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Radze kupic tam dobre oringi, raz jak kupilem to sie poodwijaly po kilku godzinach bo byly zrobione z jakiegos paska gumy, kupilem nowe w innym sklepie i chodza do dzis pomimo lekkiego luzu na obrotnicy.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez wazluk
      Witam
       
      Posiadam MF 595
      Popsuła mi się przy nim głowica.
      Najgorsze jest to, że przeszukałem chyba cały internet i nie wiem gdzie to kupić.
      Interesowałyby mnie cześć używana, może być zamienna.
      Czy wiecie gdzie taką głowice można kupić, jakieś namiary, linki, nr tel. cokolwiek...
      nr głowicy: GKN1440
    • Przez qbic
      Witam, ostatnio mój t-25 wracając do domu zastrajkowal. Usłyszałem jakiś huk z pod maski i czym prędzej go zgasiłem. Po rozebraniu go okazało się ze pękło gniazdo zaworów. Część tego gnazda lekkowbiła się w tłok i głowicę. Postanowiłem sprawdzić szczelność cylindra po przez wypełnienie go ON. po około 2 godzinach poziom ON opadł o około 1-1,5 centymetra. Dodam że przed awarią traktor nie brał nic oleju, a przynajmniej nie wymagał dolewek miedzy wymianami. Postanowiłem sprawdzić jak zachowa się drugi cylinder i okazalo się że podobnie ubyło ON. I teraz moje pytania:
      1. Czy tak może być? Czy może jest coś nie tak z tłokiem/pierścieniami/cylindrem?
      2. Czy uszkodzenie tłoka i cylindra widoczne na zdjęciach kwalifikuje je do wymiany?
       

       

       

       

       

    • Przez demon17
      Witam, mam problem z zetorkiem. Mianowice jak jest zimny puszcza niebieski dymek po czym jak trochę się rozgrzeje dymić na niebiesko nie dymi. Podczas odpalania długo trzeba kęcić i bez świecy płomieniowej ani rusz... Od razu po odpaleni biały dym i przerywa, nawet jeśli się rozgrzeje to i tak na obrotach powyżej 1300 słychać krótkie przerwania. Panowie co to może być?? Obstawiam że końcówki wtryskiwaczy i głowica co wy na to ;>??
    • Przez johenek
      Witam
       
      Dzisiaj w trakcie podorywki nagle wywaliło całą wodę z silnika, ale zacznę od początku.
      Na usłudze robiłem podorywkę, ciągnik pracował normalnie, miał swoją moc, temperatura silnika była w normie. Po zaoraniu około 2ha pola(pole równe, głównie piaszczyste) nagle korek od chłodnicy wystrzelił na kilkanaście metrów do góry, po drodze otwierając klapkę w masce, i w tym samym momencie wystrzeliła fontanna wody z chłodnicy. Woda leciała do góry tak wysoko aż wlatywała na dach kabiny, wyleciała prawie cała, zostało tylko tyle co nie zdążyło zejść z nagrzewnicy. Po zalaniu układu nową wodą dokończyłem orkę(1ha) lecz bez zakręconej chłodnicy ponieważ korek uległ zniszczeniu(poodginały się te skrzydełka). W trakcie pracy po tym zajściu nic nie zaobserwowałem niepokojącego, nie widać bąbelków w chłodnicy. Zdaje mi się że lekko przybyło oleju(ale do końca nie jestem pewien). Ciągnik odpala bez problemu, nie kopci bardziej niż wcześniej, mocy mu też nie ubyło.
      Tu jest moje pytanie czy możliwe że padła uszczelka pod głowicą lub pękła tuleja cylindra?
      Czym mógł być spowodowany ten wystrzał korka od chłodnicy oraz wody?
       
      PS:Mój Belarus ma prawie 7 tyś Mth, od nowości nic nie było robione przy silniku jedynie regeneracja pompy wtryskowej i wtrysków oraz regulacja luzu zaworowego.
       
      Jeśli był już taki temat to proszę o link do niego, bo bardzo mi jest potrzebny ten ciągnik, a nie wiem czy robić nim dalej, bo takie wystrzały nie zdarzają się często
×