Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Myłem Dimerem w proporcjach jakies 1:4 - 1:5 i spryskiwacz do nanoszenia roztworu. Do tego woda pod cisnieniem 100-140 bar , temperatura wody 70-110*C. Schodza wszystkie smary/oleje ta metoda bez zadnego wyjatku. Minus - poszło ponad 5kg Dimera na umycie tego ciągnika do malowania...

Opublikowano

Ja z kablami od tylnych świateł to się z pół dnia szarpałem, po czym puściłem peszle z kablami na wierzchu. Patrząc na twój błotnik już wiem czemu nie mogłem starych kabli wyciągnąć.

ostatnio jak robiłem instalację znajomemu przy c-330 to na każdy błotnik poświęciłem ok. pół godziny, pukając go młotkiem aż cały piach i syf z tego profila wyleciał

Opublikowano

spoko, nie ma pospiechu z tym wielkiego.

 

68hg.jpg

 

Kupiłem szczoty bo znowu beda potrzebne.

 

oj70.jpg

 

Pod lewy podest zamiast zbiornika wpadł zmodyfikowany stopien z c360.

 

m8a8.jpg

 

3yln.jpg

 

6ci5.jpg

 

hdzr.jpg

 

a3za.jpg

 

Na pierwszy ogien pod pistolet trafiły części w kolorze kości słoniowej.

 

xg7w.jpg

 

vwqm.jpg

 

vsir.jpg

 

Zaszpachlowałem w miedzyczasie 1 z rogów pałąka oświetleniowego - był duzy ubytek, wiec użyłem szpachli z włóknem szklanym.

 

o8r7.jpg

 

iegm.jpg

 

Syfy na orginalnym proszkowym lakierze nowych felg pronar ;[ :unsure: . Generalnie felgi ktore kupiłem do C360 niecałe 2 lata temu były znacznie lepiej wykonane. Te maja i wady lakieru i sa niedoszlifowane (ostre zadziory w paru miejscach) i maja wgnioty od prasy w kilku punktach.

 

e94g.jpg

 

Podkłady wygrzałem w domu.

 

vyor.jpg

 

Widły orginalnie były żółte - nie wiem co to za idea, ale chyba po to zeby byly bardziej widoczne ? Trysnąłem je lakierem o barwie "melonen gelb" bo taki akurat szczęśliwym trafem miałem na półce. Piekny kolor, prawda ? :)

 

mnxl.jpg

 

e4uz.jpg

 

nc3c.jpg

 

tqxo.jpg

 

Zacząłem takżę naprawę pogiętego masztu.

Opublikowano (edytowane)

Powiem szczerze - NIE wierze ze przy oslanianiu dykta nie pomalowaliscie nigdzie opony.

 

felgi kolor z palety selemix- Fleet Italia 3210T - on jest troche bardziej zolty i bardziej intensywny jak orginalna "kosc słoniowa" z nobilesu. Pomaranczowy dobrany mam z selemixa pod bursztynowy z nobilesu (czyli chyba jak fabryka).

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

VITOMA sorry że w twoim wątku ale wie ktoś gdzie kupić porządny kranik paliwa do C-330? Oryginalny miałem uszkodzony, kupiłem zamiennik w agromie niby dobry polskiej produkcji ale strasznie cieknie.

Opublikowano

Melonen gelb czyli żółty melonowy? Jeśli tak to to jest taki sam kolor jaki Wielton stosuje na swoich przyczepach RAL1028 jak dobrze pamiętam :-)

Opublikowano

tak zółty melonowy. Ostry strasznie jest ten kolor, ja lubie żółty, ale ten to jest naprawde żarówa, troche zbyt widoczne beda az te widły ;) no ale taki miałem 200ml to takim pomalowałem bo i tak nie miałem dla niego lepszego wykorzystania.

 

Co do kranika to ja tez kupiłem nowy i nie stracie mnie nawet ze nowka ma ciec ;). ale podobo mozna w nich zaciesnic to uszczelnienie poprzez wykrecanie lub wykrecanie tego trzpienia z gwintem na ktorym trzyma sie ten talerzyk do ciągniecia reka za kranik.

Opublikowano

VITOMA sorry że w twoim wątku ale wie ktoś gdzie kupić porządny kranik paliwa do C-330? Oryginalny miałem uszkodzony, kupiłem zamiennik w agromie niby dobry polskiej produkcji ale strasznie cieknie.

