Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprzęgło z tego widać masz do regulacji a co do słabego sprzęgła to widać na filmie że raczej widełki łożyska oporowego pękły z tamtej stromy lub oberwało prowadnicę łożyska oporowego bo łożysko przy wciskaniu sprzęgła nie wciska łapek tylko obraca się w lewą stronę.

Opublikowano

przerobka duzo swojej pracy blacha 10mm i jedziesz z tym koksem zdjecia wszytko pokazuja gaz reczny i nozny tez przerobilem na c-360 wszysstko smiga i jest super koszt jakis100 zl nie liczac swojej roboty kolumny kierowniczej i ciegien od gazu ale warto dobrze ze zbiornik mialem od c -360 ale pedal od sprzegla terz trzeba bylo zmienic ale przerabiac nie oplaca sie bo nowy pod c-360 kosztuje 21 zl warto

Czym się różni bak od 4011 a c-360 ?, bak z 40 nie będzie pasował do c-360 ?

Opublikowano

No więc sprzęgło zrobione.

Skończyło się na wymianie łożyska oporowego, łapek i jednej tarczy. Tarcza jeszcze by, prawdopodobnie, pochodziła, ale nie chciałem ryzykować, bo była przygrzana. Na pozostałych elementach widać jeszcze było fabryczne napisy, uszczelnienia idealne, niepokojących objawów brak.

Troszkę się nawalczyłem ze zjechaniem silnika, ale to tylko dlatego, że rozbierałem w jeden weekend, w tygodniu zakupy, a składałem w następny i z ostrożności opuściłem ciągnik z lewarka na coś pewniejszego. Poza tym robota prosta, jak picie zimnego browca w upał.

Dzięki wszystkim za porady i otuchę, bo trochę się bałem za to zabrać.

Teraz zaczynam myśleć o wspomaganiu.

Najbardziej przemawia do mnie olejowe, ale drogie. Z kolei elektryczne wymaga znacznej ingerencji w kolumnę kierowniczą. Wiem, że są tryliony stron na ten temat, ale właśnie z powodu ich ilości nie ogarniam już treści.

Dlatego pozwalam sobie na dublowanie tutaj.

Co myślicie o tym: http://olx.pl/oferta...57-ID5fwIb.html ?

Dorobienie mocowania tak jak ten pan nie będzie problemem, ale chyba musiałbym ciąć wałek kierownicy? No i jak wybrnąć z umocowania ręcznego gazu?

I jak widzicie umocowanie tego wszystkiego w tym otworze w zbiorniku paliwa?

Opublikowano

Witam,

Jakby cos to moge wrzucic zdjecia ze wspomagania w czterdziestce

mój wujek zrobił takie wspomaganie i smiga jest zrobione na bazie orbitrolu z wózka widłowego pompa jest z przodu ciagnika przykrecona do przodiego wspornika od przodniej osi

i nic sie nie mart ze sie tam nie zmieci w tej dziurze w baku jeszcze został zmieniony gaz reczny z 4011 na 360 jakby cos to zrobie zdjecia

Opublikowano

Dawno mnie nie było...

To trochę sprawozdawczości:

Dziś, a w zasadzie wczoraj (bo jest już trochę po północy) sprowadziłem ten pług śniegowy, o którym pisałem zimą. Fotki będą jak tylko zdejmę go z przyczepy, czyli nie wcześniej niż w sobotę. Konstrukcyjnie jest on przygotowany do montażu przy 60-ce - szyna od zwrotnicy do przodu i mocowanie do wspornika przedniej osi. I z tym będzie problem, bo wsporniki 60-ki i 40-tki się różnią. Narazie mam ambitny plan przerabiać mocowanie pługa, choć chyba łatwiej byłoby wymienić wspornik. I o tę wymianę pytanie: czy to pójdzie tak 1:1? odkręcić jedno - przykręcić drugie? Co z maską? Co z poprzecznym drążkiem kierowniczym (przyszłościowo siłownikiem wspomagania)?

Co jeszcze może mnie zaskoczyć?

Opublikowano

Po prostu przekręcasz . Wszystko pasuje poza maską. Ogólnie wolał bym przerobić wspornik. W 4011 jest on kiepski pod pługiem szybko się rozleci. W przyszłości wymienisz go na ten z 60-ki i a mocowanie pługa pozostanie bez kombinacji.

Opublikowano

Oki,

A co z maską? Wiem, że narażę się wielu osobom, ale ten retro styl mi się podoba i chciałbym go zachować. Da się jakoś posadzić starą maskę na nowym wsporniku, czy nie ma takiej możliwości?

Gdybym jednak przerabiał mocowanie pługa pod stary wspornik, to w taki sposób, by wszystkie zmiany dało się cofnąć.

I tak ogłaszam konkurs: kto ma taniej niż na popularnych serwisach aukcyjnych wspornik przedniej osi niech się zgłosi na PW.

Opublikowano

maska najlepsza jaka była w tych ciągnikach. Bo późniejsza otwierana klapa jak w śmietniku nie nadaje się do niczego.

W samej masce trzeba przesunąć oś obrotu tak by była równo z dolna częścią. da się.

