Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Holuzniak

massey 6190 z Angli ???

Polecane posty

Holuzniak    0

Witam .Zamierzam kupić Massey 6190 mam na oku takowy na angielskich tablicach ...mam pytanie do was jak jest z zarejestrowaniem takiego ciągnika ,jakie musi mieć papiery i co opłacone itp ,może ktoś z Was rejestrował ciągnik z Angli ,Irlandi i podpowie mi jak z tym jest a wogule to co sądzicie o 6190 tuz, przedni wom , dynashift - wady ,zalety tego modelu i na co zwrócic szczególną uwagę podczas wyboru .ma to być mój pierwszy zachodni ciągnik więc proszę o wyrozumiałość . A może ktoś wie namiar na dobrego zadbanego takiego Masseya może być bez przedniego wom ale z tuz (jakieś namiary na handlarzy masseyami )Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    136

Zależy od kogo kupujesz, ja kupowałem od pośrednika ( handlarza) który miał zarejestrowaną działalność to wystawił fakture, załatwił pierwszy przegląd w kraju i tłumaczenie (tłumacz przysięgły) angielskiego dowodu i to wszystko, wykupiłem jeszcze tymczasowe ubezpieczenie na angielskie tablice bo przyprowadziłem go na kołach 200 km a po zarejestrowaniu przepisali mi to ubezpieczenie na nowe numery. Z tymi dokumentami bez problemu go zarejestrowałem.Co do awaryjności to MF seria 61xx ma problemy ze sprzęgłem i rzadziej z półbiegami, w nich jest taki przejściowy rewers przy kierownicy ale ze sprzęgłem i tu na forum sporo użytkowników ma z tym problem.

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ubogiwladek    1

uwagę najlepiej zwrócić na wszystko:D ale jak wiadomo najważniejsza będzie skrzynia i silnik. Najlepiej to by było jechać w pole i wszystko wypróbować. I wtedy byś miał pewność do wszystkiego, ciśnienia w skrzyni, silniku, działania ehru,napędu przedniego mostu, blokady. Bo tak tylko oglądając na sucho jak olej w skrzyni jest zimny to ciężko jest sprawdzić poprawność działania układu hydraulicznego. A jak się okej rozgrzeje to wtedy wychodzą wszelkie usterki:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zgadzam się z kolegą należy wszystko sprawdzić od A do Z.. :D Co z tego, że się nim przejedziesz kilka metrów i będzie ci się podobaj, że żadnych niema awarii.. Na zimnym silniku nic wskórasz. Tak jak kolega wyżej napisał należy go sprawdzić w ciężkiej pracy najlepiej w orce.. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    136

Ciekawy jestem ile ty hektarów zaorałeś zanim kupiłeś swojego. :o Jak chcesz sprawdzić dobrze traktor w orce to musisz zaorać przynajmniej hektar bo dwa razy w koło to każde padło objedzie. Nie spotkałem sprzedawców chętnych do udostępniania swoich areałów nie mówiąc już o odpowiedniej porze do orki, raz tylko zdarzyło się że gość proponował próbę polową ale przed wyjazdem w pole chciał na kanister paliwa, bo twierdził że takich co chcą sobie pojeździć gratisowo w polu i nie kupić ma za dużo klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem ile ty hektarów zaorałeś zanim kupiłeś swojego. :o Jak chcesz sprawdzić dobrze traktor w orce to musisz zaorać przynajmniej hektar bo dwa razy w koło to każde padło objedzie. Nie spotkałem sprzedawców chętnych do udostępniania swoich areałów nie mówiąc już o odpowiedniej porze do orki, raz tylko zdarzyło się że gość proponował próbę polową ale przed wyjazdem w pole chciał na kanister paliwa, bo twierdził że takich co chcą sobie pojeździć gratisowo w polu i nie kupić ma za dużo klientów.

 

Przy kupnie mojego Ferdka gościu udostępnił 2ha ziemi, udostępnił również pługi i agregaty. Można było robić a robić.. zgadzam się, że nie każdy

za darmo pozwoli ale trafiają się tacy.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michasko
      stosuje to paliwo w swoim ferdku od ponad roku i nie widzę różnicy, a cena jednak o ok 50 gr mniejsza. Ciekaw jestem jak u Was spisuje się to paliwo?
    • Przez farmer120ha
      Chciałbym się dowiedzieć gdzie zaopatrujecie się w części zamienne do swoich Massey Fergusonów..???Gdzie można kupić tańsze zamienniki...?? Prosiłbym o adresy,strony www,numery telefonów...??
       
      P.S Potrzebuje fragmentu maski ("trapez"lewa,dolna,przednia część) do Massey Fergusona 3095!!!PILNIE
    • Przez sylwek292
      ZAstanawiam sie co daje literka E przy nazwie MF 3050E.I terz czym sie róznie 3050 a 3050E prsze o odpowiedzi
    • Przez 235Ferguson
      Witam,
      od dłuższego czasu Massey 235 pobiera mi sporo oleju i trafia on do ropy. Co jest dziwne, w większości przypadków to ropa trafia do oleju, lecz u mnie jest na odwrót. Paliwo w szkiełku jest czarne. Wymieniałem ze 3 razy pompkę paliwową i nic to nie dało. Co może to powodować? Jak temu zaradzić?
      Pozdrawiam
    • Przez Kubano
      Witam!
      Kupiłem jakiś czas temu ciągnik MF3070 z niedziałającą możliwością zmiany zakresów biegów z A na B. (Zakres A działa bez zarzutów;)Do przodu jak i do tyłu działa lekko i płynnie. Biegi główne również bez zastrzeżeń) Drążek zmiany biegów nie przesuwa się w bok. Wie ktoś może jaka część za to odpowiada i czy da się ją wymienić beż rozjazdu ciągnika? 
×