Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Holuzniak

massey 6190 z Angli ???

Polecane posty

Holuzniak    0

Witam .Zamierzam kupić Massey 6190 mam na oku takowy na angielskich tablicach ...mam pytanie do was jak jest z zarejestrowaniem takiego ciągnika ,jakie musi mieć papiery i co opłacone itp ,może ktoś z Was rejestrował ciągnik z Angli ,Irlandi i podpowie mi jak z tym jest a wogule to co sądzicie o 6190 tuz, przedni wom , dynashift - wady ,zalety tego modelu i na co zwrócic szczególną uwagę podczas wyboru .ma to być mój pierwszy zachodni ciągnik więc proszę o wyrozumiałość . A może ktoś wie namiar na dobrego zadbanego takiego Masseya może być bez przedniego wom ale z tuz (jakieś namiary na handlarzy masseyami )Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Zależy od kogo kupujesz, ja kupowałem od pośrednika ( handlarza) który miał zarejestrowaną działalność to wystawił fakture, załatwił pierwszy przegląd w kraju i tłumaczenie (tłumacz przysięgły) angielskiego dowodu i to wszystko, wykupiłem jeszcze tymczasowe ubezpieczenie na angielskie tablice bo przyprowadziłem go na kołach 200 km a po zarejestrowaniu przepisali mi to ubezpieczenie na nowe numery. Z tymi dokumentami bez problemu go zarejestrowałem.Co do awaryjności to MF seria 61xx ma problemy ze sprzęgłem i rzadziej z półbiegami, w nich jest taki przejściowy rewers przy kierownicy ale ze sprzęgłem i tu na forum sporo użytkowników ma z tym problem.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ubogiwladek    9

uwagę najlepiej zwrócić na wszystko:D ale jak wiadomo najważniejsza będzie skrzynia i silnik. Najlepiej to by było jechać w pole i wszystko wypróbować. I wtedy byś miał pewność do wszystkiego, ciśnienia w skrzyni, silniku, działania ehru,napędu przedniego mostu, blokady. Bo tak tylko oglądając na sucho jak olej w skrzyni jest zimny to ciężko jest sprawdzić poprawność działania układu hydraulicznego. A jak się okej rozgrzeje to wtedy wychodzą wszelkie usterki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zgadzam się z kolegą należy wszystko sprawdzić od A do Z.. :D Co z tego, że się nim przejedziesz kilka metrów i będzie ci się podobaj, że żadnych niema awarii.. Na zimnym silniku nic wskórasz. Tak jak kolega wyżej napisał należy go sprawdzić w ciężkiej pracy najlepiej w orce.. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Ciekawy jestem ile ty hektarów zaorałeś zanim kupiłeś swojego. :o Jak chcesz sprawdzić dobrze traktor w orce to musisz zaorać przynajmniej hektar bo dwa razy w koło to każde padło objedzie. Nie spotkałem sprzedawców chętnych do udostępniania swoich areałów nie mówiąc już o odpowiedniej porze do orki, raz tylko zdarzyło się że gość proponował próbę polową ale przed wyjazdem w pole chciał na kanister paliwa, bo twierdził że takich co chcą sobie pojeździć gratisowo w polu i nie kupić ma za dużo klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem ile ty hektarów zaorałeś zanim kupiłeś swojego. :o Jak chcesz sprawdzić dobrze traktor w orce to musisz zaorać przynajmniej hektar bo dwa razy w koło to każde padło objedzie. Nie spotkałem sprzedawców chętnych do udostępniania swoich areałów nie mówiąc już o odpowiedniej porze do orki, raz tylko zdarzyło się że gość proponował próbę polową ale przed wyjazdem w pole chciał na kanister paliwa, bo twierdził że takich co chcą sobie pojeździć gratisowo w polu i nie kupić ma za dużo klientów.

 

Przy kupnie mojego Ferdka gościu udostępnił 2ha ziemi, udostępnił również pługi i agregaty. Można było robić a robić.. zgadzam się, że nie każdy

za darmo pozwoli ale trafiają się tacy.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez pitraszek1
      więc mam dziwny problem z ehr w fergusonie bo działają wszystkie pokrętła oprócz tego dużego do regulacji głębokości niby jest podłączony po jak nim kręce to migają kontrolki ale jakoś dziwnie bo na 4 podnosi i opuszcza na 5 podnosi na 6 znowu opuszcza i tak jest cały czas nie trzyma pozycji tylko opuszcza do samego dołu i podnosi do samej góry jak podniosę go do samej góry tylko nie tym pokrętłem tylko tym pstryczkiem góra dół mam nadzieje że wiecie o który chodzi i ustawie na 5 to gdy dam tym pstryczkiem w dół to podnośnik idzie na sam dół i się nie zatrzymuje widziałem filmiki na youtube jak działa ten ehr i tam właśnie się zatrzymuje na wybranym poziomie nie wiem co może być przyczyną bo rozkręciłem  ehr i pod nim są jakieś trzy niepodpięte kostki nie wiem od czego  są podejrzewam zepsuty czujnik położenia ramion podnośnika ale nie jestem pewien i nie wiem jak to sprawdzić  
    • Przez kamil800
      Witam
      Jakiś czas temu przestało mi rozłączać przedni napęd, elektrozawory itp. wszystko sprawne wiec odkręciłem sprzęgło przedniego napędu i tam na walku wypadła ta zaślepka od przeciwnej strony niż frez. Została zamontowana i po 2 tygodniach znowu ten sam objaw. Zdejmuje sprzęgło ale tym razem wyrwało ten duży gumowy oring przy tarczkach, zakupiłem go, złożyłem i działało, po około miesiącu znowu to samo, rozbieram sprzęgło lecz tym razem w nim wszystko jest ok, wałek zaślepiony, oringi cale. Złożyłem to do kupy ale i tak nie działa. Elektrozawory są sprawne. Podłączyłem elektrozawór od przedniego napędu na ostro i odkręciłem ta rurkę co idzie do sprzęgła przedniego napędu i słabo tam leci ten olej, jak to powinno być? czy tam powinno być wysokie ciśnienie? czy właśnie ma tak sobie spokojnie lecieć?
    • Przez Bogusław55
      Witam, mam problem z masse fergusonem 380 , po zagrzaniu oleju zanika wspomaganie i zapala się kontrolka od skrzyni biegów (czerwona) , szarpie podnośnik tak jakby brakowało oleju w podnośniku. Proszę o pomoc bo nie wiem co to za przyczyna a każdy mechanik rozkłada ręce.
       
    • Przez case-and-case
      Dzielcie się informacjami ,instrukcjami , opiniami , wiedzą , ciekawostkami na temat tych modeli
      Pierwsze pytanie , jaki olej silnikowy  i w jakiej ilości leje się do 6270 ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.