Opublikowano (edytowane)

To właśnie jest średnia cena z ogłoszeń. Nie żeby była strasznie wielka, ale chciałoby się coś mniej.

Tymczasem zrobiłem fotki z mojego wyścigu zbrojeń:

post-105078-0-71155600-1408990962_thumb.jpg

 

tak wyglądają sanie (w przyszłości widzę na nich słupki od tura...i nie mówcie mi proszę, że to przekombinowane)

 

post-105078-0-65642000-1408991006_thumb.jpg

tak pług

post-105078-0-06965600-1408991039_thumb.jpg

a tak pantograf i mocowanie.

Na szczycie piramidki na pierwszym planie widać mocowanie pługa, które trzeba by przerobić, a raczej dorobić nowe.

Edytowane przez Jontek
Opublikowano (edytowane)

Przepraszam, że post pod postem, ale edytowane nie są tak szybko czytane...

Czy ktoś z kolegów mógłby na szybko zmierzyć i podać mi wymiar zaznaczony na zdjęciu strzałkami? (szerokość wspornika od 60-ki, przy tych bocznych otworach, na których chcę mocować pług)

Oczywiście nie chodzi mi o milimetry, ale z przymiarek wychodzi, że jest 20 cm większy niż we wsporniku od 40..post-105078-0-19199800-1409597351.jpg

Edytowane przez Jontek
Opublikowano

Dzięki, czyli wygląda, że w razie "w" wszystko podejdzie w 100%

Teraz jednak spróbuję przerobić zgromadzone w kącie odpady ceownika na adaptację oryginalnego wspornika, a zaoszczędzone grosiwo przeznaczyć na piaskowanie.

Opublikowano

Ponieważ dawno tu nie zaglądałem to nie edytuję poprzedniego posta tylko piszę nowego.

Otóż od początku jak mam tego Ursusa to bardzo ciężko palił po kilkudniowym postoju. Potem odpalony i rozgrzany palił od pierwszego nawet po kilku godzinach i ostygnięciu. Miałem całe mnóstwo innej roboty to ostatnio stał ponad miesiąc. Dziś potrzebowałem go użyć i kręciłem rozrusznikiem niemal do rozładowania akumulatora, a ten nic. W końcu odpalił dopiero po tym jak stałem obok i jedną ręką naciskałem starter, a drugą ostro pompowałem paliwo tą ręczną pompką. Ale i wtedy ciężko wchodził na obroty przez dłuższą chwilę.

Jak już się zebrał w sobie to chodził jak pszczółka. Gaszony palił po sekundzie pracy rozrusznika.

Gdzieś na tym forum czytałem że to kwestia obrócenia pompy wtryskowej (teraz nie umiem tego znaleźć) Ktoś mi powie o ile i w którą stronę? Idzie zima, jeszcze założę świecę płomieniową, ale obawiam się że to może być mało.

Opublikowano

Pochylając pompe zmieniasz zaplon ,ale to według mnie nie przyczyna wina leży po stronie pompki tej którą pompujesz, nie trzyma ciśnienia jeśli jest na rolce ,bo tak miały 40tki to swoje już przepracowała i kwalifikuje się do wymiany ,jeśli jest na sworzniu to już była znieniana na c 360 .Kolejnym powodem może być nieszczelna głowica na zaworach kręci a nie pali to objaw typowy przy niskich temperaturach lub zimnym silniku .

Opublikowano

Kopci. Czy białym? Raczej białym niż czarnym, choć powiedziałbym, że jasnoszarym.

Problem pojawia się tylko po kilkudniowym lub dłuższym postoju. Przerwy kilku- czy kilkunastogodzinne nie robią problemu.

Nawet jak już silnik zaczyna łapać to jeszcze trzeba podpompować kilka razy zanim wejdzie na obroty. Zapowietrzanie raczej nie - nawet jak wyjechałem paliwo do prawie zera a potem stanąłem pod górkę, tak że paliwo zjechało i odkryło wylew z baku to po dolaniu i ręcznym przepompowaniu (aż było słychać paliwo w przelewie) zagadał od razu.

Opublikowano

No tak ale może się zapowietrzyć po właśnie dłuższym postoju. Jeśli gdzieś minimalnie ciągnie powietrze nie zaburzy to pracy silnika. Ale w czasie długiego postoju powietrze zgromadzi się w jednym punkcie i już może wpłynąc na odpalanie. Odpowietrz  go zanim zaczniesz odpalać. Zobaczysz czy wyleci powietrza. 

To że kopci po dłuższym kręceniu to też nic dziwnego.  Zalane są komory sprężania paliwem do tego zimny. 

Opublikowano

Te Ursusy tak łatwo się nie zapowietrzają a już szczególnie na postoju, w nich paliwo nie cofnie sie do zbiornika, ewentualnie na ziemię ale to widać po układzie że jest mokry i kapie, zawsze można podłożyć folię i sie okaże czy coś z kapnęło. Zaczyna się ochładzać i moim zdaniem wychodzą na jaw oznaki wieloletniego użytkowania, a te silniki są dość trudne do odpalenia gdy zimno, szczególnie lekko zużyte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v