Na podkładce od kranika nasz śrubkę i nakrętkę.Popuść nakrętkę i wykręć!!!Nie wkręć tylko wykręć śrubkę i za kontuj i nie ma prawa ciec.

Opublikowano (edytowane)

W srode odebrałem cześci od piaskownia, ogolil mnie strasznie za ta usługe ! Zaplacłem za wypiaskowanie tych kilku elementów z ciągnika tyle samo co za wypiaskowanie niemalże całego opryskiwacza BAB :o ! że niby ciezko schodził lakier z masztu ...mimo bardzo nieprzyjemnej rozmowy z szefem zakładu nic nie zszedł z ceny. Prosiłem przed usługa jakies 3x o orientacyjna wycene i jej nie usłyszałem, juz to mi dało do myślenia.

zeby było jasne- Nie POLECAM wykonywania wszelkich usług w firmie MIRECO (Łomianki/Czosnów) - piaskowanie/malowanie proszkowe. No chyba ze ktoś lubi płacić 200% spodziewanej ceny.

 

No ale cóż trzeba żyć dalej:

 

 

 

v87x.jpg

 

Masz juz zrobiony z nowych ceowników :).

 

swico.jpg

 

hhor.jpg

 

02k7.jpg

 

1wno.jpg

 

u2si.jpg

 

ohrb.jpg

 

p3d3.jpg

 

yy2p.jpg

 

Tuż po piaskowaniu wszystko poszło pod epoksyd, a części masztu i inne które były piaskowane sa juz wylakierowane na szaro.

 

Błotniki epoksyd + baranek w profile. Teraz dopiero można pospawać :).

 

No i wiatraczek na zółto - tak jak w C-360 :).

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

Ciekawe tłumaczenie z tym piaskowaniem :lol: , kiedyś rozmawiałem z panem ''piaskarzem'' . Czyścił felgi malowane proszkowo farba nie chciała schodzić, jedyne co zrobił zwiększył ciśnienie. Robota szła dalej, co to za farba którą pomalowałeś wsporniki błotnika od c-330?

Opublikowano (edytowane)

OK cos tam sie stopi czy odpadnie ale tylko na tym profilu przy ktorym bede spawał spawem ciągłym blache. Na drugim w znacznie mniejszym stopniu. I tak napewno ochrona bedzie lepsza niz jakbym to zaspawał zostawiajac surowa stał we wnetrzach wzmocnien ;) .

 

Wnetrze wzmocnien błotnika: podkład Novol 360 (epoksydowy) + baranek Novol Gravit 600 + na góre warstwa Rust Control'a (nie polakierowany baranek lubi pękać).

Edytowane przez vitoma
Opublikowano (edytowane)

Też będę wymieniał tą boczną blachę w tylnym błotniku i nie wiem właśnie czym od środka zabezpieczyć ceowniki i blachę żeby potem przy spawaniu nie spalić farby. Jeszcze mam pytanie jak długo schnie ten podkład epoksydowy i farba akrylowa i ile warstw malujesz?

Edytowane przez Maniek101
Opublikowano (edytowane)

No a ile Cię skroił za błotniki i maszt.

Nie używasz taśmy do oklejania kół tej giętkiej, do krzywizn,

http://allegro.pl/bd...3983819949.html

kółka z niej robisz.

 

Blotniki, elementy masztu i 2 duze kartony pierdół + szkiełkowanie pojemniczka do odzysku oleju = 536 zł . Za samo szkiełkowanie tego pojemniczka wyszło ok 40zł :o gdzie wczesniej za wyszkiełkowanie wszystkich łopatek od BAB i wielu innych czesci z alu zaplaciłem 200zł. A czesci było gdziesz tak 20x tyle co teraz.

 

Nie uzywam takich wynalazków, a marke Blue Dolphin uwazam za bardzo słabą - badziewie jak dla mnie, miałem i nie nadawała sie ta tasma do uzytku, słaby klej, odpadała tuż po przyklejeniu.

 

Kazda farbe spalisz po spawaniu. Maluje 2x epoksydem, 2x akrylem lakierem.

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

JUMIKO tak wiem, miałem to w planach. Tylko nie wiem czy klasyczny wosk czy coś co nieco lepiej zasycha i mniej sie lepi jak np. app W100. Tyle ze W100 nie rozpływa sie tak dobrze jak wosk do profili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v