Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

brak termostatu spowoduje przegrzewanie silnika problemy niż sprawny .

a to nowość....od kąd to brak termostatu spowoduje przegrzanie silnika?

U mnie w ciapku od zawsze nie mam termostatu tylko woda krąży non stop i jest wszystko w jak najlepszym porządku.

Sąsiadowi ciapek sie grzał to tez wyrabał termostat i teraz jest OK.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

To dziwny ten twój ciapek. Poczytaj sobie odpowiedni temat, to się dowiesz że po wyjęciu termostatu bez wkładania na jego miejsce tulejki z puszki woda krąży tylko w bloku i szybko się gotuje (nie jest to tylko moje zdanie). Poza tym może już warto zakończyć wątek termostatu od tego jest inny temat.

Opublikowano

faktycznie nie jest to temat o termostatach ale dlaczego jego brak i brak tulejki będzie skutkować małym obiegiem? u nas kiedyś tam był ale wiele lat temu jak się zepsuł tata go wyrzucił, założył zwykły przewód i wszystko jest ok, po remoncie silnika też nie zakładaliśmy i jeszcze chyba nigdy wskazówka nie weszła na czerwone pole.

Opublikowano

Przerabiałeś mocowanie masztu? Jeśli chcesz większy prześwit między alternatorem a siłownikiem polecam ucięcie końcówkę wąsa od siłownika i przyspawanie do wąsa od c 330 będziesz miał w tedy niżej.

Opublikowano (edytowane)

a to nowość....od kąd to brak termostatu spowoduje przegrzanie silnika?

U mnie w ciapku od zawsze nie mam termostatu tylko woda krąży non stop i jest wszystko w jak najlepszym porządku.

Sąsiadowi ciapek sie grzał to tez wyrabał termostat i teraz jest OK.

Pisałem o bocznych kanałach w płaszczu;http://allegro.pl/te...3882161583.html obejrzyj cobie najlepiej w realu w komplecie z obudową , pomyśl o działaniu i przepływie płynu a potem się wypowiadaj.

@vitoma przepraszam za zaśmiecanie tematu.

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano

Układ chłodzenia w c-330 a zwłaszcza obudowa termostatu jest tak skonstruowana że w przypadku braku termostatu dla zapewnienia dobrego obiegu płynu chłodniczego musi być do obudowy włożona tuleja dla ukierunkowania obiegu płynu bo inaczej pompa będzie biła pianę, a NIEDOWIARKOWIE i dzieci uczące się a niedouczone niech zajrzą do wnętrza obudowy tatusiowych traktorów.

 

I'm sorry Vitoma

Opublikowano

Problem w tym ze co do wiekszosci czesci nie ma wyboru, jest tylko dostepne chinsko-indyjskie badziewie. co ja bym dał żeby np. do c360 moc kupic znowu linke licznika z polskiego linexu jaka kiedys miałem- teraz sa juz niedostepne . Jest tylko indyjskie gówno za 9zl ktore wytrzymało ok 150mtg.

 

Zreszta- nie o tym temat.

 

Fotki jutro.

 

Vitoma sprawdź skrzynkę

 

Jeśli byś czegoś potrzebował to daj znać :)

Opublikowano

Witaj @lebber,

Generalnie jedynie @vitoma uraczył użytkowników tak świetnymi fotorelacjami z odnawiania maszyn. Szukaj na jego profilu wątków, które założył. Powinieneś dogrzebać się tematu z Ursusem C-360, opryskiwaczem sadowniczym BAB, a w jego zawartości są także zdjęcia z renowacji glebogryzarki oraz tworzenia głębosza jednozębowego.

Opublikowano

a propo wasa, moge wiedziec dlaczego nie zalozyles tego prostego ?

 

Tego zwyklego z C330 ? Ten wygiety ma inny rozmiar stożka - wiekszy, pasujacy pod przegub z tego zestawu.

Opublikowano (edytowane)

Jakby był pusty to by nie był tłumikiem ;). Ma rure perforowana i jakies wypełnienie. Ale jest przelotowy, a tłumiki ze "zwyklej" stali chyba sa komorowe te do ursusów - przynajmniej tak kolega mi mówił. Ja w swoj stary zapomniałem zerknać czy widac wlot przez wylot, a juz pojechał na złom.

 

6e8h.jpg

 

Pruchno wycięte.

 

7d7d.jpg

 

rid1.jpg

 

af2p.jpg

 

7otf.jpg

 

Jak na pierwszy raz łata chyba nie jest zła. Teraz błotnik pojedzie do piaskowania wnetrza przed spawaniem.

 

7a3a.jpg

 

ru6f.jpg

 

CBMy juz siedza na miejscach.

 

ae7k.jpg

 

gcuh.jpg

 

kg6n.jpg

 

lgvp.jpg

 

yls1.jpg

 

Z myciem wszystkich częsci i samego ciągnika zeszło się cały dzień.

 

72nc.jpg

 

b5le.jpg

 

Kolektor wydechowy poleci także do piaskowania, później zostanie pomalowany farba żaroodporną.

 

l3id.jpg

 

q6x1.jpg

 

Dopiero po umyciu zorientowałem się że ceowniki masztu sa krzywe :( - bedą wymienione.

 

63cd.jpg

 

0zs6.jpg

 

Śruby kół zostały "uporządkowane", beda nowe nakretki i podkładki.

 

f5gz.jpg

 

Nowe sworznie do wieszaków tylnych wytoczone - nie można było kupić nigdzie takich gotowych.

 

njzi.jpg

 

A szpilki kół tylnych które się wykreciły wklejone na klej do gwintów Loctite 270.

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

Ja z kablami od tylnych świateł to się z pół dnia szarpałem, po czym puściłem peszle z kablami na wierzchu. Patrząc na twój błotnik już wiem czemu nie mogłem starych kabli wyciągnąć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v