Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dynashifta nie widziałem ale siłą rzeczy musi być jakaś tarcza/ tarczki zaciskane przez sprężynę jeśli to ma działać bez dopływu oleju a tak jest na pewno

https://www.bima.pl/pl/p/TARCZA-CIERNA-MASSEY-FERGUSON-DYNASHIFT-DYNASHIFT-WITH-POWER-SHUTTLE/862

tu masz pakiet tarcz ściskanych sprężyną talerzową więc zapewne to są od półbiegu D

Chyba żeby któryś elektrozawór był zacięty w pozycji otwartej

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Z tym zacięciem to właśnie też się zastanawiam. Z tym, że wtedy powinien być zacięty też chyba na innym polbiegu? 

 

Czasem jak ma za ciężko teraz to słychać takie piszczenie. 

Zrobiłbym te tarczki, ale nie mam pewności że to one, A nie chce rozbierać dwa razy...

Opublikowano

taaaa, tylko że podstawa to brak zasilania dynahiftu olejem na półbiegu D więc mierz te pompę do woli. A na każdym innym półbiegu potrzebne jest zawrotne 17bar więc... daj spokój tej pompie

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.08.2020 o 16:16, plati napisał(a):

To teraz jak wykluczyć jedna z dwóch opcji, sprzęgło lub tarczki? 

 

Z pelnym forschritt t088 obornika na C też slizga na 4 biegu 

Widzisz, a wczoraj nie slizgalo... Gdyby slizgalo się na a b c, a na d nie to dynashift. Jak ślizga się na wszystkich 4ech to sprzęgło główne. Jak już będziesz rozbierać to lepiej sprawdzić odrazu kosz od dynashift, aby za rok dwa znowu nie rozbierać. 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Po prostu wczoraj nie ciagal za sobą 10t obornika plus rozrzutnik. Z gruberem jechał bez problemu na C. 

Dlaczego Nie slizga na  A i B?

Sprzeglo główne czyli co,  tarczki?

Opublikowano

No nie ma, to już wiedzieliśmy wcześniej że jest zapięty na sztywno. Tylko co z tego wynika? 

Jak sprawdzić czy to sprzęgło czy półbiegi?  

 

Da się zdobyć taka serwisowke? 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.08.2020 o 11:26, plati napisał(a):

No nie ma, to już wiedzieliśmy wcześniej że jest zapięty na sztywno. Tylko co z tego wynika? 

Jak sprawdzić czy to sprzęgło czy półbiegi?  

 

Da się zdobyć taka serwisowke? 

Jak jest zapięty na sztywno to na czym ci się mają ślizga te polbiegi ? 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Zebrałem 4 opinie na ten temat od ludzi którzy zajmują się naprawa MF. 

 

Dwóch mówi tak jak Ty A  dwóch że tarczki na polbiegach, dlatego dopytuje. Co nie zmienia faktu, że dalej nie wiem dlaczego slizga tylko na 4 biegu i tylko C i D, A nie ba wszystkich.

 

I Dalej nie wiem jak wykluczyć którąś z opcji 

Opublikowano (edytowane)

To zbierz jeszcze kilka opinii 😁 Co byś nie zdiagnozował to oddaj lepiej to do kumatego mechanika. 

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

przecież on nawet tego na oczy ni widział tak jak i ja wiec cóż Ci pomorze.... starczy przeczytać jedno zdanie

6 godzin temu, andrewk napisał:

Jak jest zapięty na sztywno to na czym ci się mają ślizga te polbiegi ? 

 

Opublikowano

Generalnie chodzi o to, że już się przejechałem na autoryzowanych  serwisach i staram się zebrać opinie, żeby znowu nie wtopic 30k. 

 

Nie wykluczam że dobrze mówi, ale skoro są sprzeczne opinie to znaczy że to nie jest takie binarne. 

 

Chciałbym zdiagnozować awarie na podstawie jakichś twardych danych, A nie na domysłach. 

Opublikowano (edytowane)

Co byś nie robił to rozbierać i tak trzeba więc na co tu czyjaś opinia. Teraz tylko kto się tego tematu podejmie. Alb robisz to sam opierając się na katalogu części i serwisówce albo zlecasz to komuś kto się na tym zna. Daj @ to jutro Ci wyślę katalog i instrukcję napraw w języku angielskim.

