Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A niby co się miało stać pompie? Bo chyba jedynie co to obciąć klin na wiatraku, jutro wyjmę termostat i zobaczę. Chłodnica na pewno nie zatkana bo nie dość że nowa to płukałem wężem i przepływ ma

Opublikowano

Dzisiaj wyjąłem termostat, wlałem wodę pojeździłem chwile tak że dobiło do 60 stopni i więcej nie chciało się pojawić. Góry wąż był wtedy ciepły a dolny trochę chłodniejszy ale też ciepły, czyli pompa pompuje. Jak zgaszę traktor przy zakręconym korku chłodnicy to coś w środku głośno syczy.Co to się dzieje, muszę usunąć tą usterkę jak najszybciej pomocy !! Miałem robić sianokosy bo wszyscy już latają a tu d*pa!

Opublikowano

Obydwa termostaty mogłyby być wadliwe? Na tym pierwszym chwilę jeździłem zanim zaczęło się coś dziać, wymieniłem na drugi i to samo pisałem wcześniej... a czy normalne są te bulgoty i syczenia w chłodnicy po zgaszeniu ciągnika? nigdy się tak nie działo.

Opublikowano

Raczej nie normalne świadczy to o uszkodzonej uszczelce pod głowicą ale może się mylę więc niech ktoś mnie wrazie co poprawi , w swoim c360 już kilka lat jadę bez termostatu i podczas pracy silnika w chłodnicy pojawiają się bąbelki ale to wina wzburzenia przez pompę ,ale po zgaszeniu nic nie bomboli i przy ciężkiej pracy trzyma tęperaturę na zielonym.

Opublikowano (edytowane)

Oleju i spalin raczej nie ma, A co do ubywania na postoju to przed tym cyrkiem właśnie miałem brak, bo stan był, stał nie ruszany z 3tyg pojechałem w pole zagotowało i stanu nie było, a plamy tez nie było na betonie a po płynie by była. Czyli to najprawdopodobniej uszczelka pod głowica?

 

Nie wiem czy to ma znaczenie ale raz mi się pojawił taki mały wyciek z pod głowicy mam czyściutki silnik to dobrze było widać, ale wytarłem i nie zauważyłem więcej tego

Edytowane przez Maniek101
Opublikowano (edytowane)

oleju nie przybywa, termostat chyba nie zakładam źle, wkładam go przodem do tej obudowy termostatu, (czyli to co się wysuwa idzie wstronę chłodnicy), później wbijam ten plastikowy pierścień co trzyma i zakładam.

 

p.s bo chyba nie ma znaczenia jak się go ustawi kręcąc nim ?

Edytowane przez Maniek101
Opublikowano

Możliwe jest że się zapowietrza po założeniu termostatu? Słyszałem że jak zakładają termostat to wiercą mały otwór w tej blaszce od termostatu żeby się odpowietrzył.

Opublikowano

A c 330 bez termostatu nie da rady jeździć no chyba że dotniesz tulejkę z puszki i od piwa i zatkasz dopływ wody z dolnego węża od chłodnicy do termostatu bo inaczej woda krąży tylko przez pompę i chłodnice.Na 90 procent będzie uszczelka pod głowicą.

Opublikowano

Zapiąłem pług przejechałem parę razy i przy temp 80st zdarło węża tego długiego z obudowy termostatu ( a był mocno dokręcony) i wywaliło wodę na parę metrów z dużym ciśnieniem. Więc nawet bez termostatu nie da się nic robić. Czy to się dzieje przez tą uszczelkę głowicy?

Opublikowano

silnik pali dobrze czy rano na zimno czy zagrzany, a spalin to raczej nie czuć w wodzie, prosił bym jeszcze znawców o wypowiedź bo wszystko wskazuje na tą uszczelkę ale jeszcze przed rozkręcaniem wolał bym być na 100% pewny ża tam wina.

Opublikowano

Witam, ściągnołem głowice i mam pytanie. Do zaworów ssących i wydechowym wlałem benzyne i wszystkie puszczają więc chyba głowica do regeneracji? i jeszcze mam pytanie bo te długie popychacze zaworów są krzywe a jeden nawet bardzo na co to ma wpływ i czy trzeba wymieniać?

 

Jeszcze takie pytanko czy jak wykręce wtryskiwacze to czy się coś nie poprzestawia?

 

:) :) :D

Opublikowano

Głowica do roboty popychacze z młotka wyprostować a wtryskiwacze do sprawdzenia.Tylko dziwi mnie czy z rozrządem masz masz coś nie tak bo nie powinny być pokrzywione.Zobacz czy na tłokach nie śladów pukających zaworów.

Opublikowano (edytowane)

Porobiłem zdjęcia jak to wszystko wygląda po rozebraniu. W jednym miejscu na bloku był taki dość wysoki guzek z jakieś rdzy i syfu zdrapałem to i wyczyściłem cała powierzchnie widać tam na zdjęciach o co chodzi.

 

I jeszcze ta oś na klawiaturze jest jakaś przyszlifowana w dwóch miejscach, po co tak ktoś zrobił? Widać na zdjęciach.

 

Dźwigienki są delikatnie wyklepane przeszkadza to w czymś?

 

zdjęcia

 

http://imageshack.us/gal.php?id=spPsl6HglNbpy6Q

Edytowane przez Maniek101
Opublikowano

Uszczelkę masz okopconą czyli kompresja szła do układu chłodzenia a co do szlifowanego wałka to trochę dziwne ale czy czasem nie masz głowicy od c 330 M.Miła zawory w puszczone w głowicę czy wystawały bo wygląda że dźwignie zaworowe opierały się o wałek odprężnika.A dźwignie możesz przeszlifować na miałkim kamieniu.

Opublikowano

zawory wystawały za powierzchnię głowicy to jest na pewno oryginalna c 330. I dlatego nie wiem co to za kombinacja ale to raczej w niczym nie przeszkadza więc nie ruszam. Tą laskę kupiłem nową bo stara jest tak zgięta w fale że raczej dobrze tego nie wyklepie, chyba nie robi to większego znaczenia ze założe nową?

Opublikowano

Jutro odbieram głowicę z regeneracji i będę składał i mam jeszcze pytania :)

1. Czy uszczelkę głowicy zakłada się obojętenie którą stroną, czy jest na niej jakiś znak?

( kupiłem taki zestaw http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-c-330-zestaw-oryginal-ursus-i3336979035.html )

2. Skręcać na sucho? Bo coś słyszałem że niektórzy dają silikon na kanały wodne.

3. Prawdopodobnie dostanę klucz dynamometryczny to dokręcę jak pisze 230N, ale jak bym czasem nie dostał to jakim długim kluczem jak mocno dokręcić?

4. I czy jak niektórzy piszą trzeba np po 2tyg pracy jeszcze raz dokręcić śruby głowicy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v