Skocz do zawartości

Polecane posty

tom446    12

Witam mam problem a mianowicie po wciśnięciu sprzęgła nie zapala się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni zaświeci się tylko przedni napęd i wszystkie kontrolki od dynashifta  po chwili gaśnie i zaświeci się zająć i polbieg D i strzałki od kierunku jazdy .Co może być przyczyną tego ?Wydaje mi się że jest sprzęgło zapowietrzone czy to morze być przyczyną? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    191

a co ma piernik do wiatraka? na teście deski masz tą kontrolkę zapala się?


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom446    12

Tak kontrolka zapala się. A z tym sprzęgłem to znalazłem w instrukcji od 30xx że po zgłaszaniu ciągnika kontrolki świecą się do momentu spadku ciśnienia w akumlatorach hydraulicznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

hardkor113    66

Ja posiadam 6170 i u mnie jest tak samo jak opisujesz.Po przekreceniu kluczyka jest test potem gasną i zostają od połbiegów i kierunku jazdy.Mi sie wydaje że tak powinno być.Masz jakieś objawy związane z tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom446    12

Objawów narazie żadnych  tylko żeby się nie okazało że jak nie będzie ciśnienia w skrzyni to kontrola się nie zaświeci 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    191

Jeśli jest na autotronic 2 to jest źle jeśli na 3 to jest dobrze.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generacją   sterownika. Wpisz w Google autotronic 2 i autotronic 3 i będziesz widział różnicę w wyglądzie.


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez wawaan
      Witam. 
      Od niedawna jestem wlascicelem ciagnika MF 4245 A. 
      Niestety miga kontrolka dwa trybka obok siebie i nie wiem za co sa odpowiedzialne. Czy ktos moze wie?
    • Przez IMATEUSZI
      mam problem ze skrzynią w c330M.. Biegi ciężko chodzą, i często jest tak że nie da się wrzucić biegu, kilkakrotnie popuszczam i wciskam sprzęglo wtedy wskoczą. Na zgaszonym ciągniku jest gorzej, bo nie da sie przeskoczyc z terenowych na szosowe i na odwrót, tak jakby coś blokowało. Sprawdzałem stan oleju hydraulicznego, jest około 1cm ponad górną kreską miarki. Macie jakiś pomysł? dziekuję od razu za pomoc
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez Kamyk514
      Witam mam problem z Case 4210 skrzynia z połbiegiem 16/8 otóż zblokowało biegi na reduktorze wsteczny i polowy nie da się wrzucić biegu nawet na zgaszonym silniku, na biegach szosowych normalnie jeździ nie wydobywaja się żadne dziwne dźwięki ze skrzyni stan oleju w normie moze ktoś miał podobny problem i zna jakieś rozwiazanie? 
    • Przez Freek
      Witam od jakiegoś czasu posiadam ten ciągnik i strasznie wyje w nim skrzynia najgorzej na czwartym biegu. Napęd rozłącza normalnie, zjeżdżam z górki to jest wszystko dobrze cicho. Może po prostu ten typ tak ma lub ktoś coś takiego robił i coś  podpowie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.