____________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
  • Thanks 1
Opublikowano

Mf 6140 .problen jest taki.że nie wychodzi mi prąd z komputera na półbiegi . Są tam dwa przewody zielony i beżowy. Na zielonym jest napięcie w pozycji A i B natomiast na beżowym wcale. Ale jak sądze powinno być w pozycji B i C .  Pozycja D nie ma wogóle prądu i rak powinno być .Sprawdzałem na gnieżdzie kompa więc przewody wykluczone. Da się to jakoś ominąć czy komp do naprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marian20
      Witam. Mam zamiar kupić MF 6150 lub 6160. Niedawno sprzedałem MF serii 30XX. Miałem z nim sporo problemów. Na co mam zwrócic uwage podczas zakupu MF z tej serii aby się nie "wkopać". Chodzi mi o dokładna instrukcje po kolei jak spradzić stan techniczny ciagnika. Jakie sa elementy najbardziej awaryjne w tej serii? pozdrawiam
    • Przez Holuzniak
      Witam .Zamierzam kupić Massey 6190 mam na oku takowy na angielskich tablicach ...mam pytanie do was jak jest z zarejestrowaniem takiego ciągnika ,jakie musi mieć papiery i co opłacone itp ,może ktoś z Was rejestrował ciągnik z Angli ,Irlandi i podpowie mi jak z tym jest a wogule to co sądzicie o 6190 tuz, przedni wom , dynashift - wady ,zalety tego modelu i na co zwrócic szczególną uwagę podczas wyboru .ma to być mój pierwszy zachodni ciągnik więc proszę o wyrozumiałość . A może ktoś wie namiar na dobrego zadbanego takiego Masseya może być bez przedniego wom ale z tuz (jakieś namiary na handlarzy masseyami )Pozdrawiam
    • Przez tom446
      Witam mam problem a mianowicie po wciśnięciu sprzęgła nie zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni zaświeci się tylko przedni napęd i wszystkie kontrolki od dynashifta  po chwili gaśnie i zaświeci się zająć i polbieg D i strzałki od kierunku jazdy .Co może być przyczyną tego ?Wydaje mi się że jest sprzęgło zapowietrzone czy to morze być przyczyną? 
    • Przez galoni
      Panowie w MF 6190 skończyły mi się szczotki w alternatorze, dałem do naprawy, gościu mi wymienił między innymi łożyska, szczotki wraz z regulatorem. I teraz mam cyrk, tzn. Gdy pracuję na obrotach to jest ok. Jak jest na małych obrotach (jałowych) to blokuje mi EHR (zaświeca się ten wykrzyknik EHR i lekko się żarzy ten wielki wykrzyknik na desce rozdzielczej razem z kontrolką lądowania  ), jak odblokuję to po paru sekundach znowu się zablokuje . Mierzyłem ładowanie to ma 14.5 na wolnych obrotach i 14.7 -14.8 na wysokich. wydaje się dobre. Niewiem co jest grane. POMÓŻCIE bo mnie zaraz trafi...
       
      Nagrałem filmik i tam widać co się dzieje ZOBACZCIE...
      https://youtu.be/JWemIxcpDXY
    • Przez KubaMF
      Witam, po dłuższym czasie jednak rezygnujemy z poszukiwań zetora i ursusa. Dużo poczytaliśmy na temat wyżej wymienionych casów i fergusonów. I teraz jednak będziemy celować w te modele. I tu moje pytanie co waszym zdaniem będzie lepsze ? Budżet 75000-80000 zł, areał 20 ha z tendencją wzrostową. Ciekawi mnie głównie case, skrzynia jest bardzo fajna bo nie jakoś bardzo rozbudowania jak w mf i myślę że tym samym jest mniej awaryjna. Najbardziej ciekawi mnie silnik bo w każdym mx-ie jest ten sam silnik tam sama pojemność itp. Więc tu moje pytanie na jakieś podstawię jest tutaj zwiększana moc z każdym modelem, dawka paliwa ? Jak oceniacie która marka jest bardziej przyjemniejsza w jakiś naprawach, już przerabiałem tryliard razy który się bardziej psuje ale ja jestem zdanie że wszystko co by nie było się psuje, więc pytam się o koszty takie mniej więcej  Wiadomo że będzie głównym ciągnikiem i przeważnie to jakieś ciężkie prace. Dziękuje za pomoc w wyborze 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v