Zaloguj się, aby obserwować  
Ursus-c-330

Cyklop- głowica problem

Polecane posty

Ursus-c-330    5

Witam

 

Pojawił się u mnie problem z przegubem(głowicą) hydraulicznym w cyklopie.

W ostatnim czasie w dość znaczący sposób pojawił się wyciek oleju z pod "segera". Wyciek ten jest widoczny na górze przegubu i w ostatnim czasie w dośc dużej ilości wydostaje się tam olej. Poniżej zdjęcie głowicy.

1822345300_1385906524_thumb.jpg

Moje pytanie jest takie. Czy istnieje możliwośc demontażu tej głowicy i dostania się do jakichś uszczelniaczy wewnątrz tego przeguba? Ewentualnie miał ktoś podobny problem i w jaki sposób można ten wyciek zniwelować poprzez inny sposób niż wymiana całego przegubu?

 

Piszę pierwszy temat na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość. Szukałem w googlach coś na ten temat ale nie ma nic pomocnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
APT    1

kilka lat temu wymieniałem to u siebie wiem, że trzeba było kupić całą tą głowice tak jak masz na zdjęciu do tego miałem cieknące przewody od dołu więc sprawdź przewody czy nie mają gwintów przekręconych oraz zniszczonych uszczelek bo czasami człowiek się narobi a tu jakaś drobnostka popsuta


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtek918    5

masz tam 4 albo 5 oringów. głowice ściągnąć to chwila moment wymieniasz oringi i na pewien czas powinien być spokój. Jakby co to pisz na gg. Chyba że jest już luz to wtedy jest inna bajka.

Edytowano przez wojtek918

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    13

Odkręcasz cztery rurki zdejmujesz pierścień i wybijasz do góry. zakładasz oringi i składasz w odwrotnej kolejności. Przy składaniu posmaruj oringi smarem.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek918    5

Ursus-c-330 podeślij mi swojego maila to ci wysle pdf z instrukcją obsługi i katalogiem części do cyklopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Radze kupic tam dobre oringi, raz jak kupilem to sie poodwijaly po kilku godzinach bo byly zrobione z jakiegos paska gumy, kupilem nowe w innym sklepie i chodza do dzis pomimo lekkiego luzu na obrotnicy.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez PiotrMarkiewicz
      Witam,

      Potrzebuje szpilki która trzyma głowice w silniku C-360, gdyż ta moja została wyrwana z bloku. Potrzebuje najlepiej takiej, która
      1. Ma długość 14,3cm(lub około 14cm), z jednej strony gwint 14 milimetrów, a z drugiej strony gwint 16 milimetrów
      lub
      2. Szpilke o długości 14,3cm(lub około 14cm), która z dwóch stron ma gwint 16 milimetrów.

      Czy ktoś jest w stanie mi poradzić gdzie mogę taką zamówić lub zna jakieś inne rozwiązanie i produkt, który taką szpilke może zastąpić?

      Pozdrawiam.
    • Przez rygii1234
      Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .
    • Przez Dawid0510
      Witam. 
      Mam pytanie jaka jest kolejność i siła dokręcania śrub głowicy w MTZ
    • Przez kowal3005
      Witam panowie,
      Posiadam john deere 6200. Potrzebuję informacji bo nigdzie nie mogę znaleźć na jaki moment dokręcić śruby głowicy?
      Drugie pytanie to jaki powinien być luz zaworowy w tym modelu?
      Uszczelkę wymieniam, bo nie trzyma mi stałej temperatury, w zbiorniczku wyrównawczym od razu po zapaleniu jest spore ciśnienie.
      Podpowiedzcie na co zwrócić szczególną uwagę 
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj