Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ma pytanie czy w waszych fergusonach odcina wam olej z ładowacza po wciśnięciu hamulców np. jak podnoszę ładowacz do góry i nacisnę hamulec to ładowacz się zatrzyma i potem dalej ruszy dodam że rozdzielacz od ładowacza wpięty jest zaraz za pompą hydrauliczną i dopiero do rozdzielacza w ciągniku . wcześniej tez tak trochę było tylko delikatniej bo były słabe hamulce a teraz jak podciągnąłem hamulce to tak gwałtownie szarpie jak używa się ładowacza i naciska na hamulec . ma ktoś pomysł na to czy to wina tego ze ma wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczep i cały olej idzie tam po naciśnięciu hamulca

Opublikowano

Nie powinno to mieć nic wspólnego z hamulcami, jak kipruję przyczepę na hamulcu mogę trzymać i dalej podnosi. Chyba że coś nie tak jest z tym zaworem od hamulców przyczepy. A może gdzieś olej uchodzi pomiędzy zaworem a gniazdem i jak naciskach hamulec to dobija ciśnienie?

Opublikowano

nie wiem jak trzymam na hamulcu to ładowacz chodzi normalnie może trochę wolniej problem zaczyna się dopiero w pierwszym momencie naciskania na hamulec jakby odcinał olej potem chodzi normalnie może uda mi się nagrać filmik jak on się zachowuje . a przyczepy jeszcze nim nie kiprowałem jedynie kosiarkę i agregat uprawowo siewny używałem a hydraulika chodziła płynnie i szybko

Opublikowano

no pompa już nie nowa ale hydraulika na wyjściach chodzi płynnie i szybko pełen siewnik na hydro paku czy kosiarkę 2,10 bez gazu podnosi bardzo szybko a ładowacz wpięty jest zaraz za pompą ale on ma grube siłowniki i dlatego trochę wolniej chodzi ale żeby przy naciskaniu na hamulec ładowacz przerywał to trochę dziwne może i jakiś zawór jest tylko gdzie

Opublikowano (edytowane)

Kolego masz uszkodzony zawór sterujący hamulcami hydraulicznymi przyczepy 3774985M91jeśli nie używasz przyczep to można pominąć go i pozaślepiać i będzie po problemie,wiele razy tak robiłem, nowy u Korbanków pona 4000 tys.Jak potrzebujesz to mogę wysłać schemat połączeń z katalogu

Edytowane przez ASOGCURSUS

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bny
      Witam
      Zakupiłem Koparkę budowlaną Białoruś i mam problem.
      Podczas kopania, po kilku cyklach pracy osprzętem koparkowym, wywala uszczelkę pod główną pompą, która znajduje się od strony zbiornika oleju.
      Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bądź ma pomysł co może być powodem?
      Pozdrawiam
      Andrzej
       
    • Przez grzech9931
      Witam,
      Mam problem z hydrauliką w ciągniku John Deere 4050. Po powrocie z pola, na drugi dzień nie działa hydraulika (ramiona, przedni tuz i zewnętrzne gniazda oraz wspomaganie). Zostały wymienione filtry oraz olej. 
      Ciągnik jak postoi dłuższy czas to po odpaleniu słabo ale delikatnie podniesie. Ale po opuszczeniu już drugi raz nie daje rady. Tak jakby brakowało oleju...
      Co mogę zrobić? ;(
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez Suchorski_15
      Witam, mam pytanie odnośnie ładowarki teleskopowej jcb 526-55 kupiliśmy ja okolo roku temu I od początku był Z nią problem, 
      Jeden z nich to właśnie hydraulika. Chodzi o to że gdy naladujemy pełną łyżkę (2.20m) np obornikiem to ma ciężko podnieść, lecz gdy wychylimy trochę łyche do wysypu odrazu podnosi Z lzejszymi ladunkami nie ma problemu. 
       
      Drugi problem jest taki że gdy uruchomimy skręt na wszystkie koła I chwilę pojezdzimy to skręty się zacinaja w sensie ze tylne koła są skręcone w prawo A przednie na wprost I trzeba od nowa je regulować co może przyczyna tych problemów? Pozdrawiam
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v